2. leht 8-st
Re: Isuzu Fronera
Postitatud: T Juul 29, 2014 3:20 pm
Postitas Landy
Plekkstange polnud üleannete kõrgusel?
Re: Isuzu Fronera
Postitatud: T Juul 29, 2014 4:26 pm
Postitas tuningman
Njah.
Kuna suured rattad all Lasin mõnuga mõõda bellarussi tehtud rööbast ja hoogu oli natuke palju ja siis oli rööpa põhjas kivi,
mis nina rõõpast välja viskas ja samal ajal arvas aga siduri töö silinder, et on õige aeg jälle töö leping ülesse õelda.
Ei jõudnud nii kähku reageerida, kui puu, mis hoo kinni pidurdas.
Sellest orig pleki kossakast polnud kasu jh. Peab midagi paremat aretama.
Terve see parem nurk on kuidagi vähe pehme, kuna see oli ostes juba vigane ja tõmbasin selle korra juba sirgeks.
radika muljus ka raamist lahti, aga jäi terveks, vastupidiselt ühele ventilaatorile, mis kinni jäi ja läbi kärssas.
Re: Isuzu Fronera
Postitatud: T Juul 29, 2014 7:38 pm
Postitas tuningman
Tegelikult on mind juba mõnda aega üks mõte kollitanud. Nimelt Oli siin teema alguses ka kohe juba jutuks,
et mulle frontera eriti ei meeldi, seega mõtlen siin vaikselt, et peaks selle Frontera kere sealt raamilt maha võtma
Ja isuzu kere asemele pistma.
Isuzu on nagu rohkem tüüpilise maasturi moodi ja juppe on ka natuke järgi
Siiani on see vaid selline uit mõte olnud, ennem väga lammutama ei viitsiks hakata,
aga kui kellegil peaks huvi tekkima, siis olen täiesti vabalt nõus sellest komplektsest dokumentidega
frontera kerest sümboolse tasu eest loobuma. korralik Originaal kapott on ka olemas.

Re: Isuzu Fronera
Postitatud: T Sept 30, 2014 1:09 pm
Postitas tuningman
Troopel hakkab tasapisi ka oma õiget kuju ja nägu võtma.
Kui nüüd kuskilt ilma klaasita parema suunatule
või mõlemad klaasidega suuntuled ka saaks oleks hea.

Re: Isuzu Fronera
Postitatud: P Okt 05, 2014 9:55 pm
Postitas tuningman

algul oli see mootor pealt selline, ehk siis ilma coolerita 71kw, ja õhupuhasti oli isuzul juhipoolse tule ees.

turbost välje minevas torus oli üks eelsoenduse siiber, mis külma mootoriga koomale tõmmati,
et mootor külamalt koormuse all soojaks töötaks. minu jaoks oli see lisa takistus väljalaskes.

seega tegin asjale vabama välja mineku

cooleri paigalduseks sai sebitud montery 3.1td sisselaske kolle, mis ideaalselt 1:1le isuzu 2,8td-le paika sobis

