Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Moderaator: Moderators
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Pakkuda LC80 1997a.Hetkel siduri,rooliotste vahetuses,remonditakse roolikarp ja kohe peaks saabuma jooks uusi polüuretaanist pukse.Vahetatud laagrid,klotsid jne!Tõstetud,35´´ rattad,snorkel,vints ja muud vajalikud vidinad küljes.Kui huvi kirjuta psi ja saadan pilte.Müüki tuleb u.kuu pärast ja hind 5-kohaline.
LC105, LC61
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Ei miks, ma ei kurvasta üldse. Vanakooli toikarid on lahedad ja ainult hea meel kui neid Eestisse rohkem tuleb.Landy kirjutas:Taneli kurvastuseks võin öelda, et Hr. Arboristiga sai pikem telefoni vestlus peetud ja jõutud järeldusele, et plusside ja miinuste summa võiks olla LC80. Sai räägitud ka Roverist, kuid kuna kliendi soov on seaduseks, siis jõudsime kiirelt nimetatud jaapanlaseni.
Teisisõnu masin, mis kestab (veel järgmised miljon kilomeetrit), ei vaja igapäevast remonti (kuid samas tehniliselt lihtne ja loogiline), on mahukas ja evib kõiki edukaks maastikusõiduks vajalike eeldusi ning on end tõestanud nii põrgukuumuses, kui lõikavas pakases.
Kurvastama paneks mind hoopis see kui täiesti puhtjuhuslikult ja poolkogemata oleks Sul -tadaa- imedepõllu varamust üks selline serveerida ning "järgmised miljon muretut km põhjanabal ja sahaaras" värske omaniku kogemuses müügijutuks osutub ning kliendid tihemini kui sünnis teenuseta ja töömees tasuta hakkavad jääma.
Päikest.

EDIT: et isiklikuks minemise maiku asjale manu ei jääks, siis lahti kirjutatuna ja ilmutatud kujul - iga masina saab rappeks lasta ja kasutatud auto soovitamine on ülimalt tänamatu tegevus, eriti kui inimese leib selle kestmisest oleneb. Kasutatud autot müüa aga, öeldakse ju lausa, sõbrale näiteks ei tohigi...
tegime pulli, aitab
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Järgnev on juba tugev O.T.
Tänud Tanel!
Tõesti - see sooviatud isend lisanduks tõesti meie teedele- hetkel veel Soome registris.
Mis puudutab autode üle haipimists, siis see pisike butiik, mille juures töötan erineb paljudest kasutaud masinate pakkujatest selle pooelst, et meie ei peida vigu kalli keemilise puhastuse, kõrgläikelise poleerimise või poolemeetrise pahtlikihi taha. Kliendiele näidatakse autot (või projekti toorikut) sellisena nagu nad on ja vastavalt kielendi soovile ning rahakotile tehakse proketi eelrve ning toodetakse talle auto. Teinekord on kurb saata mõnda "poolikult taastatud" masinat majast välja, kuid kuna klient on sednud projektsi kindlad eelarvelised piirid, siis tuleb tema soovi austada.
Peab märkiam, et paljud kliendid on nähtud pildist häritud, sest nad sooviks kohe näha juba korda tehtud ja läikima löödud lõpptulemust, nagu auto turu platsidel. Kuid kui kliendi kujutlusvõimet veidi tagant ärgitada, siis tihti leitalse ühikeskoos tee soovitud lõpplahenduseni. Loodetavasti ka loos Hr. Arboristiga.
Tänud Tanel!
Tõesti - see sooviatud isend lisanduks tõesti meie teedele- hetkel veel Soome registris.
Mis puudutab autode üle haipimists, siis see pisike butiik, mille juures töötan erineb paljudest kasutaud masinate pakkujatest selle pooelst, et meie ei peida vigu kalli keemilise puhastuse, kõrgläikelise poleerimise või poolemeetrise pahtlikihi taha. Kliendiele näidatakse autot (või projekti toorikut) sellisena nagu nad on ja vastavalt kielendi soovile ning rahakotile tehakse proketi eelrve ning toodetakse talle auto. Teinekord on kurb saata mõnda "poolikult taastatud" masinat majast välja, kuid kuna klient on sednud projektsi kindlad eelarvelised piirid, siis tuleb tema soovi austada.
