See "meie" peaks olema http://www.tx.ee/KristjanN kirjutas:Ja kas selle meiega(kes müüb ja paigaldab) saab ühendust esimeses postis oleva lingi kaudu?
Küsimus GC WJ polypukside kohta
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1502
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Küsimus GC WJ polypukside kohta
Re: Küsimus GC WJ polypukside kohta
Jees, 4car.ee on see koht kust tellisin.
Komplektis oli mu mäletamist mööda 34 puksi. Kui ma õieti aru sain siis jäid esimese ülemise õõtsa puksid vahetamata, sest need pidavat olema täiskummist ja suht mõttetu vahetamine, mis kajastub hiljem vaid tööhinnas. Olin nõus kuna kogu hind oli juba läinud suuremaks kui ma algul planeerisin. Kõik muu sai vahetatud; õõtsad, stabikad, nn. kondid, a-tala/bumerand/tag. sillapealne õõts, trackbar/diagonaalvarras ees, amordi pealsed puksid(läbilöögipuksid äkki), äkki oli veel miskit aga ma eriline autospets ei ole ja hetkel meelde ei tule. Ainuke mille juurde eraldi ostsin oli a-tala pealne sharniir, sest see oli mul ammu läbi ja vajas vahetust. Määre oli ka kaasa pandud ja mingi kleeps firma logoga ka.
Maksma läks see vahetus 200.
Tegelesin selle probleemiga(ujumine/vedelus) pikalt. Kaalusin erinevaid variante aga lõpuks sai otsustatud selle komplekti kasuks puhtalt hinna pärast. Erinevad originaal varuosa/poly kombinatsioonid oleks võibolla natuke odavamad tulnud (soetamise hind,) kuid samas oleks jäänud paljud puksid vahetamata, mis kindlasti oleks kunagi jälle lisainvesteeringuid nõudnud. Samuti ei teadnud ma mida oleks vaja ees lisaks vahetada. Kogu ring on kindlapeale minek. Nüüd tuleb loota, et vastu ka peaksid veel. Arvestades minu u. 12000km läbisõitu aastas ei ole vist niipea vahetust planeerima mõtet hakata
Edu ja jõudu järgmistele!
Komplektis oli mu mäletamist mööda 34 puksi. Kui ma õieti aru sain siis jäid esimese ülemise õõtsa puksid vahetamata, sest need pidavat olema täiskummist ja suht mõttetu vahetamine, mis kajastub hiljem vaid tööhinnas. Olin nõus kuna kogu hind oli juba läinud suuremaks kui ma algul planeerisin. Kõik muu sai vahetatud; õõtsad, stabikad, nn. kondid, a-tala/bumerand/tag. sillapealne õõts, trackbar/diagonaalvarras ees, amordi pealsed puksid(läbilöögipuksid äkki), äkki oli veel miskit aga ma eriline autospets ei ole ja hetkel meelde ei tule. Ainuke mille juurde eraldi ostsin oli a-tala pealne sharniir, sest see oli mul ammu läbi ja vajas vahetust. Määre oli ka kaasa pandud ja mingi kleeps firma logoga ka.
Maksma läks see vahetus 200.
Tegelesin selle probleemiga(ujumine/vedelus) pikalt. Kaalusin erinevaid variante aga lõpuks sai otsustatud selle komplekti kasuks puhtalt hinna pärast. Erinevad originaal varuosa/poly kombinatsioonid oleks võibolla natuke odavamad tulnud (soetamise hind,) kuid samas oleks jäänud paljud puksid vahetamata, mis kindlasti oleks kunagi jälle lisainvesteeringuid nõudnud. Samuti ei teadnud ma mida oleks vaja ees lisaks vahetada. Kogu ring on kindlapeale minek. Nüüd tuleb loota, et vastu ka peaksid veel. Arvestades minu u. 12000km läbisõitu aastas ei ole vist niipea vahetust planeerima mõtet hakata

Edu ja jõudu järgmistele!
Re: Küsimus GC WJ polypukside kohta
Lisaks veel seda, et müüa ja paigaldaja olid erinevad.
