2. leht 3-st
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: N Mär 05, 2015 7:02 pm
Postitas honkomees
Kui omal ajal tahtsin uut masinat osta siis valik oli tugevalt Sorento poole, aga ostmiseni jõudsin 2009 kevadel ja siis enam esimese põlvkonna mudelit saada ei olnud, see teine põlvkond juba linnakas.
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: R Mär 06, 2015 7:57 am
Postitas testivoitja
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: R Mär 06, 2015 10:24 am
Postitas sirr
Käruvedamise osas ei ole paljudel siinpakututel erilist võimekust. Navara on vist ainus kel lubatud 3 tonni piduritega. Kiika seda varianti ka:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=52832
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: R Mär 06, 2015 10:43 am
Postitas holari
Mina loen automaat Terracani ja Sorento passis vähemasti 3500kg piduritega käru, manualil on 2700kg ja kui mälu ei peta, siis Jeepil oli umbes 3000, aga panin puusalt ja võin eksida.
H.
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: R Mär 06, 2015 10:52 am
Postitas Alari
Grand Cherokee ZJ passis on samuti piduritega haagise lubatud mass 3500kg, WJ mudelil tõenäoliselt sama.
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: R Mär 06, 2015 12:58 pm
Postitas bushcraft
Suur aitäh kõigile, kes on sõna võtnud.
Iga infokild on valikusse uusi masinaid toonud.
Pisut järele mõeldes tuleb vist ikka valida midagi, mis oleks pideva nelikveoga. Aeg-ajalt peaks elukaaslane ka selle autoga sõitma ning ma ei ole kindel, kas talvel ainult tagaveoga see väga turvaline on.
Sellest tulenevalt jäävadki valikusse alles vist Land Cruiser 90 ja Jeep Grand Cherokee?
Grand Cherokee kohta on päris asjalik info juba olemas, tuulasin selle soovituse põhjal foorumi ka läbi ja leidsin nii mõndagi, mille üle mõelda.
Kuidas selle Land Cruiseriga tegelikult on? Kas ta müütilisena kõlav vastupidavus on päriselt ka nii või tähendab see lihtsalt seda, et ta lihtsalt laguneb vähem, kui teised?
Ühtlasi on nad ikka reeglina mitu tuhat kallimad, kui teised samas vanuses, läbisõidus ja seisukorras autod. On nad seda raha väärt?
Paar ilusat 90t on, aga mitte Eestis. Ilmselt on mõttekas välismaalt tuua paremini hoitud variant?
Tänud!
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: R Mär 06, 2015 2:17 pm
Postitas testivoitja
Just vaatasin, WJ Grand Cherokeel on passis 3360kg märgitud piduritega käru massiks.
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: R Mär 06, 2015 10:58 pm
Postitas RistoRR
Pre-fl sorentol piduritega 2800kg ja fl-l 3500kg, kuigi alt vaadates tundub pre-fl-i konksu ehitus tummisem...
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: R Mär 06, 2015 11:12 pm
Postitas tuhajuhan
Vahepeal oli juhus, kui korraga oli neli Grandi teemat foorumis aktiivsed. Just diislihädadega, ja ikka soovitatakse seda veel teistelegi. Kui remont meeldib siis miks mitte.
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: L Mär 07, 2015 12:05 am
Postitas TiitR
Täna viisin enda L200 Carsmarti remonti ja seal ees seisis 2006a. GC 3,0crd, mis tuli sealse mehhaaniku (foorumlase uhti) sõnutsi siis geneka rihma vahetusse, mis oli tehasest peal olnud ja LS. 420000 km

. Enne seda oli vahetatud paar korda mingi turbo lülitus solenoidi või klappi vms, garantii ajal tagasild ja muidu nipet-näpet, kuid ei midagi hullu. Tundub, et kestab küll?
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: L Mär 07, 2015 9:07 am
Postitas holari
tuhajuhan kirjutas:Vahepeal oli juhus, kui korraga oli neli Grandi teemat foorumis aktiivsed. Just diislihädadega, ja ikka soovitatakse seda veel teistelegi. Kui remont meeldib siis miks mitte.
Ütle mulle ja teistele, millistel autodel, eritu uuematel diislitel pole probleeme? Vaata, kui palju neid Gc on. Jah, vanal Terrano ja veel mõnel vanemal õnnelikul on probleeme märgatavalt vähem, aga aeg teeb nagunii oma töö ja tänaseks on neil mootori ümbert ülejäänud mädanenud.
Kui aga raha on mõned korrad rohkem, kui maksab Gc,aega ja kohta ja teadmisi on ja Tahad pommikindlamat tehnikat, ehitad ise, see on fakt. Leiad Patroli korraliku kere ja raami, teed need korda, võtad 4,2diisli, teed sellele remondi, paned kokku, lapid veermiku ja uskuge, pidu on pikalt. Vb korralik G, mis reeglina tema hinda arvestades on olnud hoolsamate omanike kasutuses ja peaasjalikulu maanteel sõitnud. Veel Sama jutt, mis käis Patroli kohta, kehtib ka LC80. Mujalt maailmast saad kalli raha eest ka uusi autosid, mida ei pea ehitama, aga neid arvele saada peaks olema mitte kuigi ametlik.
H.
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: E Mär 09, 2015 7:52 am
Postitas beginner
tuhajuhan kirjutas:Vahepeal oli juhus, kui korraga oli neli Grandi teemat foorumis aktiivsed. Just diislihädadega, ja ikka soovitatakse seda veel teistelegi. Kui remont meeldib siis miks mitte.
Need olid vist WJ kerega masinad ja 3.1/2.7? WK/WH peal olev 3.0 CRD on jätnud parema mulje.
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: K Mär 11, 2015 11:21 am
Postitas bushcraft
Kas keegi selle masina kohta midagi konkreetset teab?
http://www.auto24.ee/used/1952507
Üldisemas mõttes on tal vist seesama Pajero mootor, mida ei soovitata?
Tänud!
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: K Mär 11, 2015 6:28 pm
Postitas belmondoke
enne kui mitsut ostma hakkad tule järvamaalt läbi ja proovi ühe heas korras pajeroga sõita,siis on millega võrrelda.
Re: Multifunktsionaalne masin 5000-7000€ eest
Postitatud: K Mär 11, 2015 6:54 pm
Postitas TiitR
belmondoke kirjutas:enne kui mitsut ostma hakkad tule järvamaalt läbi ja proovi ühe heas korras pajeroga sõita,siis on millega võrrelda.
Ja ei tasu oodata lehtvedrul L200 samalaadset võrdlust spiraalidel Pajeroga

.
P.S Jahikaaslasel on 97a. L200 sama motoga, üle 400 tuh. on ees ja motot tema vähemalt näppima pole pidanud (tema käes siis 2,5a.).