2. leht 2-st
Re: Pajerol 3.2 DI-D Õli sees on kõvasti diislit
Postitatud: N Jaan 08, 2015 7:54 pm
Postitas laf1247
AMX1 kirjutas:Nii see piduri kärsaka asi leidis siis lahenduse tundub. DPF üritan ennast põletada. Turbole murele leidsin kah lahenduse nimelt on arvatavasti sisselaske kollektor tagi/tahma täis ja on ära ummistanud turbo rõhku mõõtva anduri. Tegime selle toru läbilaskvaks ja mure kadunud. Masin märksa erksam kui kunagi varem. See jampsi täis olev kollektor pidi suht tavaline teema olema teadis esindus rääkida.
Kollektori ummistumise kohta on ka osadel autodel tarkvarauuendus, mis peaks seda oluliselt vähendama. Samas on saadaval ka uuema disainiga kollektor, kus turbo rõhuanduri liides asub teises kohas (enne EGR klappi).
MUT III-ga kogemusi tõesti on.
Re: Pajerol 3.2 DI-D Õli sees on kõvasti diislit
Postitatud: P Jaan 11, 2015 4:51 pm
Postitas AMX1
Olin ikka liiga optimistlik selle diisli õlis murega. Lugu nüüd selline et sai õli ära vahetatud, pandud min tasemele. Nüüd olen sõitnud 200km ja õlitase on taas üle 2cm üle normi. Mõtlesin, et ehk DPF umbes ja sai maantee sõitu umbes 100 km jagu tehtud pool sellest kõrgema käiguga(4ndaga) kus mootori pöörded olid üle 2500 rpm. Kuna sai ka väike avarii tehtud siis läheb auto remond itöökotta järgmine nädal, siis lasen ka selle murega tegelda. Esmalt vaadatakse üle pihustite tagasivool, kui need korras siis minnakse kallima asja kallale ja kakutakse comma pump maha :S. Muud moodi seda vast kontrollida ei kannata. Auto iseenesest käib ilusti ühtlaselt, vaikselt ei suitse ja käivitub nii külmalt kui soojalt hästi, kütuse kulu ainult tundub olevat nõks suurenenud kompuutri järgi. Ahjaa helistasin ka mitsu esindusse oma murega ja nad comma pumpa millegi pärast väga ei kahtlustanud kuna ütlesid, et nendeni sellise murega pole varem pöördutud aga minesatea üteldi lõpuks :S
ehk on kogemusi kellelgil.
Re: Pajerol 3.2 DI-D Õli sees on kõvasti diislit
Postitatud: K Jaan 28, 2015 8:09 pm
Postitas siimjuss
Kas oled probleemile lahenduse leidnud?
Re: Pajerol 3.2 DI-D Õli sees on kõvasti diislit
Postitatud: R Mär 20, 2015 11:04 am
Postitas AMX1
probleem lahenes nii, et vahetasin uuesti õli ära. Panin paagi täis, kallasin sisse kübemefiltri puhastusaine. Seejärel keerasin igaksjuhuks üle pihustitorud (never know) mis kambrikaane sees peidus ja siis pikale maantee sõidule ja vahelduva eduga sõitsin kolmanda, neljanda käiguga et hakkaks toimuma sund põletamine. Tundub et see asi toimis, kuna enam sellega probleeme pole olnud. Selline imelik kummi/piduri kärsakas kah kadunud. Imelik oli muidugi see, et ühtegi tuld põlema ei löönud et filter umbes vms. Nüüd jälgin tihendalt õli taset igaksjuhuks. Ja kütuse kulu on kah langenud. Eeldan et viga peitus siiski seal.