2. leht 2-st
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: E Apr 07, 2014 4:51 pm
Postitas Martinsr
jutt oli ju vintsi kaablile lüliti vahele panemisest, mitte kogu auto stepslist välja tõmbamise kohta.
Loomulikult kui sa tõmbad kogu auto pimedaks, pole vahet kust see võetud on kas "+" või "-"

Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: E Apr 07, 2014 5:32 pm
Postitas Bytewize
Ega see nii lihtne ka pole, enamus autosid töötab geneka pealt ilma akuta väga edukalt edasi, kuigi vints vast tõmbaks ta kohe nulli, suretades ka auto välja.
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: E Apr 07, 2014 6:18 pm
Postitas Andrus Michelis
Teise mehe teema on küll sujuvalt vaidluseks üle läinud aga... Isiklikult pean silmas jah + katkestamist nii, et kogu ülejäänud auto toimiks. Seda pigem nii turvalüliti asemel. Massi osalisest katkestamisest ei ole ilmselt siiski kasu. Kui asi kärssama läheb võib see väike massike kohale ronida kus iganes. Kärssama ei pruugi minna isegi vints ise. Vabalt võib läbi hõõrduda ka mõni kaabel, eriti tagavintsi puhul. Või puldi rikkega kukub järsku arutult vintsi ketrama. Sellest ka küsimus + juhtme mugavast katkestamisest, kui vintsi kasutamist plaanis pole.
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: E Apr 07, 2014 6:49 pm
Postitas vox
No nii, nüüd on päris palju infot kokku voolanud. Ja see on hea, saab jupi jagu jälle targemaks. "Praks1" vihjas siin ühes oma postituses kasutajale "MM", kelle käest tarvilikku vara võiks soetada ehk siis sellise lüliti, mis selle valu seal vintsi elektriahelas vastu peab. Kuidas temaga kontakteeruda saaks?
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: E Apr 07, 2014 7:39 pm
Postitas tarmo
vox kirjutas:No nii, nüüd on päris palju infot kokku voolanud. Ja see on hea, saab jupi jagu jälle targemaks. "Praks1" vihjas siin ühes oma postituses kasutajale "MM", kelle käest tarvilikku vara võiks soetada ehk siis sellise lüliti, mis selle valu seal vintsi elektriahelas vastu peab. Kuidas temaga kontakteeruda saaks?
Privaatsõnum kasutajale
MM või
mait.mumme@europart.ee
Europart lülititel on see eelis, et on kahekontuursed. Nõrga voolu kontuurist saab läbi lasta süüteahela. Just sel eesmärgil, et auto seiskuks, kui mass välja keerata.
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: L Dets 31, 2016 2:43 pm
Postitas Kreizi
Kirjutan algsel teemal siia, et vintsiga jama, vajaks nõu.
Vints või selle juhtimine kooles ära. 3a töötanud ilusti, siis hakkas nüüd täna töötamise ajal koormuse all tegema äkki nii, et töötab-ei tööta-töötab-ei tööta ja seda siis umbes sagedusega sekundis korra töötab ja korra ei tööta. Sedasi veidi plõksis ent jäi tööle, sain end august välja ning pärast kuival maal sain ka trossi veel vabalt sisse kerida.
Sealt edasi aga enam ei tööta, ei sisse ega välja, samas mõlemad releed plõksuvad, kui lülitada. Mul on kahe reelega ja raadiopuldiga come-up kooslus siis.
Selle järgi tundub, et vintsi juhtimine ise on korras, aga mootor siis mitte? Vints käis täna ka vee all ära muidugi, kas see võib lugeda?
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: L Dets 31, 2016 3:32 pm
Postitas Landy
Kreizi kirjutas:Kirjutan algsel teemal siia, et vintsiga jama, vajaks nõu.
Vints või selle juhtimine kooles ära. 3a töötanud ilusti, siis hakkas nüüd täna töötamise ajal koormuse all tegema äkki nii, et töötab-ei tööta-töötab-ei tööta ja seda siis umbes sagedusega sekundis korra töötab ja korra ei tööta. Sedasi veidi plõksis ent jäi tööle, sain end august välja ning pärast kuival maal sain ka trossi veel vabalt sisse kerida.
Sealt edasi aga enam ei tööta, ei sisse ega välja, samas mõlemad releed plõksuvad, kui lülitada. Mul on kahe reelega ja raadiopuldiga come-up kooslus siis.
Selle järgi tundub, et vintsi juhtimine ise on korras, aga mootor siis mitte? Vints käis täna ka vee all ära muidugi, kas see võib lugeda?
Kas selle 3 aasta jooksul seda vintsi ka korrapäraslet hooldatud? Kui jah, siis alustaks kaablite ühendustest, eriti massi ühendustest, kas on puhtad, oksiidita ja kinni? Seejärel kahtlustaks mootori mäehise ankruid. Need on mul CU peal mitu korda otsa saanud.
Kui on hooldmata,siis seal see viga peidus ongi. Vints maha ja koost lahti vaja võtta ja nii vähemalt kord aastas.
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: L Dets 31, 2016 4:17 pm
Postitas Kreizi
On hooldatud, viimati aasta tagasi sügisel. Samas ma ei tea, kas sel aastal on see vintsitross enne tänast üldse rohkem kui 5 korda väljas käinud. Põhimõtteliselt polegi tööd saanud.
Imelik on just see osa, et nii äkki juhtus, samas hea, et metsas augus kinni istudes töötas.
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: L Dets 31, 2016 4:21 pm
Postitas Landy
Kreizi kirjutas:On hooldatud, viimati aasta tagasi sügisel. Samas ma ei tea, kas sel aastal on see vintsitross enne tänast üldse rohkem kui 5 korda väljas käinud. Põhimõtteliselt polegi tööd saanud.
Imelik on just see osa, et nii äkki juhtus, samas hea, et metsas augus kinni istudes töötas.
Vintsid lähevadki äkki ja kõige ebasobivamal hetekel tuksi

Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: P Jaan 01, 2017 5:37 am
Postitas Alllu
Väga hea vastus. Besaovibal ajal
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Postitatud: P Jaan 01, 2017 1:02 pm
Postitas vox
Tere ja mudast uut
Võtaks teemaalgatajana korraks veel sõna. Sai vints laua peal lahti harutatud ja tuleb tunnistada lihtsat tõde - kui asjale valu ei anna, siis ära see sureb. Teisisõnu - mootori seisvate ja liikuvate osade vahel oli toimunud difusioon, mis väljendus meile tuttavates toonides olluses, millega ferrumit on õnnistatud ja mis oli paraku kokku liitnud kõik need osad, mis mootori töötamiseks vajalikud. Pärast keemiaravi ja mehaanilist puhastamist said osad oma esialgse funktsiooni tagasi ja hetkel asi toimib. Õppetund? Tuleb rohkem mudas soperdada ja vintsi sihtotstarbeliselt kasutada, nii lihtne see ongi. Vist...