2. leht 9-st
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 27, 2014 8:14 pm
Postitas jeeps
agent007 kirjutas:jeeps kirjutas:Ei usu mina , et mootori viga .See 2,7 on on suht pommikindel, Arvan,et pead korralikult veakoode vaatama
Kui aku juba tühjem käiamisest siis hakkab igasugu huvitavaid koode genereerima.
Ma just mõtlen mootor ja selle sisemust ! Ise olen aku täitsa tühjaks käianud siis küll pole mingeid koode visanud!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 27, 2014 8:21 pm
Postitas GregorP
Naljakas ongi, et ei ole mingeid veakoode
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 27, 2014 8:35 pm
Postitas agent007
Tõmba pihusti mutter lahti mõned tiirud. Vaata kas hakkab üldse kütet tulema?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 27, 2014 9:02 pm
Postitas jeeps
agent007 kirjutas:Tõmba pihusti mutter lahti mõned tiirud. Vaata kas hakkab üldse kütet tulema?
Oled ise proovinud nii? Käitamise ajal sealt küll tilkagi kätte ei saa. Ja kui seal küte on siis läheks käima juba? Või mis sa arvad??
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 27, 2014 10:42 pm
Postitas GregorP
Proovisin eetrit anda hakkas lubama aga käima ei läinud, kui auto kuhugi soojemasse saan siis pihustid maha ja kontrolli.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 27, 2014 11:29 pm
Postitas agent007
GregorP kirjutas:Proovisin eetrit anda hakkas lubama aga käima ei läinud, kui auto kuhugi soojemasse saan siis pihustid maha ja kontrolli.
Eetriga ära jama. ÄRA KASUTA, soe soovitus. Ma panin ka, lõi turbo juures selle turbost väljuva plastiku tükkideks. Kui panna siis hästi törts kollektori ja intercooleri lõdvik eemaldades. Kas tagasivoolu mõõtsid pihustitel, mis tulemused olid? Kui ise teed, kui lased teha siis pole vahet...
Tseki seda kuidas ma tegin kiiresti testimiseks asja:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=306668#p306668
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: N Nov 27, 2014 11:31 pm
Postitas GregorP
See oli mul teada et 3. pihusi oli mineku äärel juu ta siis lõpuks läks ka, aga kohe kui auto varjualla saan hakkan asja lähemalt uurima.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Nov 28, 2014 9:38 am
Postitas margus61
GregorP kirjutas:Naljakas ongi, et ei ole mingeid veakoode
Mulle on mulje jäänud, et osad WJ masinad (k.a. minu oma) ei näitagi veakoode võtmetrikiga. Kuskil teemas on juttu ka olnud.
Alustaksin enne loomkatseid sellest, et laseksin kusagil diagnostikas kaabli taha panna.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: R Nov 28, 2014 8:02 pm
Postitas jeeps
margus61 kirjutas:GregorP kirjutas:Naljakas ongi, et ei ole mingeid veakoode
Mulle on mulje jäänud, et osad WJ masinad (k.a. minu oma) ei näitagi veakoode võtmetrikiga. Kuskil teemas on juttu ka olnud.
Alustaksin enne loomkatseid sellest, et laseksin kusagil diagnostikas kaabli taha panna.
Näitab ikka, kui on näidata!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 29, 2014 9:56 am
Postitas v6sa
jeeps kirjutas:...
Käitamise ajal sealt küll tilkagi kätte ei saa. Ja kui seal küte on siis läheks käima juba? Või mis sa arvad??
Latist peab pihustile rõhk peale tulema kohe, kui mootor ringi käima hakkab. Pihustamine algab (ehk siolenoide hakatakse avama) alles siis, kui anumasurve on piisav. Kuniks rõhku pole, jäävad pihustid suletuks. Aga õnnetuseks seda ka ei öelda ja veakoodi ei pruugi ka jääda.
Kas auto mootori pöörlemist näeb? Kas rõhk latis on piisav (ma ei tea Jeepi läviväärtust)?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 29, 2014 12:00 pm
Postitas jeeps
v6sa kirjutas:jeeps kirjutas:...
Käitamise ajal sealt küll tilkagi kätte ei saa. Ja kui seal küte on siis läheks käima juba? Või mis sa arvad??
Latist peab pihustile rõhk peale tulema kohe, kui mootor ringi käima hakkab. Pihustamine algab (ehk siolenoide hakatakse avama) alles siis, kui anumasurve on piisav. Kuniks rõhku pole, jäävad pihustid suletuks. Aga õnnetuseks seda ka ei öelda ja veakoodi ei pruugi ka jääda.
Kas auto mootori pöörlemist näeb? Kas rõhk latis on piisav (ma ei tea Jeepi läviväärtust)?
Pead ei anna aga latist ei tule küte enne pihustini kui Latis on surve 28 mpa!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 29, 2014 12:12 pm
Postitas laf1247
jeeps kirjutas:v6sa kirjutas:jeeps kirjutas:...
Käitamise ajal sealt küll tilkagi kätte ei saa. Ja kui seal küte on siis läheks käima juba? Või mis sa arvad??
Latist peab pihustile rõhk peale tulema kohe, kui mootor ringi käima hakkab. Pihustamine algab (ehk siolenoide hakatakse avama) alles siis, kui anumasurve on piisav. Kuniks rõhku pole, jäävad pihustid suletuks. Aga õnnetuseks seda ka ei öelda ja veakoodi ei pruugi ka jääda.
Kas auto mootori pöörlemist näeb? Kas rõhk latis on piisav (ma ei tea Jeepi läviväärtust)?
Pead ei anna aga latist ei tule küte enne pihustini kui Latis on surve 28 mpa!
Kuidas see võimalik on? latt on ju lihtsalt anum (ühisanum), pihustitorus on rõhk sama mis latis, seda ei piira midagi.
Enamus common rail diislite puhul on kütuserõhk tühikäigul umbes 180 ja 300 bar-i vahel.
Kui keerata pihusti toru lahti, siis peab sealt kütet pritsime kohe peale starteri andmist.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 29, 2014 2:10 pm
Postitas jeeps
Ei ole lihtsalt anum! Jeebil on radika poolses otsas rõhuandur ja salongipoolses otsas rõhuklapp mis reguleerib survet! Ja kui see klapp kinni on siis ei tule pihusti torru ühtegi tilka kütet!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 29, 2014 4:35 pm
Postitas laf1247
jeeps kirjutas:Ei ole lihtsalt anum! Jeebil on radika poolses otsas rõhuandur ja salongipoolses otsas rõhuklapp mis reguleerib survet! Ja kui see klapp kinni on siis ei tule pihusti torru ühtegi tilka kütet!
EI.
Siis kui see regulaator lati tagumises otsas lekib, pääseb osa kütusest tagasivoolu (rõhk latis langeb).
Kui regulaator oleks kinni 100% siis läheks rõhk latis lubatust suuremaks.
Pihustitorudes on surve sama mis latis.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 29, 2014 7:10 pm
Postitas GregorP
Mõni hea idee 5-da pihusti kättesaamiseks?