2. leht 2-st
Postitatud: T Nov 06, 2007 10:01 pm
Postitas jr
Kas 320CDI lahja pole?
Juba C320 diisel liigub kole vaevaliselt...
Postitatud: T Nov 06, 2007 10:58 pm
Postitas trc
jr kirjutas:Kas 320CDI lahja pole?
Juba C320 diisel liigub kole vaevaliselt...
vabandust jr, mul oli koguaeg tunne et see on siin maasturite, mitte streetrace foorum
Usun siiralt, et mõnedele jääb ka Brabuse 6L Twinturbo G lahjaks. Teised sõidavad 2.8L ja kiidavad
Aga asjast. 320CDI tehaseandmed on enamjaolt kõik näitajad paremad kui 500'l va max kiirus ja kiirendus muidugi
http://www.mercedes-benz.de/content/med ... 061012.pdf
Postitatud: K Nov 07, 2007 8:55 am
Postitas jr
Eeee...seda et polnud nagu seda väänet väga tunda. Speci järgi oleks enamat oodanud. Ja kui ta juba C klassi peal minu arust õnnetu on, siis mis ta veel raskema G peal teeb? Noh, diisel nagu diisel ikka ... sitke, aga tuim.
EDIT: Ühte muidugi peab ütlema, see 7 käigune kast on tase omaette. See on asi, mida teised autottotjad peaks nüüd küll Mersult õppima.
Postitatud: K Nov 07, 2007 9:11 am
Postitas trc
jr kirjutas:Eeee...seda et polnud nagu seda väänet väga tunda. Speci järgi oleks enamat oodanud. Ja kui ta juba C klassi peal minu arust õnnetu on, siis mis ta veel raskema G peal teeb? Noh, diisel nagu diisel ikka ... sitke, aga tuim.
EDIT: Ühte muidugi peab ütlema, see 7 käigune kast on tase omaette. See on asi, mida teised autottotjad peaks nüüd küll Mersult õppima.
väänet on juurde kuskilt imetud G320: 540/1600-2400; C320: 510/1600-2800
G500: 456/2800-4000; G55AMG: 700/2750-4000
Sellegi poolest - kändude otsa ja jäätunud liivavallidesse ma ühegagi neist ilmselt ei läheks. Mitä ilmeisemmin - sõidad juba esimesel korral alt ära tuledekõrgusregulaatori andurid jms., ja need härrased, võtavad pisara silma kui vahetama peab iga kord peale sõitu silberis.

Lihtsalt maanteesõiduks kuubik - olgem ausad - on juba mõistlikum midagi muud võtta, näiteks S klassi 4-matic.