Peab märkiam, et paljud kliendid on nähtud pildist häritud, sest nad sooviks kohe näha juba korda tehtud ja läikima löödud lõpptulemust, nagu auto turu platsidel. Kuid kui kliendi kujutlusvõimet veidi tagant ärgitada, siis tihti leitalse ühikeskoos tee soovitud lõpplahenduseni. Loodetavasti ka loos Hr. Arboristiga.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 45
- Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Tere taas,
Bussi olen ka mõelnud aga seda ainult selle pärast et seal oleks kehva ilmaga hea riideid vahetada.Kuna tegelen ka lohesurfiga siis oleks ka kalipsot seal hea vahetada.
Eks tööd teen ikka igal pool.hooldan ka parke üsna palju ja tööd teen ka saarte peal.vähe paksema lumega on maasturiga hea.sumpad ikka lumest läbi puudele ligemale.yhes firmas kus tegutsesin oli kasutuses ranger.elektrikute kuudiga tagant.aasta vb oli 2008.oli ysna mugav sõita.liikus ysna hästi edasi ka.pargi all talves nii põlvini lumes ei olnud kordagi kinni.
Teisel kolleegil on hilux 3.0 aut. 2010.ka väga hea masin.just pool nädalat tagasi valgas pargi all imestasin.langetasime üsna suured saare puud tuimalt tee peale..saega pooleks.troppidega kaks 7 m palki järgi ja hiluxiga tõmbas kraavist läbi pargi alla endale sobiva kohapeale.
Hea et tal selline masin oli.muidu oleks see meie jaoks tunduvalt raskem olnud.busside ja pirukatega läheb keeruliseks.pirukaga ka tööd teinud.talvel tallinnas on parkimine väga keeruline.tee ääres lumevall lükatud ja ei saa objektil parkida..maasturiga sõidad ikka tuimalt sisse ja pargitud.Tihti ka langetustel vaja puid vastasuunas tõmmata..maasturiga ikka hea meelerahu puid tõmmata..kui ikka kõis vastu peab..
Aga noh eks see alguse saab ikka rahast.sellepärast uurisingi näiteks terranode kohta.maksab ikkagi ju üle poole vähem kui näiteks 2006 hilux .nii 5000 euri eest saab üsna korraliku masina..vähemalt tundub nii .
Bussi olen ka mõelnud aga seda ainult selle pärast et seal oleks kehva ilmaga hea riideid vahetada.Kuna tegelen ka lohesurfiga siis oleks ka kalipsot seal hea vahetada.
Eks tööd teen ikka igal pool.hooldan ka parke üsna palju ja tööd teen ka saarte peal.vähe paksema lumega on maasturiga hea.sumpad ikka lumest läbi puudele ligemale.yhes firmas kus tegutsesin oli kasutuses ranger.elektrikute kuudiga tagant.aasta vb oli 2008.oli ysna mugav sõita.liikus ysna hästi edasi ka.pargi all talves nii põlvini lumes ei olnud kordagi kinni.
Teisel kolleegil on hilux 3.0 aut. 2010.ka väga hea masin.just pool nädalat tagasi valgas pargi all imestasin.langetasime üsna suured saare puud tuimalt tee peale..saega pooleks.troppidega kaks 7 m palki järgi ja hiluxiga tõmbas kraavist läbi pargi alla endale sobiva kohapeale.
Hea et tal selline masin oli.muidu oleks see meie jaoks tunduvalt raskem olnud.busside ja pirukatega läheb keeruliseks.pirukaga ka tööd teinud.talvel tallinnas on parkimine väga keeruline.tee ääres lumevall lükatud ja ei saa objektil parkida..maasturiga sõidad ikka tuimalt sisse ja pargitud.Tihti ka langetustel vaja puid vastasuunas tõmmata..maasturiga ikka hea meelerahu puid tõmmata..kui ikka kõis vastu peab..
Aga noh eks see alguse saab ikka rahast.sellepärast uurisingi näiteks terranode kohta.maksab ikkagi ju üle poole vähem kui näiteks 2006 hilux .nii 5000 euri eest saab üsna korraliku masina..vähemalt tundub nii .
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Kirjuta, mis summa oled nõus auto alla panema. Siis teatakse ehk edasi rääkida. Kas 5000€ on lagi?
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 45
- Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
No usun et nii 6 kilo kanti asialgu jääksin..siis saab pildi paremini ette..siis teab uusi plaane edasi teha..
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Ländi, ainult üks küsimus (õigemini kaks) - kas see masin on Eestis ja teil hoovis?
Kui ei, keegi teilt on selle masinaga ikka proovisõitu teinud ja tõstukil lasknud üles tõsta ja esmase kontrolli ja ülevaatuse läbi viinud, eks, st keegi vastutab ka selle jutu eest? Ja mitteläikivale ürgkestvale tehnikale annate te ju ka soliidse, päris mitu kuud vältava garantii kaasa? Te ju lihtsalt ei "müü edasi" mingit Soome automüügikuulutust, ma mõtlen?
