2. leht 4-st

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: E Mär 03, 2014 6:12 pm
Postitas Kairi
Suured tänud korraldajatele väga toreda ja hästi korraldatud võistluse eest! :br

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: E Mär 03, 2014 6:26 pm
Postitas Miniman

Kood: Vali kõik

Tänud korraldajatele võistkond Pleksor poolt. Auto katsetatud ja kaardilugeja oma tuleristsed saanud. Tore nädalavahetus oli! Alguses saatis meid pidev ebaedu mis sujuvalt siiski pöördus teisel päeval sõidu nautimiseks.
Eriline tänu võistkond "põrsamütsidele" kes meile lahkelt oma fotoka laenasid. Ma kahjuks rohkem Teid ei näinud ega tea kuidas Teiega ühendust saab (minu number 5146903 Romet). Jätsime fotoka mandaati, baariproua kätte kes muul ajal elab Kuressaares. Võtke palun ühendust, annan telefoninumbri.
Tänud korraldajatele võistkond Pleksor poolt. Auto katsetatud ja kaardilugeja oma tuleristsed saanud. Tore nädalavahetus oli! Alguses saatis meid pidev ebaedu mis sujuvalt siiski pöördus teisel päeval sõidu nautimiseks.
Eriline tänu võistkond "põrsamütsidele" kes meile lahkelt oma fotoka laenasid. Ma kahjuks rohkem Teid ei näinud ega tea kuidas Teiega ühendust saab (minu number 5146903 Romet). Jätsime fotoka mandaati, baariproua kätte kes muul ajal elab Kuressaares. Võtke palun ühendust, annan telefoninumbri. 
 
 
Jep,ned olime meie,Unetud.
Fotokas käes kah juba.

Muidugi korraldajatele kah suured tänud,võistlus oli :thumb:


Andrus.

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: E Mär 03, 2014 11:18 pm
Postitas MINI
Tänud korraldajatele! Leitud antenn kuulub meie autole 188. Läks kaduma teisel päeval. Kui võimalik võta ühendust 56234582. Tänud ette!

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 12:01 am
Postitas Alar.V
Suur, suur kummardus ka Unetud meeskonna poolt. Kõik oli suurepärane ! :beer:
Sai ka lõpuks piloodina võistlustules olla, see ikka midagi muud kui kaardilugejana olla :)
Pisike kokkuvõte ka meie meeskonnalt. Vahetult enne tehnilisse jõudmist, otsustas meie masin enam mitte tööle minna.. selgus et auto all püherdades ja kaltsuga nühkimise tulemusena oli starteri küljest üks juhe irdunud.. eks see oleks ka aja küsimus olnud.. Siinkohal suured tänud Priidule, et ta leidis kiirelt uue starteri meile :beer:. Saime sõitma.
LK-1: Väga hea ja tehniline ring.. Oleks meil tehnika parem ja tihendina mul jalg raskem, oleks võinud ka rohkem ringe läbida. Otsus oli meil, et üks ring ja siis vaatab edasi. Üheks ringiks ka jäi, täiesti piisav ;)
LK-2: Joonorienteerumine.. Asi mida ma põnevusega ootasin.. Nagu ka eelpool kõnelejad mainisid, oli kõik lihtsalt tip-top.. Legend ja meetrid klappisid, paar pisikest eksimust vaid meie poolt. Tahaks ikka ja jälle sõita sellist joonerada ja nii täpse legendiga.. Selle lisakatse koefitsient oleks võinud vaid kõrgem olla.. Umbes 2 tunni eest maksimum 20 punkti tundub vähe, oleks võinud ju stardi ära võtta ja need paar tunnikest hoopiski metsast punkte noppida.. Asi millele edaspidi võiks mõelda :).. Aga suure joonorienteerumise fännina, mind sellised asjad ei morjenda :)
Esimene päev igatahes suurepärane !
Teine päev algas kehvalt, saime umbes pool tunnikest metsast punkte noppida, kui sumps otsustas masina küljest ära kukkuda, juurika taha jääda ja ennem kui seda tähele olin jõudnud panna, oli see juba tagasilla ja bensupaagi vahel natuke kortsus, lõhkudes ära bensu pealevoolu toru jupikese. Järgnevad pool päeva veetsime ühes kohas ja leidsime võimalusi asja parandamiseks. LK-3 oli juba vaid unistus ja LK-4 ka kahtlane. Lõpuks saime asja pidama ja benssu pole enam masina töötamisel laiali pihustanud.. Andsime kiirelt agu ja otsustasime finishi ära võtta.. Kahju oli vaid sellest, et LK-3 ja LK-4 jäi meil ära.. Kodu rada ikkagi :D Lähen siis vabast ajast teinekord ronimist harjutama :) Orienteerumise punktid metsas olid ka täielikult TR-1le sobilikud
Lõpetuseks see, et võistlemis isu kasvas ja soovitan teistelgi cheroga TR-1s alustada. Ise esimest korda roolis, kaardilugeja nägi ka esimest korda kaarti ja sai asja kiirelt selgeks :lol:. Oleme alles õpipoisid ja kuhugile püüdlema ei hakanudki, pereauto ka mul ja väga lõhkuma ei tahtnud hakata (loe: pean uue pereauto ostma) järgmine sõit on Suvesõit kuhu plaanime ka kindlasti minna. Rehvid peab vaid uued vaatama, siis liikumine ka kiirem :)

