2. leht 2-st

Postitatud: T Nov 06, 2007 10:01 pm
Postitas jr
Kas 320CDI lahja pole?
Juba C320 diisel liigub kole vaevaliselt...

Postitatud: T Nov 06, 2007 10:58 pm
Postitas trc
jr kirjutas:Kas 320CDI lahja pole?
Juba C320 diisel liigub kole vaevaliselt...
vabandust jr, mul oli koguaeg tunne et see on siin maasturite, mitte streetrace foorum :twisted:
Usun siiralt, et mõnedele jääb ka Brabuse 6L Twinturbo G lahjaks. Teised sõidavad 2.8L ja kiidavad :)

Aga asjast. 320CDI tehaseandmed on enamjaolt kõik näitajad paremad kui 500'l va max kiirus ja kiirendus muidugi

http://www.mercedes-benz.de/content/med ... 061012.pdf

Postitatud: K Nov 07, 2007 8:55 am
Postitas jr
Eeee...seda et polnud nagu seda väänet väga tunda. Speci järgi oleks enamat oodanud. Ja kui ta juba C klassi peal minu arust õnnetu on, siis mis ta veel raskema G peal teeb? Noh, diisel nagu diisel ikka ... sitke, aga tuim.

EDIT: Ühte muidugi peab ütlema, see 7 käigune kast on tase omaette. See on asi, mida teised autottotjad peaks nüüd küll Mersult õppima.

Postitatud: K Nov 07, 2007 9:11 am
Postitas trc
jr kirjutas:Eeee...seda et polnud nagu seda väänet väga tunda. Speci järgi oleks enamat oodanud. Ja kui ta juba C klassi peal minu arust õnnetu on, siis mis ta veel raskema G peal teeb? Noh, diisel nagu diisel ikka ... sitke, aga tuim.

EDIT: Ühte muidugi peab ütlema, see 7 käigune kast on tase omaette. See on asi, mida teised autottotjad peaks nüüd küll Mersult õppima.
väänet on juurde kuskilt imetud G320: 540/1600-2400; C320: 510/1600-2800
G500: 456/2800-4000; G55AMG: 700/2750-4000

Sellegi poolest - kändude otsa ja jäätunud liivavallidesse ma ühegagi neist ilmselt ei läheks. Mitä ilmeisemmin - sõidad juba esimesel korral alt ära tuledekõrgusregulaatori andurid jms., ja need härrased, võtavad pisara silma kui vahetama peab iga kord peale sõitu silberis. :) Lihtsalt maanteesõiduks kuubik - olgem ausad - on juba mõistlikum midagi muud võtta, näiteks S klassi 4-matic.