2. leht 5-st

Postitatud: P Juun 12, 2005 10:01 pm
Postitas kala
vahetasin rooliamordi ära,aga ikka võbin sees!
aga siit nagu lugedes sain ma aru et suurema kummiga tuleb siis kokkujoox teistmoodi paikka panna we? :?
ma lasin kokkujooxu ära regullida 31 kummiga,aga nüüd 33 kumm 10 veljega.
ja peale seda see jama hakkas kui suurema kummi alla panin,võib olla see rooliamort oli juba ennem peetis,aga 33 kummiga hakkas kohe tunda andma!
ühesõnaga,kas ma sain siis asjast õigesti aru ja et peax uuesti silla regulli minema?

Postitatud: P Juun 12, 2005 11:04 pm
Postitas jr
No mul leevendas natuke ka see, et panin rattad 1.5 kraadi rohkem kokku jooksma kui tehas ette näeb.

Samas MQ160 Patroli oli ka väga oluline roolihoovastiku tugikäpa korrasolek. See on see tükk, mis raami küljes ja toetab roolivarrast. Kui seal puks läbi oli, siis oli ka minu vanal Patrolil võbin sees aukudes. Panin uue kapronpuksi, aga see oli nädalaga jälle ribadeks. Hea sai alles siis, kui lasin pronksist korraliku puksi sinna teha. Üldiselt peab kogu hoovastik väga tihe olema, et võbinast lahti saada. Kontrolli ka käändtelje laagrid üle ja rattalaagrid.

Postitatud: P Okt 30, 2005 8:29 am
Postitas boob
Nii, sain siis ka oma DW kätte :lol: Oli ikka karm elamus tõesti :P

Isakeselt nõu küsides jõudsime sinnamaani, et olin kummirõhke korrigeerinud ja ette 2atm sisse löönud. Lasin siis isakese soovitusel esiti 0,2atm välja... Sai parem küll. Lasin rõhu 1,6atm peale ja hetkel ei võtnud isegi korralikult treppi sõidetud teel rooli vibama.

Postitatud: P Okt 30, 2005 5:14 pm
Postitas Y60 Patrol GR
Tere kas ma sain õigesti aru,et sul on 1,6atsi kummides rõhku,mul on praegu 35" kummil 2,0atsi,kas peaksin ka kummirõhku muutma 1,6 peale.

Postitatud: P Okt 30, 2005 6:39 pm
Postitas jr
1.6 BAR on minuarust liiga madal maantesõiduks. Auto on "vedel" ja suurel kiirusel kipub ujuma ning kurvis keerab rehvi veljelt maha. Vähemalt minul on sellised kogemused oma 33x12.5x15 rehvi ja 10"x15" veljega, kui 1.6BAR rehvis oli. 2.0BAR on maantesõiduks väga hea valik. Võite ju proovida, aga alla selle kipub ka rehvi välimisi külgi sööma. Kusjuures oma autol olen leidnud, et hea ja stabiilne on hoopiski 2.2BAR ees ja 2.0BAR taga. Samuti on tagatud võrdne rehvi kulumine üle terve mustri.

Tõsi, tühjem rehv aitab läbi rehvi lööke hajutada, aga ega plaastriga haava paljalt ei paranda. Seega on ikka vaja seda "Surmavõbina" põhjust mujalt otsida.

Postitatud: E Okt 31, 2005 8:45 am
Postitas boob
Mul on veel all väikesed rehvid, 2ati juures oli kumm suhteliselt kõva juba ja luges maanteel iga konaruse ära. Eile lasin prooviks rõhku veel veidi maha, 1,5 peale, ja siis hakkas tõesti juba tunduma, et masin ujub teel. Seega tundub mulle 1,6-1,8 selline normaalne olevat.
Järgmisena katsun rooliamordi maha võtta ja vaadata, kui hästi töötab. Oskab keegi ehk kirjeldada, palju see norm tõmbe-tõuke tugevus peaks amordil olema? Muidu juhtub, nagu kunagi sõiduautol amorte vahetades, et uued amordid olid vedelamad, kui vanad :lol:
Siis esimesel võimalusel sillastendi kokkujooksu kontrollima jne...

Igatahes võttis see surmavõbin mõneks ajaks minu liikumiskiiruse 80peale :wink:

Postitatud: E Okt 31, 2005 8:49 am
Postitas jr
Tõmbe ja tõuke tugevust ei oska öelda, aga kui uut orig. amorti võrrelda Rancho5000 seeria omaga, siis on originaal ikka jube vedel.

Postitatud: E Sept 18, 2006 3:00 pm
Postitas pisike
Kes oskab soovitada, kus saaks 88.a pika patroli esisilla KORRALIKULT ( ja mõistliku hinnaga) ära reguleerida ?

