2. leht 2-st
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 11:12 am
Postitas Praks1
Hüdro on ka nats kergem,aga see pole määrav,põhiline teema miks tr3 hüdroga sõdab on ruumi puudus.Kui ehitada madal auto,suure sillakäiguga on roolikarbi mahutamie suht keeruline,kuna asjad pakivad end suht kokku.Auto nina peaks lõppema enne ratast jne.
Niipalju,kui kannataks kasutaks karpi,Patrol y61 on hea ja tugev karp näiteks
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 11:49 am
Postitas Movistar
Enamus kes räägivad,et hüdro on halb on järelikult hakkama saanud kehva kombinatsiooniga.
Kasutades kvaliteetseid osi ja ehitades läbimõeldult ja läbiarvutatult on võimalik saada täiesti normaalne tulemus millega kannatab kiiresti sõita. Odavatest vene põllumajandusdetailidest (dosaator,pump jne) ei saagi midagi paremat tahta.
Väga suure eelise annab hüdrole see,et juhtimine toimub silla küljest. Karp asub aga raami küljes ja meil ei ole väga palju neid kes suudaks suure sillakäigu juures konstrueerida ka korraliku karbiga rooli juhtimise.
Silla liikudes hakkavad ka rattad keerama ja igasuguses täpsuses kaotad.
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 4:14 pm
Postitas tarmo
No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 6:27 pm
Postitas Bytewize
tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Muidu teeb nii:
http://www.youtube.com/watch?v=4rPH4vfqJYU 
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 6:36 pm
Postitas Movistar
tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 7:54 pm
Postitas Madis
Movistar kirjutas:tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.
Seisab ka minu masin selle bulgaaria junniga teel, aga see oluliselt vähem roolimise jutt on liiga subjektiivne, et saata kodanik rohkelt raha kulutama, kui saab ka odavamalt. Auto nurga tõusmine muidugi otse sõitma ei pane, vaid eks see pigem nö "järeljooks" on. Usun et seda tahtsid öelda.
Ja muidugi suure ratta puhul on oluline ka peale "järeljooksu" (täpsem oleks vist öelda "ettejooks") ka kokkujooks. Ja mitte vähe. Vähemasti minu kogemused ütlevad nii. Ja hüdro karbi vastu vahetaksin ma eelkõige sellepärast, et oleks tagasiside, mida hüdrorool sisuliselt ei paku. aga teema pealkiri on hoopis midagi muud ja sellest lähtuvalt olen endiselt arvamusel, et chero hüdrorooli ei vaja. Kasvõi sellepärast, et 33" pole suur ratas, mida karp liigutada ei jõuaks.
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 9:14 pm
Postitas kunomets
Pole hüdro kogemust,nüüd siis asi selge,roolikarp jääb alles.
Tänud kaasamõtlemast!
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 9:20 pm
Postitas quest
Movistar kirjutas:tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.
Hardo mis dosaatorit kasutad kui pole saladus ?
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: E Mär 03, 2014 10:24 pm
Postitas Movistar
Tootjamaa oli Itaalia.Rohkem hetkel ei mäleta.
Võin uurida järele mis asi oli.
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: T Mär 04, 2014 10:02 am
Postitas saarik
Hardo oma peaks olema kas M&S Hydraulicsi või Contarini olema. Ega seal sisult vahet pole, kõik on löppeks Danfossi originaalide koopiad. Ja combo peab olema läbi arvutatud jne. Uskuge meest, kes on omal nahal vähemalt kolme erinevat uut süsteemi ehitanud,testinud, kasutanud. Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.
Janis.
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: T Mär 04, 2014 3:23 pm
Postitas Madis
saarik kirjutas:Hardo oma peaks olema kas M&S Hydraulicsi või Contarini olema. Ega seal sisult vahet pole, kõik on löppeks Danfossi originaalide koopiad. Ja combo peab olema läbi arvutatud jne. Uskuge meest, kes on omal nahal vähemalt kolme erinevat uut süsteemi ehitanud,testinud, kasutanud. Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.
Janis.
Usume, usume. Aga...
Palun mulle selgitada, mil moel muudetakse Volvo esisilla käändtelje kaldenurka?
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: T Mär 04, 2014 3:34 pm
Postitas tarmo
Madis kirjutas:
Usume, usume. Aga...
Palun mulle selgitada, mil moel muudetakse Volvo esisilla käändtelje kaldenurka?
Meil on nt uued augud puuritud sinna, kus portaal kinnitub sillatala külge. Ja ma ei tea kas on üldse teist meetodit, ilma et kardaan liiga alla ei keeraks.
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: T Mär 04, 2014 7:13 pm
Postitas Movistar
Ma nüüd ei tea millist nurka Madis mõtleb aga järeljooksunurga keeramine Volvo sillal käib Tarmo välja toodud viisil ehk uute avade puurimisega.
Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: T Mär 04, 2014 8:55 pm
Postitas Madis
saarik kirjutas:Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.
Janis.
Vot sellest kaldenurgast tahan ma teada. Järeljooks on lihtne, aga seda käändtelje kaldenurga asja ma pole sellise silla puhul kohanud, ehk et seletage rumalale ja tooge minu õuele pisut valgust

Re: Cherole hüdrorool
Postitatud: K Mär 05, 2014 12:37 pm
Postitas saarik
Madis, see lause oli juba üldisena möeldud, mitte Hardo auto kohta. Lihtsalt rataste isetagastumist keskasendisse möjutavad erinevad tegurid.