Re: Küsimus GC WJ polypukside kohta
Jagan oma arvamust lihtsalt nüüd:väga palju on siin juttu polüpuksidest ja B puksidest.Nii,panin endale grändikale Mopari originaalpuksid(kõik) poolteist aastat tagasi,nüüdseks läbisõitu lisandus 20000km puhast offroadi,ei grammigi maanteed.Lapatsiga ei koonerdand(4,7 190kw),tee valimisega ka mitte.Auto tõstetud ka 2".Ja nad on ikka kõik nagu uued!!!K.a. bumerang.Jah,maksid raha ja tuli kaua oodata aga ära tasus.Müüdud sai see auto nüüd ja ostja kiidab taevani pehmust ja vaikust ja uut käändmikku(mis pole ju enam uus aga kestab veel aastaid arvan).Niiet,soovitan.Polüpuksidest midagi head ei arva,samahästi võib kõik kinni keevitada ja kaotada kõik see jänkki pehmus,või osta siis juba valmis ja jäik X5 näiteks.
Opel Monterey (ammu unustatud)
Grand Cherokee Limited ZJ (väga kauge minevik)
Grand Cherokee Limited WJ (kauge minevik)
Opel Frontera B Sport (minevik)
Grand Cherokee Overland WJ (müüdud)
Hummer H2 (hiljuti müüdud)
Grand Cherokee Overland WK2 (käibel)
Grand Cherokee Limited ZJ (väga kauge minevik)
Grand Cherokee Limited WJ (kauge minevik)
Opel Frontera B Sport (minevik)
Grand Cherokee Overland WJ (müüdud)
Hummer H2 (hiljuti müüdud)
Grand Cherokee Overland WK2 (käibel)
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 747
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Küsimus GC WJ polypukside kohta
Mul ovaalid kestsidki u. 2 aastat, siis muutusid täielikuks pudruks. Kuna Top Partsus neid nn. täiskummistpukse saada ei ole, siis panin ette need Deuteri polüd(taga juba ammu täisring superprosid), ja ei saa küll kurta et kruusateel hambad välja peksaks. Sai täna Kikeperas ja Soomaal rahulikult samas tempos kulgeda mis ennegi.
Re: Küsimus GC WJ polypukside kohta
Minu masinal olid puksid juba soetamise ajal läbi. Ennem polüde vastu vahetamist oli asi juba nii hull, et kehva teekateega maanteel sajaga sõites oli ausalt õeldes päris hirmus juba. Nüüd käitub masin nii nagu peab, st. taguots ja esiots oleks justkui tervik ja ei liigu erinevates suundades. Tahan õelda seda, et mul puudub originaal heas korras veermiku kogemus selle masina puhul. Ehk on ta tõesti mõnusalt pehme, samas aga konkreetne - palju selle masina puhul konkreetsusest üldse rääkida saab on juba iseasi.
Konkreetse tootja juppide kestvuse kohta ei oska ma miskit õelda aga eeldusel, et polüd kestavad kauem kui kummipuksid ja arvestades soetamis hinda, milleks oli 190€ siis arvan, et ma ei teinud halba diili. Võibolla tõesti kaotasin nüüd masinat jäigemaks tehes osa sellest ameerikalikust/grändilikust pehmusest - võimalik. Hetkel, mil see ost teha tuli, määras küllaltki palju majanduslik seis.
Konkreetse tootja juppide kestvuse kohta ei oska ma miskit õelda aga eeldusel, et polüd kestavad kauem kui kummipuksid ja arvestades soetamis hinda, milleks oli 190€ siis arvan, et ma ei teinud halba diili. Võibolla tõesti kaotasin nüüd masinat jäigemaks tehes osa sellest ameerikalikust/grändilikust pehmusest - võimalik. Hetkel, mil see ost teha tuli, määras küllaltki palju majanduslik seis.
Re: Küsimus GC WJ polypukside kohta
Sai enda autol ka tagasilda poly puksid pandud.
Väga okei on.
Väsind puksidega tahtis gaasi vabastades kraavi ära keerata.
Väga okei on.
Väsind puksidega tahtis gaasi vabastades kraavi ära keerata.
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Küsimus GC WJ polypukside kohta
Tasapisi proovin ka Superprod ära ja tahaksin nad määrdeniplite ja -kanalitega varustada.
On keegi siinsel turul polypuksimääret kohanud lisaks Energy Suspensioni omale, mida saaks nt. Partsudest? Peaks olema silikooni baasil spetsmääre ja sellises koguses, et saaks väiksesse määrdepritsi panna.
On keegi siinsel turul polypuksimääret kohanud lisaks Energy Suspensioni omale, mida saaks nt. Partsudest? Peaks olema silikooni baasil spetsmääre ja sellises koguses, et saaks väiksesse määrdepritsi panna.