2. leht 2-st

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: P Apr 12, 2015 1:58 pm
Postitas linnuke
Väike irvhamba jutt ,aga mina küll ei julgeks mingi teadus ettevõtte nimel kuulutada avalikus foorumis,et saan kütti SOODSAMALT.Huvitav ,kustkohast. :D

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: P Apr 12, 2015 2:19 pm
Postitas TiitR
linnuke kirjutas:Väike irvhamba jutt ,aga mina küll ei julgeks mingi teadus ettevõtte nimel kuulutada avalikus foorumis,et saan kütti SOODSAMALT.Huvitav ,kustkohast. :D
No eks kütusefirmadega on ju erinevaid kokkuleppeid. Mul firmas on samamoodi, et kuna tarbin diiselkütet kuus ca. 12...14000 liitrit, siis diislile on loomulikult mulle parem hind tehtud, kui bensiinile. Ja kui tegemist on ettevõte huvides tehtud sõitudega, siis on ka juriidiliselt JOKK.

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: P Apr 12, 2015 3:05 pm
Postitas linnuke
OK.See SOODSAMALT on tegelikult ju suht veniv mõiste.Aga samas ei saa võrrelda Tiit Sinu veokifirmat mingi looduseuurija kontoriga.
No see jutt on küll lihtsalt pühpäeva jätkuks.

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: E Apr 13, 2015 12:05 am
Postitas ahto42
laurz kirjutas:
ahto42 kirjutas:Korras xtrail paneb maanteel alla 6 kui püsida piirkiirustes. Mul keskmine tuleb 7,5-8l. 70% linnas. + lukustatav nelivedu.
mul 4veo valiku nupp AUTO asendis koguaeg.
Pane sellele X le vähe karvasem rehv...siis näed mis juhtuma hakkab :D pilbaste arvelt võid küttekulu julgelt juurde kirjutada :D eriti kui kasutad AUTO asendit :D
Ja UK soorumis on ühe soomlase T30 x-trail tõstetud ja väga karvase rehviga. Austraalias sama lugu. Seal on nn "outback" st ka väqa raske maastik. Kohaliku foorumit lugedes, siis peab ülekanne vastu küll juhul kui vedelikke vahetatakse korrapäraselt(tagadiffer iga 30kkm rasketes tingimustes) ja rehvitöökoda ei pane tungi diffri korpuse alla.
Venemaal pole palju teid, seal ka Xtrail popp, aga duster hakkab vaiksest üle kohta üle võtma(põhineb T31 neliveol) aga ka seal tehakse igast trikke sellega, alustades guafe diffriga jne.
Lähtume ikka algse postitaja vajadusest. St et traktori rehvi ei tule. Mul ei ole ka päris slikid. Tehakse ka nn pool maastiku rehvi, mis tõstab kulu vb pool liitrit.
Redelraami vaja pole. Nagu ma ühe endise Autoringi mehhaaniku käest kuulsin, siis x-trailid käisid hoolduses, Sorentod remondis.
Tuletame meelde üht vana motors24 saadet reisist maasturitega ümber eesti, kus oli ka üks Xtrail. Kändude otsas ei roninud, aga muud kohad läbis viisakalt ja oli ka lõpetajate seas.

Kliirentsi poolest võiks üle 20cm olla siis jääbki sõelale X-trail või forrester.

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: N Nov 05, 2015 4:56 pm
Postitas rita84
Olen samasuguse probleemi ees. Hetkel kasutusel 2004 aasta Vitara 2.0 HDI (vana kerega mudel mida toodeti kuni 1998/99), väike kolmeukseline. Keskmine küttekulu on 6l/100km, iga paagiga pean arvestust. Probleemid tekivad talvel külmaga, ei taha käivituda ja probleemile ei ole lahendust leitud. Muidu kärutaks niikaua kuni vastu peab ja siis võtaks midagi uuemat asemele :) Kuidagi aga ei leia sellist "sobivat" liikurit, asemele. Kas teemaalgataja on valiku teinud? Järgmisena tuleb vist vaadata pigem bensuka poole ja suurema küttekuluga leppida. Talvel, külmaga, tahaks edaspidi ikka soojas autos istuda.

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: N Nov 05, 2015 9:35 pm
Postitas ahto42
Diislil aitab sooja toota lisaahi.

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: R Nov 13, 2015 10:22 am
Postitas IndrekS
Kannatab sinna I gen X-traili alla panna igasugust rehvi (225/65 17 või 225/70 16) ja pilpaid ei paista kuskilt otsast. Ta on märksa ökom nendest suurematest raamil rasketest kolakatest, jõuab samasse kohta välja veidi väiksemate kuludega. Järelturg on kah OK ja saad vajadusel maastikuvõimekust tõsta, kui seda vaja peaks minema.

Pilt

Pilt

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: E Nov 16, 2015 9:01 am
Postitas ahto42
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tegemist BF Goodrich AT KO2 -dega

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: E Nov 16, 2015 9:51 am
Postitas Movistar
Tee oma postitus korda.Mingeid pilte pole.

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: E Nov 16, 2015 6:29 pm
Postitas ahto42
Movistar kirjutas:Tee oma postitus korda.Mingeid pilte pole.
Hmm
Ma kahest arvutist näen pilte.

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: E Nov 16, 2015 7:27 pm
Postitas TiitR
ahto42 kirjutas:
Movistar kirjutas:Tee oma postitus korda.Mingeid pilte pole.
Hmm
Ma kahest arvutist näen pilte.
Pilte pole tõesti 8)

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: E Nov 16, 2015 7:36 pm
Postitas puhvel
A mis nipiga profid selliseid pilte üldse avavad, tahaks ka targaks saada ?

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: E Nov 16, 2015 9:30 pm
Postitas Movistar
Pilte ei näe sellepärast : You are not authorised to download this attachment.
Ehk kui sa ei ole Uk X-trail foorumi kasutaja siis ei näe neid lingitud pilte.

Võite proovida.
http://www.x-trail-uk.co.uk/download/fi ... =20409&t=1

Re: Säästlikuma/väiksema maasturi valik

Postitatud: E Nov 16, 2015 10:13 pm
Postitas ahto42
No proovime uuesti
Wiltshire_Museum2015-3.jpg
Wiltshire_Museum2015-3.jpg (435.15 KiB) Vaadatud 3767 korda