2. leht 2-st
Re: Väntvõlli ja nukkvõlli asend
Postitatud: N Nov 06, 2014 10:37 am
Postitas Allar
Mille mootoriga muidu tegu kas cf- 500?
Re: Väntvõlli ja nukkvõlli asend
Postitatud: N Nov 06, 2014 10:39 am
Postitas tarmo
allar kirjutas:Mille mootoriga muidu tegu kas cf- 500?
Honda TRX 350
Re: Väntvõlli ja nukkvõlli asend
Postitatud: N Nov 06, 2014 7:31 pm
Postitas hans
Lugesin,et saatsid silindri hoonimisse,kas sel atv-l pole silinder kaetud nikasiiniga,et kannatab hoonida?
Re: Väntvõlli ja nukkvõlli asend
Postitatud: N Nov 06, 2014 9:12 pm
Postitas tarmo
hans kirjutas:Lugesin,et saatsid silindri hoonimisse,kas sel atv-l pole silinder kaetud nikasiiniga,et kannatab hoonida?
Mõtled siis "nikasil". Pole aimugi. Aga arvan, et ei ole, sest remontkolbe oli ju saada, lausa kolmes või neljas eri mõõdus. Remondimanualis sellest nikasilist ka midagi ei räägita. Samal ajal räägitakse neljast remontmõõdus kolvist, mis saada on ja hoonimisest ning vastavatest tolerantsidest seejuures.
Või olen millestki valesti aru saanud?
Re: Väntvõlli ja nukkvõlli asend
Postitatud: R Nov 07, 2014 8:44 pm
Postitas hans
Kui pakutakse rem.mõõdus kolbe,siis pole arvatavasti pole nikasiiliga töödeldud. Endal on Kawasaki ja sellel on kaetud silinder nikasiiliga.ning seda ei tohi hoonida. Lihtsalt huvipärast küsisin.
Re: Väntvõlli ja nukkvõlli asend
Postitatud: L Okt 03, 2020 9:27 pm
Postitas Odes
Tere! Tean ,et vana postitus ,kuid ehk mäletate kuidas need märgid lõpp kokkuvõttes jääma pidid? Endal täpselt sama masin ning märgid sama moodi nagu on esimesel pildil ja masin käima ei lähe mitte kuidagi. Enne lahti võtmist masin töötas ,aga ei mõelnud sellele ,et võiks üle kontrollida tehase märke.