Postitatud: E Sept 18, 2006 4:04 pm
Postitas boob
pisike kirjutas:Kes oskab soovitada, kus saaks 88.a pika patroli esisilla KORRALIKULT ( ja mõistliku hinnaga) ära reguleerida ?
Mina käisin CarStopis ja ei saa kurta, hind oli nagu sõiduautol ja töö oli korralik.

Postitatud: E Sept 18, 2006 7:43 pm
Postitas ivanvillis
minu omal hakkab surma võbin õnneks 50-60kmh pealt...
kiiremal hool ei kujuta ettegi kuidas käituma peaks kui siuke asi toimuks.
hoo peaks ju suht kiiresti maha võtma aga kui tagant autod tulevad siis kiirest pidurdamisest ei tule midagi välja

Postitatud: T Sept 19, 2006 9:03 am
Postitas pisike
ivanvillis kirjutas:minu omal hakkab surma võbin õnneks 50-60kmh pealt...
kiiremal hool ei kujuta ettegi kuidas käituma peaks kui siuke asi toimuks.
väike soovitus, kui juba tunned, et hakkab peale ( selle ju tunned roolist ikka kinni hoides ära :wink: ), kohe suund sisse ja rool võimalikult järsult paremale, et teepervele jalust ära saada. Seda seepärast, et pööramine korraks leevendab ja siis jõuad ka ohutumalt hoo maha pidurdada.
Seesama võbin tingib minulgi reguleeringu kontrollimise vajadust. Algul, peale selle isendi soetamist lõi võbina sisse 70-80kmh vahel, siis olid mingid potikaaned all, nüüd sai korralikud BFG alla ja olukord paranes.
Nüüd esineb raputamist vahel 40-50kmh peal.

boob! Palju sa selle masinaga peale viimast reguleerimist metsas kännu otsas jõudsid käia ?!

Postitatud: T Sept 19, 2006 9:08 am
Postitas boob
No ikka piisavalt palju sai see masin metsamõnu peale viimast sillastendi. Samas oli mul ka Rancho rooliamort, mida isakene hetkel müüb, küljes.
pisike kirjutas:
ivanvillis kirjutas:minu omal hakkab surma võbin õnneks 50-60kmh pealt...
kiiremal hool ei kujuta ettegi kuidas käituma peaks kui siuke asi toimuks.
väike soovitus, kui juba tunned, et hakkab peale ( selle ju tunned roolist ikka kinni hoides ära :wink: ), kohe suund sisse ja rool võimalikult järsult paremale, et teepervele jalust ära saada. Seda seepärast, et pööramine korraks leevendab ja siis jõuad ka ohutumalt hoo maha pidurdada.
Seesama võbin tingib minulgi reguleeringu kontrollimise vajadust. Algul, peale selle isendi soetamist lõi võbina sisse 70-80kmh vahel, siis olid mingid potikaaned all, nüüd sai korralikud BFG alla ja olukord paranes.
Nüüd esineb raputamist vahel 40-50kmh peal.

boob! Palju sa selle masinaga peale viimast reguleerimist metsas kännu otsas jõudsid käia ?!

Postitatud: T Sept 19, 2006 9:23 am
Postitas pisike
boob kirjutas:No ikka piisavalt palju sai see masin metsamõnu peale viimast sillastendi. Samas oli mul ka Rancho rooliamort, mida isakene hetkel müüb, küljes.
Küsisin seepärast, et vasak esimene tundub paigast ära olevat.
Ja ega sa tänu suuremate sussidega sõitmisele ei lasknud nurka norm. näitajatest rohkem kokku keerata ???

Postitatud: T Sept 19, 2006 9:25 am
Postitas boob
pisike kirjutas:
boob kirjutas:No ikka piisavalt palju sai see masin metsamõnu peale viimast sillastendi. Samas oli mul ka Rancho rooliamort, mida isakene hetkel müüb, küljes.
Küsisin seepärast, et vasak esimene tundub paigast ära olevat.
Ja ega sa tänu suuremate sussidega sõitmisele ei lasknud nurka norm. näitajatest rohkem kokku keerata ???
Eip, sillastendis sai käidud mälu järgi enne suurte rehvide allapanekut ja paika pandi arvuti poolt antud andmete alusel.

Postitatud: T Sept 19, 2006 10:32 am
Postitas kala
need antud andmed on pullshit,lasin ka ühes nimekas kohas silla paikka panna ja siis läxin erategija juurde kes pani ilusti paika ja ütles et mul oli valesti pandud ja peale seda kadus ära ka!