Vaatasin esimest korda tegelikult, millega üldse tegu


Panen ka paar pilti:




.. aga nüüd põhiküsimus, et kas arvate, et kuna lisan sinna külmapakid, siis peaks venti mitte tööle panema?

Moderaator: Moderators
Ei seda loomulikult, õlled tripi jaoks juba praegu külmikus ja rändavadki koos elementidega kasti, praktiliselt sama (elemente vaid polnud) tegin ka eelmine aasta ja 2,5h. pärast olid leigemad kui sõbra tavakastis, kus elemndid vaid sees. Kuid kas nüüd kasutada seda venti ka või siiski mitte?UlvarM kirjutas:Mina arvan et k6ige parema tulemuse saad siis kui viskad oma tavaari eelnevalt kylma koos keelpakkidega,pyhapäeva hommikul viskad jälle k6ik sinna kirstu, siis vist peaksid k6ige väiksemad kylmakaod olema. Sama asi ju termosega, eelnevalt keeduvesi sisse 2-3 min hoiad ja siis valad välja ning kuum tee v6i kohv sisse ( väiksemad soojuskaod)
Ja kui ilma vendita püsivad asjad külmemana, siis daipohh, ma selle kallima asja ostsin?UlvarM kirjutas:Saaremaale minnes las olla ainult kylmapakid ja vent väljas, tagasi tulles tee eksperimenti, pane mingi 6pakk+ kylmapakid ja vent otsa vaata mis juhtub. Pullipärast v6id ju mingi kraadi moodi asja ka sinna visata, m6lemal otsal siis.
Jutul on jumet.TiitR kirjutas:Ja kui ilma vendita püsivad asjad külmemana, siis daipohh, ma selle kallima asja ostsin?
Jäta nüüd! Ostsin Koduekstrast need geeliga täidetud ja korduvaksutatavad külmapaketid 2tk. komplektis 1,99.-, head kitsad lapikud...no milleks seda suurt jurakat (1,5L pudelit) külmutada ja see võtab ju suurema osa ruumi ära?TarviR kirjutas:Ise olen peenete külmapatareide asemel 1.5l karastusjoogi pudeleid kasutanud. Kui selle korralikult läbi külmutad ja siis omakorda õhukese isoleeriva kihiga katad, näiteks saunalina sisse keerad, on seal veel kolmandal päeval jää tükk sees ja jahutab penost kasti kenasti.
Ega mu teada neid odavamaid polegi, omal ka mingi selles hinnas kastike, neil jahutusvõime mingi 15-20 kraadi alla välistempi, aga seisev auto on vahepeal päikese käes soojenenud oma 50 kraadini vähemalt ja millal nüüd auto temp normaliseerub ja veel kapike jõuab oma töö teha ... .TiitR kirjutas:... Firmaks tundub olevat Sakslaste Ezetil E28 S-iga. Kui nüüd meenutada, siis ega ta väga odav polnudki...mingi ca. 60€ midagi![]()
...
ma saan aru, et see Climate Class tähistab ikka väliskeskonda, milles antud apastraat töötama on mõeldud, mitte sisetempi. Ja kui su auto on vahepeal kuumenenud selliseks, et palja peega ei kannata istmele istuda, siis on seal ikka tuntavalt rohkem kui need +16...+32 kraadi.leidsin, et seal kirjas Climate Class N ja googeldades annab vaste, et sellele vastab min. +16C..max+32C, et mis siit ikka tahta, kui tavakülmikus on +2C..+6C
Jahutusvõimsus kuni 30°C alla ümbritseva temperatuuri ...
Jahutus: minimaalne temperatuur +1°C ja maksimaalne temperatuur +16°C
meil müüakse Waeco päriskülmikuidatdoom kirjutas:Kas kellelgi on ka "päris" autokülmikuga kogemust? ARB või Primus näiteks? Rõvekallid muidugi...
Link ei õnnestunud hästi, ikka seda pidasin silmas.honkomees kirjutas:meil müüakse Waeco päriskülmikuidatdoom kirjutas:Kas kellelgi on ka "päris" autokülmikuga kogemust? ARB või Primus näiteks? Rõvekallid muidugi...http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=12627, rõvekallid jah, vaatasin isegi poes neile otsa aga ...