Hea "Turisti" auto otsingul?
Moderaator: Moderators
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Kui on siuke eelarve, siis oleks vast mõistlikum mingi vanem masin(3-4k€) toorikuks võtta, ja siis ülejäänud rahaga ära tjuunida? Tuleb palju ägedam aparaat ju.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1502
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
10k km aastas sõita polegi nii vähe, seetõttu täitsa saan aru, miks uuemaid vaadatakse.
WK kohta üks mu tuttav väga kiidab, et eletroonilised abimehed teevad head tööd ka näiteks liiva sees paadikäru tõmmates, kus teised sama klassi masinad hädas on.
Aga safaritel osalemiseks selles hinnaklassis Mercedes G. Või Nissan Patrol Y60 4.2. Või Toyota LC90/95
.
WK kohta üks mu tuttav väga kiidab, et eletroonilised abimehed teevad head tööd ka näiteks liiva sees paadikäru tõmmates, kus teised sama klassi masinad hädas on.
Aga safaritel osalemiseks selles hinnaklassis Mercedes G. Või Nissan Patrol Y60 4.2. Või Toyota LC90/95

Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Palju chero, patroli ja LC kaalu vahe on? Kergem on ikkagi parem ju? Eeldame, et sildades on samad lukud...
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Üldiselt meeldivad mulle autod,millega võid ka hullu panna ja ta laiali ei lendaks.
Teiseks peab kestma ilma remondita ja kannatama originaalis suurt ratast.
Seega jääb paar autot ,Patrol y60 2,8td,Toyota Lc 70,3,0td ja MB G,aga see mind väga ei tõmba.
Igasugu jeep jne asjad on odav osta,aga remondid pidevalt jne.
Landroverist pole mõtet üldse rääkida ,see suudab kesta ainult oma tehase rattaga
ja remont käib 24/7 selle kallal.
Väike näide,et deffeka meestel on paar kardaaniristi ka tartu otsa jaoks autos jne huumorist ma ei viitsi kirjutada.
Olen elus sõitnud 1 tur sõidu,see talv Saares ja olime volvoga.Sõit oli äge,aga ei kujuta ette seda linna autoga.Ühesõnaga jala punne võttes saaks,aga see ei paku naudingut minuarust.
Mina ostaks ilmselt Patrol y60 (lühike) ja nats tuuniks seda.Fun on garanteeritud rajal ja remontima ei pea peale igat sõitu.
Teiseks peab kestma ilma remondita ja kannatama originaalis suurt ratast.
Seega jääb paar autot ,Patrol y60 2,8td,Toyota Lc 70,3,0td ja MB G,aga see mind väga ei tõmba.
Igasugu jeep jne asjad on odav osta,aga remondid pidevalt jne.
Landroverist pole mõtet üldse rääkida ,see suudab kesta ainult oma tehase rattaga

Väike näide,et deffeka meestel on paar kardaaniristi ka tartu otsa jaoks autos jne huumorist ma ei viitsi kirjutada.
Olen elus sõitnud 1 tur sõidu,see talv Saares ja olime volvoga.Sõit oli äge,aga ei kujuta ette seda linna autoga.Ühesõnaga jala punne võttes saaks,aga see ei paku naudingut minuarust.
Mina ostaks ilmselt Patrol y60 (lühike) ja nats tuuniks seda.Fun on garanteeritud rajal ja remontima ei pea peale igat sõitu.
Proto
53951597
53951597
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1502
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Netist leitud andmed erinevad. WK 3.0 CRD tühimass on vist 2,1-2,2t. Patrol Y60 4.2D 1,9-2,1t. LC90 3.0 1,960t.igiliikur kirjutas:Palju chero, patroli ja LC kaalu vahe on? Kergem on ikkagi parem ju? Eeldame, et sildades on samad lukud...
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Kui eelarve selline, siis osta siis juba midagi, millega haiguse süvenedes saad võistelda ka. Või kui ei meeldi ning isu täis saab siis jälle enamvähem sama hinnaga kiiresti müüdud saad. Minu arust siis LC70 3,0TD. Uuemad grand cherokeed unusta ära, need jätavad metsa ainult plastirea maha.
D4D+R6+V6
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Minu arvamus oli tegelikult see, et partol on neist kõige raskem. Lühike vist ei ole siis jahbeginner kirjutas:Netist leitud andmed erinevad. WK 3.0 CRD tühimass on vist 2,1-2,2t. Patrol Y60 4.2D 1,9-2,1t. LC90 3.0 1,960t.igiliikur kirjutas:Palju chero, patroli ja LC kaalu vahe on? Kergem on ikkagi parem ju? Eeldame, et sildades on samad lukud...


Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
1. Tehase mõõt on Defdenderil 32,5", samas kui Jeebile on 31 alla saamine koos tõstega juba tõsine pingutus.Praks1 kirjutas:Landroverist pole mõtet üldse rääkida ,see suudab kesta ainult oma tehase rattagaja remont käib 24/7 selle kallal.
Väike näide, et deffeka meestel on paar kardaaniristi ka tartu otsa jaoks autos jne huumorist ma ei viitsi kirjutada.
2. Huvitav, kui see Defekas niis sitt auto on, siis miks Inseneeril ei taha TR1 esikoha kariakad kapile ära mahatuda ning mõned aastad tagasi TR1, TR2 ja TR3 EAL aastaaravestuse kõik esikoha karikad defekatega ära võeti.
3. Saab edukalt Defenderiga ka originaali lähedases seades turistida.
Kui soov liikuda Defenerist mugava, autoga, siis võib alati Dicovery ( I ja II) või RR Calssicu poole vaadata.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Selle peale peaks seda teemat lugema.Landy kirjutas:1. Tehase mõõt on Defdenderil 32,5", samas kui Jeebile on 31 alla saamine koos tõstega juba tõsine pingutus.Praks1 kirjutas:Landroverist pole mõtet üldse rääkida ,see suudab kesta ainult oma tehase rattagaja remont käib 24/7 selle kallal.
Väike näide, et deffeka meestel on paar kardaaniristi ka tartu otsa jaoks autos jne huumorist ma ei viitsi kirjutada.
2. Huvitav, kui see Defekas niis sitt auto on, siis miks Inseneeril ei taha TR1 esikoha kariakad kapile ära mahatuda ning mõned aastad tagasi TR1, TR2 ja TR3 EAL aastaaravestuse kõik esikoha karikad defekatega ära võeti.
3. Saab edukalt Defenderiga ka originaali lähedases seades turistida.
Kui soov liikuda Defenerist mugava, autoga, siis võib alati Dicovery ( I ja II) või RR Calssicu poole vaadata.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=63&t=53210
Ländy ,kas sa mitte ise ei ole väitnud ,et lõpetasid võistlemise ära kuna ei jõudnud enam autot remontida peale igat sõitu?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Y60 lühike Patrol. Enne rajaleminekut käid kõik üle mis vaja ja kestab aastaid. 35" rehv suht olematu suurus sellele pillile.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Austalt öeldes ei oleks suurt vahet olnud, kas ma olesin sõitnud mõne muu maragiga. Kui pole piisavalt finantse võistlemiseks, siis nii ongi. "Autosport on kallis ala ja kui pappi pole, tuleb hakata kabet või doominot mängima": tsitaat ühelt meie tutntud off-ropad sportlaslet siit foorumist. Nüüd proovin 2-3 korda aastas turistida, sellele peab rahakott vastu. Kui aus olla, siis 26 aastat vana auto tähendab, et tehnika tahab veidi rohkem tähelepanu, kui kasvõi 10 aastat uuem masin.heints kirjutas: Selle peale peaks seda teemat lugema.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=63&t=53210
Ländy ,kas sa mitte ise ei ole väitnud ,et lõpetasid võistlemise ära kuna ei jõudnud enam autot remontida peale igat sõitu?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Toetan. Kui võistlemine ära tüütab, siis saab sellega naerist välja tõmmata või Mongooliasse sõita, lund lükata ja seene järel käia. Hea lihtne ja tugev.uputaja kirjutas:Y60 lühike Patrol. Enne rajaleminekut käid kõik üle mis vaja ja kestab aastaid. 35" rehv suht olematu suurus sellele pillile.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Annan ka ühe hääle Patrolile aga aru ma ei saa miks Turisti sõidul on vaja talasilda või 37 ratast. Kuna valdav osa turisti sõitudest toimub kas kruusa- või metsa teedel ja kui tahad pärast käru ka vedada siis mina jälgiks pigem auto sõiduomadusi. Aga Praksiga nõus et auto peab olema selline et saab ka hullu panna mitte et iga mõlgi või kriimu pärast nägu vingu läheb. Sellest tulenevalt väga uut või väga kallist autot ei valiks.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Landy kas sa saad ise kah aru mis näiteid saa tood?See,et Roveriga sõita tuleb seal sees räigelt rauda välja vahetada(ka TR1 sõitmiseks)
Seda oli,või ongi tehtud nende autodega.See raua vahetus kestvama vastu maksab teise auto.
Mina tõin lihtsa näite autodest mis kestavad ilma investeeringuteta suurt ratast,kuna olemas ka tur+klass
Eks ma kahjuks vaatan jah rohkem oma nurgalt seda Tur sõitu,et tahaks sõita punkti(mitte jala jne).Samas oleks metsas niisama käia hea autoga millel taga lukk,suur ratas ja kestaks.Ja maksab vähe.
Seda oli,või ongi tehtud nende autodega.See raua vahetus kestvama vastu maksab teise auto.
Mina tõin lihtsa näite autodest mis kestavad ilma investeeringuteta suurt ratast,kuna olemas ka tur+klass
Eks ma kahjuks vaatan jah rohkem oma nurgalt seda Tur sõitu,et tahaks sõita punkti(mitte jala jne).Samas oleks metsas niisama käia hea autoga millel taga lukk,suur ratas ja kestaks.Ja maksab vähe.
Proto
53951597
53951597
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Nii palju kui mul ka seda kogemust on, turiste on erinevaid. Ühed sõidavad mitteametlikku tulemust tehes punkte läbi, teised püüvad jälle võistlusklassile sarnaselt sõita ja kulutavad 10 minutit, tehnikat ja vaeva, et võistlusklassi reeglitega kooskõlas pilt kätte saada kuigi jala oleks 2 minutiga saanud. Kui ikka tahad kõiki punkte nö ausalt võtta, siis 35'' rehv ja samas klassis muu varustus ei ole liialdus mitte.
D4D+R6+V6