2. leht 4-st

Postitatud: R Mär 02, 2007 9:45 am
Postitas margus61
Äkki korraldajad leiavad aega vastata paarile küsimusele, et teaks täpsustada lahinguplaani finesse:

- Kas koordinaate saab ka mälupulgal (APS)?
- Kas kohtunike kellad on sünkroonis GPS-i pealt tuleva ajaga?

Postitatud: R Mär 02, 2007 11:08 pm
Postitas Arto
margus61 kirjutas:- Kas koordinaate saab ka mälupulgal (APS)?
- Kas kohtunike kellad on sünkroonis GPS-i pealt tuleva ajaga?
Niipalju kui mina tean:
- pulgal punkte ei tule
- kellad sünkroniseeritakse briifingul

Postitatud: R Mär 02, 2007 11:37 pm
Postitas Stupiduser
Krt! Küll inimene harjub ikka hea eluga kiiresti ära (pulgapunktidega). :evil:

Postitatud: P Mär 04, 2007 10:15 am
Postitas tango
Suurimad tänud korraldajatele toreda ürituse eest Tango Teami poolt ja võiks juba järgmiseks aastaks registreeruda,lootes,et selleks ajaks õpime noolemängu ka ära.Edu järgmise võistluse korraldamises.

Postitatud: P Mär 04, 2007 10:54 am
Postitas Lauri
Võistlus pealtvaatajana polnud just kõige huvitavam. Kuna tegu oli orienteerumisega, siis tavaliselt oli silmapiiril vaid üks auto, mis kusagil madistas. Muidugi oli hea vaadata missugust tehnikat kasutatakse, sest autod olid kohati ikka päris vägevad. Vahepeal sõitsime ka Kiikingu poja(?) Rasmusega ringi, mis tegi asja põnevamaks. Hiljem koduteel otsustasin, et pööran kohe peale peaaiast väljumist paremale, ning sõidan nendel teedel ringi. Siis hakkas alles põnevam osa: ühel teelõigul läks olukord nii käest ära, et Niva vajus ühe küljega sellisesse koopasse, et auto täitsa viltu. Kusjuures oli ta veel pisut karterikaitsme peal kandev, sest 2 ratast käisid vabalt käega veeretades ringi. Aga igal juhul sai siis lõpuks helistatud Landyle, kes julgelt numbreid hakkas jagama, kes mind aidata võiks(peale paari tundi kaevamist ja proovimist) Kahjuks ma ei tea, kes kes siin foorumis on, aga üks oli oma LR-iga nõus Tallinnast poole tunniga kohal olema, ja oligi. Teine ütles, et vintsi pole, aga tuleb, sest seltsis segasem :) . vahepeal sõitsid võistlejad minust mööda, kuni lõpuks, 5 min ennem abitstaja kõne, tõmbas üks võistlejatest mind köiega välja.(roheline uuem maastur tagant kastiga). Igal juhul sai natuke veel metsas orienteeruda, kuidas välja saada ning ka paar põnevamat kohta üle elatud. Aga äitäh abistajatele, eks need ise teavad keda ma mõtlen. Kokkuvõtteks- huvitav üritus.

Postitatud: P Mär 04, 2007 11:50 am
Postitas urmas
Huvitav, lõbus, väga hästi organiseeritud! Fun!
Oma esimesel võistlusel andis fortuuna stardinumbriks Nr.1 :D Õnn naeratas, saime algatuseks esimesi jälgi sisse sõita-Regioga!
Õnnitlused võitjatele-Märgadele Härgadele :cheers
Kungla Team

OT: võid väga ilus ja tore olla, kuid punkte selle eest ei anta
http://y.delfi.ee/norm/10151/355798_ZQKZAT.jpeg

Postitatud: P Mär 04, 2007 12:25 pm
Postitas Landy
Rahvas nõuab tulemusi ja pilte ürituselt!

Postitatud: P Mär 04, 2007 12:28 pm
Postitas Landy
urmas kirjutas:OT: võid väga ilus ja tore olla, kuid punkte selle eest ei anta
http://y.delfi.ee/norm/10151/355798_ZQKZAT.jpeg
Täpselt nii ongi, sest sai ei HOIDNUD käelabaga autost kinni. Pole hullu, vähe on neid võistkondi, kes reeglitele mitte vastavate piltide pärast ei ole kunagi ühestki punktist ilma jäänud.

Postitatud: P Mär 04, 2007 12:52 pm
Postitas pakane
Tänud korraldajatele ka Matkajate teami poolt !!!!!!! Kokkuvõtvalt: väga mõnus üritus ja super korraldus.

Postitatud: P Mär 04, 2007 1:00 pm
Postitas Una
Koomaklubi tänab samuti korraldajaid huvitava võistluse eest. Sobib väga hästi algajatele linnamaasturiga proovimiseks - vähemalt meie lühike Mitsu nähtavaid kahjustusi ei saanud ning mingit plastmassi ka küljest ära ei kukkunud.

Tänud Oliverile IT-alase abi eest ning Mardile inverteri eest.