"Poolik taastamine", "kliendi seatud eelarvelised piirid" ja siinsest jutust läbi käinud ~5000€ büdžett ühes kontekstis/jutus teeb mind isiklikult ettevaatlikuks. Pole minu äri, aga kui keegi mulle tõsiselt väidaks, et ma ostan endale 5-6k-ga ürgheas korras LC80 mille hoolde võib (vähe puhastest TÜV paberitest) lausa oma elu usaldada (mainitud kõrbed-tundrad) ja vahetan seal järgmise 300000 ls juures näpuotsaga mõned simmerid, paar pange mahla ja ühe aku, siis ...
"I want to believe."
Marguse pakutu kõlab justkui rohkem sellelt planeedilt siin...
Kui ei, keegi teilt on selle masinaga ikka proovisõitu teinud ja tõstukil lasknud üles tõsta ja esmase kontrolli ja ülevaatuse läbi viinud, eks, st keegi vastutab ka selle jutu eest? Ja mitteläikivale ürgkestvale tehnikale annate te ju ka soliidse, päris mitu kuud vältava garantii kaasa? Te ju lihtsalt ei "müü edasi" mingit Soome automüügikuulutust, ma mõtlen?
"Poolik taastamine", "kliendi seatud eelarvelised piirid" ja siinsest jutust läbi käinud ~5000€ büdžett ühes kontekstis/jutus teeb mind isiklikult ettevaatlikuks. Pole minu äri, aga kui keegi mulle tõsiselt väidaks, et ma ostan endale 5-6k-ga ürgheas korras LC80 mille hoolde võib (vähe puhastest TÜV paberitest) lausa oma elu usaldada (mainitud kõrbed-tundrad) ja vahetan seal järgmise 300000 ls juures näpuotsaga mõned simmerid, paar pange mahla ja ühe aku, siis ...
"I want to believe."
Marguse pakutu kõlab justkui rohkem sellelt planeedilt siin...
tegime pulli, aitab
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Tanel, antud auto käivitub, sõidab, piduradab. Muud elutähtsad funkstioonid toimivad.
Hetke kondistsioonis vajab auto remonti ning kliendile on olukorda kirjeldatud ja ta tuleb seda ka peagi ise üle vaatama.
Temaga on räägitud eelarvest ning on tehtud esialgne suuline pakkumine millises olukorras auto ta jutuks olnud summa eest saaks (summa on siin mainitust veidi erinev). Jutuks olnud summa eest üle antav auto on valmis läbima ametliku ülevaatuse ja registreerimise Eestis ning osalema igapäeva liikluses .
Tanel, nagu sa ehk tead, siis on vaks vahet kas auto on sõidukorras või valmis suuremateks väljakutseteks.
Seega üle antava autoga ei läheks ma kindlasti maailma vallutama, sest ekspeditsiooniauto nõuaks hoopsi teist masti eelarvet ja sisuliselt auto kapitaalremonti. (Vaata kasvõi meie 4x4 polaarmatakajate auto ehitusi)
Õnneks pole üksi auto muutamatuks loodud ja rahaliste vahendite paranedes saaks uus oamanik seda igal ajal parendada.
Aravan, et pole mõtet antud teemat enam pikemalt sed teemat risustada.
Hetke kondistsioonis vajab auto remonti ning kliendile on olukorda kirjeldatud ja ta tuleb seda ka peagi ise üle vaatama.
Temaga on räägitud eelarvest ning on tehtud esialgne suuline pakkumine millises olukorras auto ta jutuks olnud summa eest saaks (summa on siin mainitust veidi erinev). Jutuks olnud summa eest üle antav auto on valmis läbima ametliku ülevaatuse ja registreerimise Eestis ning osalema igapäeva liikluses .
Tanel, nagu sa ehk tead, siis on vaks vahet kas auto on sõidukorras või valmis suuremateks väljakutseteks.
Seega üle antava autoga ei läheks ma kindlasti maailma vallutama, sest ekspeditsiooniauto nõuaks hoopsi teist masti eelarvet ja sisuliselt auto kapitaalremonti. (Vaata kasvõi meie 4x4 polaarmatakajate auto ehitusi)
Õnneks pole üksi auto muutamatuks loodud ja rahaliste vahendite paranedes saaks uus oamanik seda igal ajal parendada.
