2. leht 4-st

Postitatud: R Veebr 02, 2007 5:01 pm
Postitas rommi
inseneer kirjutas:Tagurpidi käik sisse, vahekast neutraali ja volaa.. :D
:oops: muidugi, täitsa loogiline ju... teen ju ise tihtilugu samamoodi :D see lause, et "töötab ainult ühtepidi" ei lasknud rahulikult mõelda. Miinuseks on muidugi see, et kui ilma vintsita ja aeglustiga liikuma tahad pääseda, siis peab alati eest vintsi free-spooli peale lükkama. Või üleüldse, huvitav mis seal aeglustiga sõidu ajal vintsi pooli fikseerib? Hind ka muidugi vastav! :twisted: :twisted:
Muidugi - selle paari kuu jooksul mis ma meh. vintsiga askeldanud olen - ainult positiivsed kogemused. Ei mingit muret muda ja vee pärast, tõmbejõu piiriks saab enamasti tross.

Postitatud: R Veebr 02, 2007 5:10 pm
Postitas hulkur
rommi kirjutas:tõmbejõu piiriks saab enamasti tross.
ja-jah...saab-saab :roll:

Postitatud: R Veebr 02, 2007 8:30 pm
Postitas jr
Rax888 kirjutas:Võib olla oleks lihtsam hüdrovints külge aretada. Oskab keegi öelda mis nende hinnaklass on ja mis on nende eelised ja vead?
Olles mõned hüdrovintsid soovijatele tarninud, siis kõrvaltvaatajana on kasutajad ehk ainukese miinusena kurtnud aeglasemat kerimist kui elektrilise vintsiga. Veojõud aga tundub isegi juba 9000lbs vintsil olevat lõputu. Koormusklapp ei ole rakendunud, ennem lendavad trossid ja tõmmab poolil trossi ringi ja kinnitusest lahti otsa, isegi kui 2 tiiru on poolil peal. Lisana tuleks eraldi pump installida ja jähmerdamist on ka voolikutega, aga lollikindluselt on elektrilisest igal ajal üle on minu arvamus. Ja mida sa sellest autost ikka vead, kui automootor niigi kutu? Kuhu ja milleks, mis see vesi ikka teeb kui auto jões, kraavis või mujal.

Hinnaklass on seal 16000.- alates pealt 9000lbs puhul.

Postitatud: R Veebr 02, 2007 10:37 pm
Postitas erik
Sa JR vist ei tea, mis see tähendab, kui su auto on jões, kummuli - küllili või ripud trossi otsas, perse mäest alla, kalle sihuke et puud seal ei kasva. mootor surnud ja sul on faking hüdro või mehhaniline vints, millega pole siis kottigi enam teha.

Postitatud: R Veebr 02, 2007 11:44 pm
Postitas jr
erik kirjutas:Sa JR vist ei tea, mis see tähendab, kui su auto on jões, kummuli - küllili või ripud trossi otsas, perse mäest alla, kalle sihuke et puud seal ei kasva. mootor surnud ja sul on faking hüdro või mehhaniline vints, millega pole siis kottigi enam teha.
Pole jah sellises situatsioonis olnud, aga ega enam hullemaks ju minna saa kui auto külili või ripub. No las siis ripub kuniks abiväge tuleb. Kuigi jah külili oleva auto annaks püsti meelitada ja ehk ka sõitu jätkata.

Postitatud: L Veebr 03, 2007 12:26 am
Postitas Landy
jr kirjutas:Pole jah sellises situatsioonis olnud, aga ega enam hullemaks ju minna saa kui auto külili või ripub. No las siis ripub kuniks abiväge tuleb. Kuigi jah külili oleva auto annaks püsti meelitada ja ehk ka sõitu jätkata.
Jaaguonu, alati ei pruugi abiväge piisvalt lähedal ja käepärast võtta. Siis tuleb oma jõududega hakkma saada.
Näiteks suvesõidul kustus meie maisna kõrgsurvepump keset kõige paksemat padrikut ära. Auto oli surutud kahe männi vahele ja edasi läks veel hullemaks. Me tulime pelgalt elektri vintsi najal sealt ära läbi metsa plokiga manööverdades sinka-vink puude vahel, läbi järsu kraavi ja mööda sihte kuni esimese suurema teeni.

