2. leht 2-st
Re: Lindid
Postitatud: K Okt 29, 2014 10:29 am
Postitas kalha
Nende lintidega on vist raskeim variant, rattad pluss lindid ja need ise ka suht rasked. Kui tegema hakata siis ikka seda tüüpi nagu atv omad. Raam tuleb ikka rauast valmis teha jne.
Re: Lindid
Postitatud: K Okt 29, 2014 10:35 pm
Postitas Karuonu
Uurisin nõudeid autole ja jääb mõistmatuks miks on nõutud automaatkast ja diffrilukud?
Re: Lindid
Postitatud: N Okt 30, 2014 12:38 pm
Postitas LR90
Karuonu kirjutas:
Uurisin nõudeid autole ja jääb mõistmatuks miks on nõutud automaatkast ja diffrilukud?
Lukud ilmselt selleks et kõik 4 nurka veaksid sünkroonis,
automaat valib ise sobiva käigu, millega võimas mootor vedada jõuab.
Re: Lindid
Postitatud: N Okt 30, 2014 3:51 pm
Postitas puhvel
Nojah, siis peale G tehase seades nagu ei sobigi väga millelegi, et ise kaasa ei veeregi hästi kui üks esimene ratas näiteks ei vea täiega pidevalt

Re: Lindid
Postitatud: N Okt 30, 2014 4:21 pm
Postitas Landy
Lukkude ja automaatkastiga LC80 kvalifitseerub ka.
Re: Lindid
Postitatud: R Okt 31, 2014 10:19 am
Postitas monorobot
kalha kirjutas:Nende lintidega on vist raskeim variant, rattad pluss lindid ja need ise ka suht rasked.
Ei kujuta ette miks need lindid nii rasked on ?
Üks kaalub
170 kg kokku 4tk.
680 kg.
Spetsifikatsioonis märgitud , et materjaliks alumiinium ja teras.
Lindi raamid tehtud alu-st ehk.
Rullikud, mida päris palju ja suht jämmud, terasest täismaterjal või on vastupidi
Parajad tankid, miinimum nõuded mootorile 5 liitrine V-8

Re: Lindid
Postitatud: R Okt 31, 2014 11:37 am
Postitas LR90
Re: Lindid
Postitatud: R Okt 31, 2014 9:19 pm
Postitas Praks1
Tegelikult jääb arusaamatuks,et miks neid üldse vaja on?
Kui ma saaks need kuskilt niisama,siis katsetaks ilmselt.
Kui tahan lintidega pilli,võtan saani üldse,saab ka nalja teha sellega.
Kui võtta atv lint näiteks,siis selle kinnitused annavad ikka järgi maastikul sõites jne.
Re: Lindid
Postitatud: R Okt 31, 2014 10:10 pm
Postitas LR90
Praks1, ega meil ei olegi nendaga palju teha. Nad tehtud USA ja Kanada
turule, päästjatele, maadeuurijatele jne.
Ilmselt hakkab sealne turg täis saama ja nüüd ka Venemaal esindus olemas,
suur siber ju laiub idas.
Re: Lindid
Postitatud: E Nov 03, 2014 10:08 am
Postitas ahto42
monorobot kirjutas:kalha kirjutas:Nende lintidega on vist raskeim variant, rattad pluss lindid ja need ise ka suht rasked.
Ei kujuta ette miks need lindid nii rasked on ?
Üks kaalub
170 kg kokku 4tk.
680 kg.
Spetsifikatsioonis märgitud , et materjaliks alumiinium ja teras.
Lindi raamid tehtud alu-st ehk.
Rullikud, mida päris palju ja suht jämmud, terasest täismaterjal või on vastupidi
Parajad tankid, miinimum nõuded mootorile 5 liitrine V-8

Siin Metsikule mõtlemisainet järgmiseks polaartripiks. Kallid on jah raiped, aga palju kütuse ja aja pealt kokku hoiaks tundras teosammul edasiliikumise ja kaevamisega võrreldes?
Re: Lindid
Postitatud: E Nov 03, 2014 6:40 pm
Postitas metsik
Vahin ka neid asju huviga aga arvan, et parim oleks saavutada millegi arvelt võimalikult väike auto kaal ja alla võimalikult laiad/suured rattad.

Re: Lindid
Postitatud: R Nov 07, 2014 9:17 pm
Postitas kalha
Ühesõnaga need on hästi kehvad lindid,kui kujutada ette mis toimub eesotsas kui ratas pöörleb ja lint sinna alla jookseb ning oksad muda jms sinna vahele jäävad. Nagu mingi oksapurustaja või midagi sellist. Sellised jäägu ära. Suur kaal tuleb sellest et lindid PLUSS rattad.
Re: Lindid
Postitatud: R Nov 07, 2014 10:22 pm
Postitas UrmasA
Odavad ja lihtsad kui ise teha.
Re: Lindid
Postitatud: R Nov 07, 2014 10:26 pm
Postitas tarmo
Pildilt ei saa aru - kuidas kinnituvad 3 alumist ratast ülemise tähiku külge? Kas kette puruks ei tõmba, kui aukudest läbi sõita ja lint tahaks ennast ette või tahapoole kallutama hakata? Äkki on sellest lahendusest veel pilte?
Re: Lindid
Postitatud: R Nov 07, 2014 11:11 pm
Postitas UrmasA
Pilt jäi silma ühest vene foorumist. Ehitus peaks olema sarnane atv lintidega .