2. leht 2-st
Postitatud: R Jaan 26, 2007 8:31 am
Postitas Muska71
Viska küünalde aju põõsasse pane lisaküünal salongi armatuurile mittefikseeruv lüliti aju asemele.Lased küünla punaseks ja kui ei lähe,siis võib ka ohk süsteemis olla.Pane läbipaistev plasttoru vahele enne ja pärast filtrit kohe näha kui õhk sees.Enne ei käivitu kui õhk välja saab.Mul kiusab kord aastas
samamoodi xkohast võtab õhku aru ei saa kust.Pumbast kütet ikka tuleb?Keera 1pihusti pealt toru lahti kohe näha,kui ei tule siis ei käivitu.Vaata need enne üle ja siis pihustid.
Postitatud: L Jaan 27, 2007 11:06 pm
Postitas Mört
no öelge no midagi tarka mehed
aidake
Postitatud: L Jaan 27, 2007 11:09 pm
Postitas Mört
öelge midagi tarka soovitage
Postitatud: P Jaan 28, 2007 12:09 am
Postitas erik
Võta ühendust mõne diislitele spetsialisseerunud ettevõttega. Mis siin ikka leiutada.
Postitatud: P Jaan 28, 2007 9:34 pm
Postitas jr
Kaks varianti:
1. Küte ei jõua pihustiteni:
a) magnetklapp
b) pumba peavõll
c) jumal teab mis...
2. Mootor lihtsalt HÕRE
Postitatud: E Jaan 29, 2007 9:26 am
Postitas Muska71
Pumba tihendid võivad olla ebatihedad.Mul näiteks oli pumba kaanest läbi mineva gaasivõlli tihend kulunud,stendis pump üliheade näitajatega,aga paned pumba peale talvel käivitades annad pisut gaasi ja pumbast kütet ei tule

vahetasin tihendi ära ja oligi korras.
Postitatud: E Jaan 29, 2007 4:26 pm
Postitas G-69
Mördile:
Ah et külmalt ikka ei lähe aga soojastpeast käivitub!
Siis võib olla ka, et pihustid ei ole enam need, mis peaksid.
Aga kaval on alustuseks ilmselt kompressioon ära mõõta lasta (tänud Erik'ule, kes eelpool parandada märkas).