Postitatud: P Mär 04, 2007 1:22 pm
Postitas Valge Hiir
Lauri kirjutas:Võistlus pealtvaatajana polnud just kõige huvitavam. Kuna tegu oli orienteerumisega, siis tavaliselt oli silmapiiril vaid üks auto, mis kusagil madistas. Muidugi oli hea vaadata missugust tehnikat kasutatakse, sest autod olid kohati ikka päris vägevad. Vahepeal sõitsime ka Kiikingu poja(?) Rasmusega ringi, mis tegi asja põnevamaks. Hiljem koduteel otsustasin, et pööran kohe peale peaaiast väljumist paremale, ning sõidan nendel teedel ringi. Siis hakkas alles põnevam osa: ühel teelõigul läks olukord nii käest ära, et Niva vajus ühe küljega sellisesse koopasse, et auto täitsa viltu. Kusjuures oli ta veel pisut karterikaitsme peal kandev, sest 2 ratast käisid vabalt käega veeretades ringi. Aga igal juhul sai siis lõpuks helistatud Landyle, kes julgelt numbreid hakkas jagama, kes mind aidata võiks(peale paari tundi kaevamist ja proovimist) Kahjuks ma ei tea, kes kes siin foorumis on, aga üks oli oma LR-iga nõus Tallinnast poole tunniga kohal olema, ja oligi. Teine ütles, et vintsi pole, aga tuleb, sest seltsis segasem :) . vahepeal sõitsid võistlejad minust mööda, kuni lõpuks, 5 min ennem abitstaja kõne, tõmbas üks võistlejatest mind köiega välja.(roheline uuem maastur tagant kastiga). Igal juhul sai natuke veel metsas orienteeruda, kuidas välja saada ning ka paar põnevamat kohta üle elatud. Aga äitäh abistajatele, eks need ise teavad keda ma mõtlen. Kokkuvõtteks- huvitav üritus.

Vat-vat juba hakkab tulema. Olin pealtvaataja ja läksin rajale vaatama mis metsas toimub. Palun raiu see endale pealuu sisse, et võistluste ajal ei roni pealtvaatajad rajale jalgu. Õnneks olid sa seekord suht "laia" kohapeale ära koolnud. Miks peaksid võistlejad oma aega raiskama sinu raja pealt eest ära sikutamisega?

Võta seda kui esimest teooria tundi.

Postitatud: P Mär 04, 2007 2:01 pm
Postitas einar1
käisime ka sõpradega esimest korda asja proovimas ja väga huvitav oli regio kaardiga ringi ekselda nüüd peaks veel normaalse kaardi ostma ja siis täiega edasi

Postitatud: P Mär 04, 2007 2:46 pm
Postitas Lauri
To: Valge Hiir
Esiteks, võistlejad ei pidanudki mind sealt ära tõmbama. Ei roninud teepeale, et kuule, ole mees, tõmba välja. Nagu ma aru sain, sõitsid sa ka ise sealt mööda, oleksid pidanud nägema. Endal oli abi juba kutsutud.
Teiseks, andsin ma igal võimalusel võistlejatele teed, ega üritanud nendega tingimata samal rajal sõita. Rajad, millel sõitsime, olid üsna kerged, va. see samune koht, millel probleem tekkis.

Postitatud: P Mär 04, 2007 2:54 pm
Postitas hulkur
Lauri kirjutas:andsin ma igal võimalusel võistlejatele teed, ega üritanud nendega tingimata samal rajal sõita.
Saa palun aru võistluse ajal sõidavad paljud võistlejad VÕIDU ja ukerdav pealtvaataja võistlusrajal SEGAB. Ja just nimelt sa andsid igal võimalusel teed, sinu õnn, et jäid kinni kohta kust võistlejad mööda mahtusid. Ära solvu, et kuuled võistlejate suust enda aadressil krõbedaid sõnu, need on õigustatud. Offroadi harjutamiseks on võistlustrass väga vale, selleks on safarid. Ehk lühidalt, kui oled pealtvaataja, ära roni oma autoga võistlustrassile, mitte kunagi... Kui soovid võistlustrassil sõita, maksa osalustasu, võta stardinumber ja sõida.

Postitatud: P Mär 04, 2007 5:33 pm
Postitas 414 AVM
hulkur kirjutas:
Lauri kirjutas:andsin ma igal võimalusel võistlejatele teed, ega üritanud nendega tingimata samal rajal sõita.
Saa palun aru võistluse ajal sõidavad paljud võistlejad VÕIDU ja ukerdav pealtvaataja võistlusrajal SEGAB. Ja just nimelt sa andsid igal võimalusel teed, sinu õnn, et jäid kinni kohta kust võistlejad mööda mahtusid. Ära solvu, et kuuled võistlejate suust enda aadressil krõbedaid sõnu, need on õigustatud. Offroadi harjutamiseks on võistlustrass väga vale, selleks on safarid. Ehk lühidalt, kui oled pealtvaataja, ära roni oma autoga võistlustrassile, mitte kunagi... Kui soovid võistlustrassil sõita, maksa osalustasu, võta stardinumber ja sõida.
Järsku oleks tulevikus võimalik ka pealtvaatajatele kaarte jagada, näituseks 50 või 100 raha eest või palju võiks see tüli teile maksma minna. Olin ise ka kohal ja vahepeal tõesti ei saanud aru, kas viibin rajal või mitte, sest mingitki keeldu kuskil polnud.