Aravan, et pole mõtet antud teemat enam pikemalt sed teemat risustada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
80 on ikka tõsine overkill. Kus sa selle elumajaga langil ümberkeerad? Ja arvad, et sõida langile välja selle kärakaga mööda rööbast. Märg uni. Selleks tuleb sinna nuia veel plekki sisse taguda.
Kas sellel isendil on lukkudega sillad ja turbomootor? Kui ei siis mõttetu.
Meite kandi elupõlised metsamehed käivad tööl Suki Jimnyga. Tagant istmed väljavisatud, nii mahuvad sisse ka 2x trimmerid jne.
Enne käisid kah miski suure jurramiga, aga loobusid, kuna oli ebamugav. Jimnyga mahub puude vahel ukerdama.
Norm Jimny 2k.
Tahad käru vedada, osta 4k eest mingi suvaline sahver juurde ja asi tehtud.
Kas sellel isendil on lukkudega sillad ja turbomootor? Kui ei siis mõttetu.
Meite kandi elupõlised metsamehed käivad tööl Suki Jimnyga. Tagant istmed väljavisatud, nii mahuvad sisse ka 2x trimmerid jne.
Enne käisid kah miski suure jurramiga, aga loobusid, kuna oli ebamugav. Jimnyga mahub puude vahel ukerdama.
Norm Jimny 2k.
Tahad käru vedada, osta 4k eest mingi suvaline sahver juurde ja asi tehtud.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Rääkides oma kogemusest metsamehena, siis pole vaja mingit elukat üldse (tore on, kui on). Aga kui sõitmist on palju (minul aastas ca 70kkm) siis soovitan võtta mingi öko pilli. 99% juhtudel saab langile piisavalt lähedale sõiduautoga. Või siis linnamaasturiga (CRV vms). Loomulikult kui on vaja pargist puid välja vedada või paksu lume sees sõita, siis jääb linnamaastur lahjaks. Pead prioriteedid paika panema, Tartus üks arborist sõidab üldse unimogiga, millel PTO käitab hakkurit 

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Kodanik uputaja - metsamees ja arborist on kaks tiba erinevat ametit. Umbes nagu lihunik ja ilukirurg.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Eelarve läheb ilmselt lõhki aga mina pakuks praeguste lähteandmete juures välja 4WD Toyota kaubiku. WV 4x4 oleks kah ilmselt Ok.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 45
- Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
See arborist tartust on mu tuttav.tean seda unimoqi ka.karm masin.kytet võtab oma jagu.tuli sellega läbi rootsi inglismaalt tartu.naine sealt pärit tal.Hiljuti võttis endale D-maxi ka.kulub pikkade otsade puhul ära..
Rav4 on ka proovitud.jäime üsna kergelt kinni.vb olid ka rehvid vähe kehvad ja auto oli imeliku nurga all ka.aga muidu kruusateed oli suht ok lasta.
Rav4 on ka proovitud.jäime üsna kergelt kinni.vb olid ka rehvid vähe kehvad ja auto oli imeliku nurga all ka.aga muidu kruusateed oli suht ok lasta.
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Riskides kõlada rikkis plaadina... mida rohkem ma, omades arboristi ametist pigem hämaramapoolset ettekujutust, sellele teemale mõtlen, seda selgemaks justkui saab minu jaoks, et ajades taga metsavõimekust ja ökonoomsust tuleb osta midagi metsavõimekat ja midagi ökonoomset selle võimekuse metsa viimiseks.
BE tegemine ja igale poole käru vedamine ei pruugi olla ei mõistlik ega ka ökonoomne. Aga ma ikka mõtlen, et atv ja sellele mingi kaubikust sahvri ümber ostmine oleks nagu mõistlik. Tõsi, eelarve läheb lõhki ja minimaalselt 2x ilmselt, aga lubatud ürgtanki võimalik sõidukorda putitamine maksab ka ilmselt teist ostuhinda kui ei joppa.
Tõsiselt. Ülesõitudeks on midagi tsiviliseeritumat ja metsa minnakse kompromissituma tehnikaga.
Või siis a la d-max, atv kasti tuule kätte (kui mahub, no, tuleb vaadata selline kombo et mahub) ja pealesõidusillad pardale.
Mõeldes sellele, millega liinimehed metsas käivad, hakkab ilmselt varsti koitma, kus see teema muidu lõpeb ja teedele tagasi tulles ei soovi G66 või unimogiga keegi mujal sõita kui kilulinna ummikutes ülbikutega maid jagades.
Minu nägemust mööda atv+sahver variandi plussid:
- atv ei taha ülevaatust - liikluses ei osale...
