2. leht 2-st

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: K Jaan 07, 2015 11:15 pm
Postitas rommel
Kas selle G-ga seoses mingi allasõidutõkke teema polnud? Et kui on lihtsalt N1 siis peab olema allasõidutõke (maastur-kastikad) ja kui on N1G siis ei pea olema allasõidutõket?

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: K Jaan 07, 2015 11:29 pm
Postitas Külahull
Ei viitsi hetkel seaduseid otsida, kuid allasõidutõkkega oli mingi klausel, et see ei või raskendada masina kasutamist. Kui registreerisin oma Gaz 66 tsiviilregistrisse, siis Saue Ark läks täiega pöördesse ja jonnis, et ei saa ja ei või jne. Lugesin seadust ja lause oli, et ei saa nõuda kui raskendab või muudab võimatuks masina sihtotstarbelise kasutamise. Näitasin veel mõõdulindiga maast, et mahasdõidunurk muutub ju olematuks. Tehti 100 nägu sekundis ja lõpuks lasti ikkagi läbi. Mingisugune Ahti või Anti L...e nimeline tegelane oli eksperdiks. Õnneks pole seda tegelast enam näha olnud.

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: K Jaan 07, 2015 11:37 pm
Postitas TiitR
Külahull kirjutas:Ei viitsi hetkel seaduseid otsida, kuid allasõidutõkkega oli mingi klausel, et see ei või raskendada masina kasutamist. Kui registreerisin oma Gaz 66 tsiviilregistrisse, siis Saue Ark läks täiega pöördesse ja jonnis, et ei saa ja ei või jne. Lugesin seadust ja lause oli, et ei saa nõuda kui raskendab või muudab võimatuks masina sihtotstarbelise kasutamise. Näitasin veel mõõdulindiga maast, et mahasdõidunurk muutub ju olematuks. Tehti 100 nägu sekundis ja lõpuks lasti ikkagi läbi. Mingisugune Ahti või Anti L...e nimeline tegelane oli eksperdiks. Õnneks pole seda tegelast enam näha olnud.
Selle tegelase nimi oli raudselt Hr. Ahti Luure :D . Mind k*ppis ta sellise asjaga seal Sauel läbi, et oli vaja Scanni ninaga esmane teha, kuid neil garaazi väike tõus ja loomulikult talv. No tee või tina, aga ei läinud tühi nina sealt tõusust üles. Tuli välja ja ütles, et kui oma jõududega garaazi sõita ei suuda, siis järelikult ei vasta tehnilistele nõuetele :| ... selle peale küsisin, et äkki olete nii kena ja tõukate oma krdi sissesõidu tee vähemalt lumest puhtaks?
Asi lõppes ametliku kirjaga tollase ARK´i mingile osakonnale ja mingi hetk tuli meilile ametlik vastus, et Hr. Luure suunati suhtlemiskursustele :D

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: N Jaan 08, 2015 8:51 am
Postitas Külahull
Sama tegelane jah. Kunagi tellisin ühele sõidukile ülevaatamiseks eksperdi kohale. Maksin ilusti ära ja jäin ootele. Mingi kuu aega ootasin, keegi kohale ei ilmunud. Siis läksid närvid läbi ja kiri Mäepealsesse ning läksin ise ka Sauele kohale ning palusin, et kui nii raske on ikka tulla, siis võin ju ta ka sülle võtta ja kohale kanda kuna maa pole pikk... See on ehtne Riigiametnik.

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: N Jaan 08, 2015 9:25 am
Postitas ahto42
RistoRR kirjutas:Riigiteataja info siis ka siia

M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad jär
gmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised
ületama 30 % tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest
nõudest vähemalt viite nõuet:
a)pealesõidunurk on vähemalt 25º;
b)eemaldumisnurk on vähemalt 20º;
c)teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20º;
d)vähim esitelje kliirens on 180 mm;
e)vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
f)vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm
Pm kui paneks x-trailile mehhaanilise LSD siis peaks G saama kui väga tahta. sest ülejäänutele ta vastab.

Ei krt täismass on üle 2t

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: N Jaan 08, 2015 9:45 am
Postitas v6sa
ahto42 kirjutas:
RistoRR kirjutas:Riigiteataja info siis ka siia

M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad jär
gmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism
Pm kui paneks x-trailile mehhaanilise LSD siis peaks G saama kui väga tahta. sest ülejäänutele ta vastab.

Ei krt täismass on üle 2t
Tahad kaubikuks teha? Sõiduautol massipiirangut pole ju.

Ning läbi pidurite toimiv "difrilukk" on ju sarnase toimega mehhanism? Või väidab LRB midagi muud?

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: N Jaan 08, 2015 10:16 am
Postitas rmann
helar kirjutas:Näh Riks, mis kekkad siin oma rinka -pillidega ? :mrgreen:
Mul troll üldse veokas :tonq: http://af.ee/vin/JN1AYGY60U0200042/
Veokas :mrgreen:

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: N Jaan 08, 2015 12:35 pm
Postitas rommel
v6sa kirjutas:
ahto42 kirjutas:
RistoRR kirjutas:Riigiteataja info siis ka siia

M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism
Pm kui paneks x-trailile mehhaanilise LSD siis peaks G saama kui väga tahta. sest ülejäänutele ta vastab.

Ei krt täismass on üle 2t
Tahad kaubikuks teha? Sõiduautol massipiirangut pole ju.

Ning läbi pidurite toimiv "difrilukk" on ju sarnase toimega mehhanism? Või väidab LRB midagi muud?
Diffrilukk ja ka (välja) lülitatav veosild pole niisiis vajalik kuid võib olla (bolditud: "sealhulgas").

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: N Jaan 08, 2015 1:44 pm
Postitas v6sa
rommel kirjutas:Diffrilukk ja ka (välja) lülitatav veosild pole niisiis vajalik kuid võib olla (bolditud: "sealhulgas").
Khm, siiski mõlemad veosillad peavad olema ja üks neist võib olla ka väljalülitatav. Sildu iseenesest võib (ja veoautodel reeglina ka on) enam.

Rauast difrilukuta masinate küsimus seaduse sõnastusest ei selgu... Oskab keegi öelda, kuis LRB seda küsimust tõlgendab?

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: N Jaan 08, 2015 2:33 pm
Postitas rommel
kui neil vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed
Loevad ka "lahtise diffriga" veosillad siis. Ja loevad ka sh. lukkudega ja muudmoodi tometavad diffrid (ilmselt erinevad LSD variandid).
E: Ei pidanud eraldi vajalikuks boldida kahe veosilla vajalikkust, tundus ilmselge nagunii. Vabandused :D

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: N Jaan 08, 2015 2:36 pm
Postitas v6sa
rommel kirjutas:
kui neil vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed
Loevad ka "lahtise diffriga" veosillad siis. Ja loevad ka sh. lukkudega ja muudmoodi tometavad diffrid (ilmselt erinevad LSD variandid).
E: Ei pidanud eraldi vajalikuks boldida kahe veosilla vajalikkust, tundus ilmselge nagunii. Vabandused :D
Hea küsimus. :? Kui seadust lugeda, siis võib mõlemat pidi mõista...

Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria

Postitatud: L Jaan 10, 2015 10:41 pm
Postitas crazy
Et siis mu forester täidab kõik nõuded. Keskel differ, ees ja taga lukus sillad ning täismass 1950kg :D