Re: Silverbeast 2.0
Postitatud: E Mär 31, 2014 11:25 pm
Nonäed. Vähem kui aasta ja 21 päeva tagasi oli midagi öelda. Aga et paljud TR3 mehed on kõvad sõidumehed aga pole teps mitte kirjamehed siis kanname oma karikat edasi ja ka vahelduseks kirjutame midagi asjalikku siia.
Proloog on umbes selline, et Söe Duuning on arenenud edasi Jõe Laboratooriumiks ehk inimkeeli on auto nüüd ilusti oma uues kodus sisse seatud ja tekkinud on ka viimaks võimalus liikuda edasi kuskile suunda.
Ilmselgelt on viimase paari aasta jooksul kui me pole aktiivselt autoga metsas käinud (lugeda eelnev lõik järgmiselt: Auto pole metsas käinud üldse) toimunud mõningad murrangulised arengud. Peamiseks neist siis kiired vintsid ja eemalt paistab et ka väga paljud on tõsiselt ette võtnud ka autode vedrustuse.
Ajaga kaasas käimiseks võtsime meiegi selle kadalipu ette ehk loobume vanast "telfrist" ja asendame selle Gaz 66 pealt oleva vene imega. Oleme juba ka kerget uurimistööd teinud ja piilunud, mis selle vintsiga tegelikult tehakse ja ka kuidas tehakse. Vintsi tuunimisest kirjutan eraldi peatüki.
Lisaks on juba edukalt ära müüdud meie PTR/G66 hübriid vahekast - see enam sinna auto külge tagasi ei lähe. Asendame selle Roburilt pärilt vahekastiga. Roburi kastist, selle koostamisest ja sisust on mul plaan ka eraldi postitus teha. Hetkel on meil kast laua peal laiali hoolduseks.
Peamiseks mureks oli meil siduri pidev purunemine. BMW M5 sidur lihtsalt ei suutnud sellele valule vastu panna. Nagu paarist varasemast postist näha siis asendasime kahemassilise hooratta klassikalise hoorattaga ja siduriks kasutame nüüd Centerforce sidurit, mis meil Jeebi mootori peal ennast väga õigustas. Lisaks on Hardo ka seda korralikult sarnases combos katsetada jõudnud.
Kuidagi sattus nii, et uus hooratas, sidur ja korv sattusid nii kenasti kokku sobima, et mitte mingeid muudatusi meil siduri käpa osas teha ei tulnud. Vahelduseks oli lausa meeldiv et ei pidanud midagi ringi aretama. Tänu sellele on juba sidur koostatud ja koos käigukastiga auto alla tagasi kolinud.
Järgmisena võtame ette uue vahekasti paigalduse, mis praeguses vaates on osutumas parajaks peavaluks. Neli-lingi kinnitused kipuvad kuidagi väga täpselt ette jääma. Vaatame kuidas laheneb.
Veel muudatustest, mis ees ootavad:
Auto muutub kolmekohalisest kahe kohaliseks
Gaz66 kardaanid asenduvad uute Uazi kardaanidega - kaalu vahe on märgatav
2x Genekas asendub 1x genekaga
Kuivkarteri pumba lahendus muutub.
Jahutuslõdvikud kaovad auto alt ära ja võtame kasutusele, nagu kõik teised seda teinud, auto all olevad raamitorud
Uus rehvipumpamise süsteem.
Samas plaan on nimekirja lahata jupi kaupa ja mitte hammustada väga suurt tükki, et jälle 24 kuud garaazis ehitada. Sihiks on siiski see masin võimalikult kiiresti sõitma panna.
Seega lähemal ajal vast on taas jälle midagi mida lugeda ...
ja et üks pilt pidi rääkima rohkem kui 1000 sõna siis allpool toimub flansi tootmine roburi ja bmw kasti ühendamiseks.

Proloog on umbes selline, et Söe Duuning on arenenud edasi Jõe Laboratooriumiks ehk inimkeeli on auto nüüd ilusti oma uues kodus sisse seatud ja tekkinud on ka viimaks võimalus liikuda edasi kuskile suunda.
Ilmselgelt on viimase paari aasta jooksul kui me pole aktiivselt autoga metsas käinud (lugeda eelnev lõik järgmiselt: Auto pole metsas käinud üldse) toimunud mõningad murrangulised arengud. Peamiseks neist siis kiired vintsid ja eemalt paistab et ka väga paljud on tõsiselt ette võtnud ka autode vedrustuse.
Ajaga kaasas käimiseks võtsime meiegi selle kadalipu ette ehk loobume vanast "telfrist" ja asendame selle Gaz 66 pealt oleva vene imega. Oleme juba ka kerget uurimistööd teinud ja piilunud, mis selle vintsiga tegelikult tehakse ja ka kuidas tehakse. Vintsi tuunimisest kirjutan eraldi peatüki.
Lisaks on juba edukalt ära müüdud meie PTR/G66 hübriid vahekast - see enam sinna auto külge tagasi ei lähe. Asendame selle Roburilt pärilt vahekastiga. Roburi kastist, selle koostamisest ja sisust on mul plaan ka eraldi postitus teha. Hetkel on meil kast laua peal laiali hoolduseks.
Peamiseks mureks oli meil siduri pidev purunemine. BMW M5 sidur lihtsalt ei suutnud sellele valule vastu panna. Nagu paarist varasemast postist näha siis asendasime kahemassilise hooratta klassikalise hoorattaga ja siduriks kasutame nüüd Centerforce sidurit, mis meil Jeebi mootori peal ennast väga õigustas. Lisaks on Hardo ka seda korralikult sarnases combos katsetada jõudnud.
Kuidagi sattus nii, et uus hooratas, sidur ja korv sattusid nii kenasti kokku sobima, et mitte mingeid muudatusi meil siduri käpa osas teha ei tulnud. Vahelduseks oli lausa meeldiv et ei pidanud midagi ringi aretama. Tänu sellele on juba sidur koostatud ja koos käigukastiga auto alla tagasi kolinud.
Järgmisena võtame ette uue vahekasti paigalduse, mis praeguses vaates on osutumas parajaks peavaluks. Neli-lingi kinnitused kipuvad kuidagi väga täpselt ette jääma. Vaatame kuidas laheneb.
Veel muudatustest, mis ees ootavad:
Auto muutub kolmekohalisest kahe kohaliseks
Gaz66 kardaanid asenduvad uute Uazi kardaanidega - kaalu vahe on märgatav
2x Genekas asendub 1x genekaga
Kuivkarteri pumba lahendus muutub.
Jahutuslõdvikud kaovad auto alt ära ja võtame kasutusele, nagu kõik teised seda teinud, auto all olevad raamitorud
Uus rehvipumpamise süsteem.
Samas plaan on nimekirja lahata jupi kaupa ja mitte hammustada väga suurt tükki, et jälle 24 kuud garaazis ehitada. Sihiks on siiski see masin võimalikult kiiresti sõitma panna.
Seega lähemal ajal vast on taas jälle midagi mida lugeda ...

ja et üks pilt pidi rääkima rohkem kui 1000 sõna siis allpool toimub flansi tootmine roburi ja bmw kasti ühendamiseks.