- hooldamine ja remont vähe lihtsam
- võsas nikerdamine ja ukerdamine ilmselt kommentaare ei vaja
- üksi töötades enese kokku korjamine - kordades kergem. uputad sellise LC80 masti pilli talveõhtul kell pool kuus põhjani ära, mida kuradit sa teed siis? Paned telgi üles ja hakkad inimesi läbi helistama?
miinused - üsna raske midagi välja mõelda.
- ebamugavam kui auto? samas, tööd Sa anyway just toas ei tee, mis vahet seal on, kuidas tee pealt puu alla saab, ega Sa 10 km kaardi-ja-kompassiga matku tee postile saamiseks.
- pukseerimisvõimekus, jah, nottide lohistamine on atv-ga oluliselt tüütum ja jupid peavad ilmselt märgatavalt lühemad olema
- algne soetusmaksumus on suurem, õigemini, maasturi kui ainukese liikuri soetusmaksumus on illusoorselt madalam esmapilgul.
Mingid pajerod, rav4-d jmt pahn on lolli mängimine ja enese petmine. Selle puu alla, kuhu talvel rav4-ga saab, saab jalgratta või golfikotiga ka.
P.S: metsakoll, autotreila ja normaalne veduk oleks eriti edev kombo muidugi. Lendab üks aparaat laiali sõidus olles, vahetad hobuseid ja lükkad laiba kärru ja teekond võib jätkuda. On üks surnud hoovis, saad teisega ajutiselt ikka poodi, randa, piima järele ja tööle. Aga, kallis osta, kallis pidada, kallis opereerida...
BE tegemine ja igale poole käru vedamine ei pruugi olla ei mõistlik ega ka ökonoomne. Aga ma ikka mõtlen, et atv ja sellele mingi kaubikust sahvri ümber ostmine oleks nagu mõistlik. Tõsi, eelarve läheb lõhki ja minimaalselt 2x ilmselt, aga lubatud ürgtanki võimalik sõidukorda putitamine maksab ka ilmselt teist ostuhinda kui ei joppa.
Tõsiselt. Ülesõitudeks on midagi tsiviliseeritumat ja metsa minnakse kompromissituma tehnikaga.
Või siis a la d-max, atv kasti tuule kätte (kui mahub, no, tuleb vaadata selline kombo et mahub) ja pealesõidusillad pardale.
Mõeldes sellele, millega liinimehed metsas käivad, hakkab ilmselt varsti koitma, kus see teema muidu lõpeb ja teedele tagasi tulles ei soovi G66 või unimogiga keegi mujal sõita kui kilulinna ummikutes ülbikutega maid jagades.
Minu nägemust mööda atv+sahver variandi plussid:
- atv ei taha ülevaatust - liikluses ei osale...
- hooldamine ja remont vähe lihtsam
- võsas nikerdamine ja ukerdamine ilmselt kommentaare ei vaja
- üksi töötades enese kokku korjamine - kordades kergem. uputad sellise LC80 masti pilli talveõhtul kell pool kuus põhjani ära, mida kuradit sa teed siis? Paned telgi üles ja hakkad inimesi läbi helistama?
miinused - üsna raske midagi välja mõelda.
- ebamugavam kui auto? samas, tööd Sa anyway just toas ei tee, mis vahet seal on, kuidas tee pealt puu alla saab, ega Sa 10 km kaardi-ja-kompassiga matku tee postile saamiseks.
- pukseerimisvõimekus, jah, nottide lohistamine on atv-ga oluliselt tüütum ja jupid peavad ilmselt märgatavalt lühemad olema
- algne soetusmaksumus on suurem, õigemini, maasturi kui ainukese liikuri soetusmaksumus on illusoorselt madalam esmapilgul.
Mingid pajerod, rav4-d jmt pahn on lolli mängimine ja enese petmine. Selle puu alla, kuhu talvel rav4-ga saab, saab jalgratta või golfikotiga ka.
P.S: metsakoll, autotreila ja normaalne veduk oleks eriti edev kombo muidugi. Lendab üks aparaat laiali sõidus olles, vahetad hobuseid ja lükkad laiba kärru ja teekond võib jätkuda. On üks surnud hoovis, saad teisega ajutiselt ikka poodi, randa, piima järele ja tööle. Aga, kallis osta, kallis pidada, kallis opereerida...
tegime pulli, aitab
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Võin kinnitada, et mahub küll, kui luuk lahti on. Ise kasutan nii ja väga mugav on - ei mingit käru.tanel kirjutas: Või siis a la d-max, atv kasti tuule kätte (kui mahub, no, tuleb vaadata selline kombo et mahub) ja pealesõidusillad pardale.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874