samuti sai hangitud 3.1 monterey cooler

selline oli lõpptulemus. Nüüd peaks 78kw olma

see pilt vist on siin teemas juba olemas ka.
Genekat sai ka väheke tuunitud, kuna isuzul sai tahhokas impulsi kõrgsurve pumba pealt.
Aga opeli tahhokas saab oma impulsi genekalt. isuzu genekal aga puudub tahhoka jaoks vajalik väljavõte.
sai siis genekas laiali võetud ja mähise viimaselt otsalt tahhokale väljavõte tehtud.
Re: Isuzu Fronera
Postitatud: P Okt 05, 2014 11:03 pm
Postitas tuningman
Kuna vedeleb isuzu vana 2,8td mootori alumine ots ja on vähe mõtteid tekkinud selle elule aitamiseks siis oleksin huvitatud,
et kui kellelgi 3.1td monterey mootori ülemist otsa või rikkega mootorit vedeleb,
siis võib sellest märku anda. Reaalselt seda kohe ostma ei tormaks, aga hea pakkumise korral olen nõus seda soetama.
Kaan koos pihustite ja pumbaga peaks korras olema. alumie ots võib rikkega olla.
Kuna otseselt nagu ostu teema ei ole, siis loodan, et moderaatorid väga selle postituse pärast ei pahanda ja seda ostu
rubriiki ei suuna.
Re: Isuzu Fronera
Postitatud: R Okt 10, 2014 11:40 pm
Postitas tuningman
Sai siis väheke käigukangi kulissi ja kasti tunneliga tegeletud.
kuna Opelil on käigukang kulissiga 20cm tahapoole viidud, siis on käiguvahetus jube jama.
Isuzu trooperil on aga kang otse kasti, nagu ka isuzu rodeol.
Otsustasin siis loobuda sellest lollakast kulissist ja panna kang otse kasti.
Selleks oli vaja kasti tunnelit väheke hakkida. Kaaneks sai kasutatud rodeo kasti
tunnelist lõigatud tükki, mille kinnitan poltidega, et oleks kangidele normaalsem
ligipääs ja kasti lihtsam maha võtta ja alla pista.
Samuti läksid ka külge rodeo kangid.
Vahekasti kangi sai 5cm pikemaks tehtud,
et oleks mugavam ja käepärasem seda lülitada.

Re: Isuzu Fronera
Postitatud: K Okt 15, 2014 11:19 pm
Postitas tuningman
Kuna terve klaasiga kasutatud suunatuled on defitsiit kaup, siis ei jäänud muud üle,
kui päevavalgus lambi kuplist uus klaas kuumapuhuriga voolida.
Vähe kandiline tuli see tuli, aga kõige hullem polegi.

Re: Isuzu Fronera
Postitatud: L Okt 18, 2014 7:18 pm
Postitas asko4x4
On sul see riist nüüd sõiduvalmis?
Re: Isuzu Fronera
Postitatud: L Okt 18, 2014 8:17 pm
Postitas tuningman
asko4x4 kirjutas:On sul see riist nüüd sõiduvalmis?
Mitte päris. Stangega vaja midagi välja mõelda
Käigukast vaja opeli oma alla vahetada, millel omakorda sidurikoda
vaja vahetada, et isuzu mootori otsa sobiks.
kässer korda teha (hetkel pole trossegi all)
nipet näpet jagub veel.
õigeid (loe metsakõlbulikke) rehve ka hetkel ei ole
Re: Isuzu Fronera
Postitatud: L Okt 18, 2014 9:28 pm
Postitas asko4x4
1. novembriks saad asja sõidukorda?

Re: Isuzu Fronera
Postitatud: L Okt 18, 2014 10:17 pm
Postitas tuningman
asko4x4 kirjutas:1. novembriks saad asja sõidukorda?

Sel juhul tuleb jälle une ajast vähe näpistama hakata,
nagu pruuni isuzuga alati enne väljasõite oli

Re: Isuzu Fronera
Postitatud: P Okt 19, 2014 12:22 am
Postitas asko4x4
Aja ennast käima, väike väljasõit tuleb

Re: Isuzu Fronera
Postitatud: P Okt 19, 2014 12:26 am
Postitas tuningman
Tegelt tegelen asjaga koguaeg tasapisi vahelduva eduga.
homme, ei kui nüüd siis juba tegelikult täna, saan uued jalavarjud kätte ja
tuleb koopaid rehvidele parajamaks tegema hakata.
muidu on jälle poritiivad pahupidi.
Re: Isuzu Fronera
Postitatud: P Okt 19, 2014 11:39 pm
Postitas tuningman
Nagu eelmises postis mainisin, siis sai täna uued jalavarjud soetatud.
Sai ju siin vahepeal sõbra 35" Maxxis Trepadore alla proovitud ja kuigi need sinna mahtuda ei tahtnud,
siis olin tegelt nendega rahul ja soetasin just sellised asjad.
Nüüd vaja rellakale ja keevitusele tuld anda ja jalavarjud jalga sobitada.
