2. leht 2-st
Re: ASMV 2014 turist- tulemused ja kommentaarid...
Postitatud: N Nov 27, 2014 8:39 am
Postitas sportlane50
mihkelmihkel kirjutas:
Tõstan siia üles veel mõned küsimused, millele huvitaks väga vastused:
Mis seal joonorienteerumise punaste hüümärkidega koha peal oli? Kellelgi pilte või videot? Oli seal ülse midagi hirmuäratavat?
Seal oli kitsam koht, kus kaks pisut kõrgemat kändu/kivi olid suhteliselt lähestikku tee peal
Re: ASMV 2014 turist- tulemused ja kommentaarid...
Postitatud: N Nov 27, 2014 10:17 am
Postitas siim76
[quote="mihkelmihkel"]Meie meeskonna videolõik:
http://youtu.be/irCnPCf9cCg
Tõstan siia üles veel mõned küsimused, millele huvitaks väga vastused:
Kui sügavad need Oru turbajärved on? Ehk siis kui sügavale läbi jää oleks kukkunud?
Turbaraba ise ei ole sügav. Seal on vesi lihtsalt peal. Servades, äärtes ja keskel on sügavamad "kuivenduskraavid"
Re: ASMV 2014 turist- tulemused ja kommentaarid...
Postitatud: R Nov 28, 2014 11:24 am
Postitas arska
Kas rohelise G-klassi meeskond kommenteerib ka kuidas nad ninapidi sinna järve sattusid?
Pime oli ja SALATILEHT läks valgust näitama. Hiljem, maaameti kaarti vaadates selgus et keegi oli sinna kraavi kaevanud.
Sellepärast võiski eemalt paista, et oleme läbi jää vajunud.
Re: ASMV 2014 turist- tulemused ja kommentaarid...
Postitatud: R Dets 05, 2014 9:13 pm
Postitas helar
mihkelmihkel kirjutas:Meie meeskonna videolõik:
http://youtu.be/irCnPCf9cCg
Tõstan siia üles veel mõned küsimused, millele huvitaks väga vastused:
Mis seal joonorienteerumise punaste hüümärkidega koha peal oli? Kellelgi pilte või videot? Oli seal ülse midagi hirmuäratavat?
Mida see punane MAN seal rabas tegi? Keegi suhtles nendega?
Kui sügavad need Oru turbajärved on? Ehk siis kui sügavale läbi jää oleks kukkunud?
Kas rohelise G-klassi meeskond kommenteerib ka kuidas nad ninapidi sinna järve sattusid?
Ja kas Viivikonnas oli üks auto teisele tagant sisse sõitnud või oli lihtsalt üks lömmis tagaosaga masin teeääres?
Krt, sa nigut kaagebeesnik
Punane Man oli seal see pärast , et nii oli vaja.
Kui sa raba punkte läksid võtma ,siis möödusid puhkealast ,mis jäi sinust vasakule. Venelased arvasi , et on omale vaja privaatsemat kohta. Nii nad sinna end ära parkisid. Korraldaja pakkus küll omapoolset abi aga sellest keelduti. Sebisid siis ise ratas

ekskavaatori ja ka selle rappa uputasid

.
Joonorienteerumise kohas oli aint mõni kõrgem kivi.Sai kõrvalt mööda. Ei miskit hullu. Ilmselt pluss kraadidega olnuks seal pehme- ehk oli seepärast nii.
Turbarabaga on nii, et jaluta seal suvel. Ja siis saad vastuse kas tahad sinna autoga minna

Re: ASMV 2014 turist- tulemused ja kommentaarid...
Postitatud: L Dets 06, 2014 12:02 pm
Postitas pilgrems
See punane MAN oli venelaste tehnitska. Millegi pärast ei tahtnud nad käru laagrise jätta.
Puhke alas oli vaja autol nina õigese suunda saada, selleks oli seal ilus rind tee tekitatud, õiget sõidu trajektoori jälgides suht sõidetav algselt. Aga kuna haagis natuke lõikas siis sinna naad jäid.
Auto sikutasme eest lahti, haagisele hammas peale ei hakanud. Kus kurat nad selle ratas ekskavaatori sebisid sellest
aru ei saa. Peale seda kui nad olid suutnud ka selle ära uputada, hakkasid nad kummi padjaga seda haagist maa seest välja tõstma ja palk teed tegema. Kuna see eriti ei õnnestunud siis õhtul loobuti ja hommikul pidi tulema mingi kobedam ekskavaator ja muud tehnikat.
Muu seas haagises oli veel Tr-3 võistlus auto, meeskond ei olnud mingite pärast üle piiri saanud.
Re: ASMV 2014 turist- tulemused ja kommentaarid...
Postitatud: T Dets 09, 2014 2:51 pm
Postitas salmus
pilgrems kirjutas:See punane MAN oli venelaste tehnitska. Millegi pärast ei tahtnud nad käru laagrise jätta.
Puhke alas oli vaja autol nina õigese suunda saada, selleks oli seal ilus rind tee tekitatud, õiget sõidu trajektoori jälgides suht sõidetav algselt. Aga kuna haagis natuke lõikas siis sinna naad jäid.
Auto sikutasme eest lahti, haagisele hammas peale ei hakanud. Kus kurat nad selle ratas ekskavaatori sebisid sellest
aru ei saa. Peale seda kui nad olid suutnud ka selle ära uputada, hakkasid nad kummi padjaga seda haagist maa seest välja tõstma ja palk teed tegema. Kuna see eriti ei õnnestunud siis õhtul loobuti ja hommikul pidi tulema mingi kobedam ekskavaator ja muud tehnikat.
Muu seas haagises oli veel Tr-3 võistlus auto, meeskond ei olnud mingite pärast üle piiri saanud.
Esmaspäeval sai see haagis ikkagi välja tõmmatud korraldaja poolt siiski. Kahe autoga hoidsime vintsidega küljepealt ja 66 vintsiga läbi ploki tagasi. Paar tundi ja oli väljas.