Müsts maha aku ja vintsi ees! :hail

Postitatud: L Veebr 03, 2007 12:49 am
Postitas jr
Samatargalt võid ju hüdropumba panna eraldi pisikese bensumootori pealt ringi käima. Plax tross-stardist käima ja vintsima. Huvitav kas miskine muruniiduki mootor oleks piisavalt võimas? Kui palju peab rakendama väänet pumbale minimaalselt tööolukorras, mis toodab a'la max 100 bar ja 19L minutis?

Postitatud: L Veebr 03, 2007 9:52 am
Postitas erik
jr kirjutas:Samatargalt võid ju hüdropumba panna eraldi pisikese bensumootori pealt ringi käima. Plax tross-stardist käima ja vintsima. Huvitav kas miskine muruniiduki mootor oleks piisavalt võimas? Kui palju peab rakendama väänet pumbale minimaalselt tööolukorras, mis toodab a'la max 100 bar ja 19L minutis?
:lol:

Kuhu sa selle muruniiduki mootori seal autos paned. Õigus jaa, sul on ju kastiga auto. Kergem oleks hüdropumbale ikka elektrimootor järgi toppida.

Ai mulle meenub sõjaväelaste võistlus Uaz`ik, kuhu oli installitud läbi kahe X reduktori BTR`i vints ja mida käitas kettsae bensiinimootor. Meestel olid näod kabiinis tahmased ja tõmbekiirus oli vaevu aimatav aga see töötas ja tõmbas.

Point ikka selles, et kellele ema kellele tütar, el. vintsil on mõnes kohas väga selged eelised ja puudu on natuke töökindlusest aga seda annab ennetavate hooldustega peaaegu nullini viia. Selle raha eest raudselt parim.

Postitatud: L Veebr 03, 2007 1:20 pm
Postitas Rax888
Ei saanud alguses hästi aru kuhu see vints kinnitub, arvasin et vahekast ja vints on ühest tükist. Ega ma võistlema ei tahagi minna, vaid ainult oma lõbuks. Selle pärast ma eriti ei põegi kui automootor ära sureb ja enam vintsida ei saa. Kuid palju neid olukordi ikka on kui mootor enam tööle ei lähe.

Postitatud: L Veebr 03, 2007 6:47 pm
Postitas erik
Ma ei mõelnudki, et saa võistlema hakkad, lihtsalt elektrivintsi on lihtne paigaldada ja ta on hea hinna ja kvaliteedi suhtega.

Postitatud: P Veebr 04, 2007 4:33 pm
Postitas Rax888
Nagu rommi ütles, et meh.vintsile seab tõmbetugevuse trossi purunemine, siis kui jäme peaks tross ikkagi olema, et see nii lihtsalt ei puruneks.Endal trossi purunemisega kogemusi ei ole, kuid olen näinud kuidas purunev tross autodel aknaid lõhub.Mida siis ette võtta kui tross on purunenud- kas sõlmida tross uuesti kokku või panna konks vintsile alles jäänud trossi otsa.

Postitatud: P Veebr 04, 2007 5:41 pm
Postitas erik
Mitte kõik mehhanilised vintsid ei ole nii suure tõmbejõuga kui siin räägitakse :wink: . Näit GR patroli vints on suht nõrguke võrreldes Toyota vintsiga. Aga vintside võrdlused ja trosside jämedused on läbi nämmutatud ja leiad need teemad modide alt.

Postitatud: T Veebr 06, 2007 2:20 pm
Postitas WOLF
PAPADE G-l on vintsiväljavõttega vahekast küljes.

Postitatud: N Veebr 15, 2007 12:14 pm
Postitas alertracing
Tere meil alerdis üks selline väljavõttega kast üle.
Ints.

Postitatud: N Veebr 15, 2007 8:52 pm
Postitas Rax888
Palju sa selle kasti eest küsid?