Kõike parimat,
"Põrsamütsidega" Unetud piloot, Alar

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 1:53 pm
Postitas Movistar
Kuidagi kahe silma vahele on jäänud .
Kes ja mis autoga sõitis TR3-s nime all RANGERS ?

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 3:06 pm
Postitas srock
Movistar kirjutas:Kuidagi kahe silma vahele on jäänud .
Kes ja mis autoga sõitis TR3-s nime all RANGERS ?
215 Toyota

G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Vaba klassi TLC 73.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 4:30 pm
Postitas totu
Täname ka korraldajaid, rajameistreid ja kõiki, kel Saarekolli kordaminekuga pistmist. Lahe üritus oli, jätkake samas vaimus. Eks selles ka ilmal oma osa aga vintsimist oli TR-1 le täpselt parasjagu. Oksapesu oleks ju võinud vähem olla ja karjääris oleks, reeglitele vastav, originaalstange katki läinud aga õnneks vist enamuste TR-1 d tugevama esirauaga.
Pool Sookonna (Sookonn 0,5).

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 6:05 pm
Postitas asko4x4
Ma nägin LK1 ajal vähemalt paari väga profivarustusega fotomeest. Kas kusgil tekib ka galerii ja võibolla ka videokokkuvõte?

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 6:32 pm
Postitas Rain77
Movistar kirjutas:Kuidagi kahe silma vahele on jäänud .
Kes ja mis autoga sõitis TR3-s nime all RANGERS ?
Tegemist oli jah TLC 73 (valge) 36" traktori rattaga. Auto konditsioon on meil Vaba+ , aga hirmus tahtmine oli võistlusel osaleda ja nii pandigi meid kolme arvestusse.

Rain.

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 7:57 pm
Postitas Priitm
asko4x4 kirjutas:Ma nägin LK1 ajal vähemalt paari väga profivarustusega fotomeest. Kas kusgil tekib ka galerii ja võibolla ka videokokkuvõte?

Video tuleb kindlasti! Võtab aega lihtsalt!

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 9:14 pm
Postitas Madis
Ka siit tänusõnad korraldajaile ettevõtlikuse eest!
Väike ääremärkus - tr3 Tika karjääri katse võis olla lahe õlle taga välja mõelda, aga pimedas ja jäisel pinnasel 5m kõrguste vallide otsas turnida, kus ühele võimalikule juhtimisveale ei saa teha vigade parandust, ei ole just kõige tervem mõte. Ja seda 3 tundi! Ehk et keset 12 tunnist orienteerumist lajatame ühe Klaperjahi. Pimedas. Minu arusaamise kohaselt pooled tr3ed ei viitsinud seda teha. Piirdusid ehk 1-e ringiga. Think about it!
See siis puhtalt minu isiklik objektiivselt subjektiivne arvamus.
Aga muidu rajad lahedad tr1-le parajad.
Meie sõidu lõpetas kahjuks teise päeva alguses üks tummine saaremaa kask, mis muutis rooli hüdrosilindri kuju, mis omakorda tingis roolivõimu õli keemise ehk allumatu rooli.
Aga järgmine aasta jälle!

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 9:46 pm
Postitas Sepp
Tänud, oli mõnus nädalavahetus :D
Reedene karjääri katse oli jah vähe metsik, tavaliselt on analoogsel rajal olnud vaja sõita 2 ringi. Jäi napilt tegemata 5 m vaba langust :shock: aga ju on asjad mida ma pean korda saatma veel tegemata.

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 10:10 pm
Postitas Priitm
Seoses paljude asjade kokkulangemisega ja väga vägevate sihtidega metsas oli see minujaoks viimane aasta "Saarekolli" rajameistrina! Eks järgmine aasta rajal näeme :wink:
Niiet järgmine aasta ei tule teile hullu katset!

Paar päeva nüüd radu mõõda kõndinud ja paneb ikka imestama juhtide erinevust. Mõni keerab väiksest kuusest ka mööda ,et terveks jääks(Suurem enamus) Mõnele aga ei loe ka kasvav mets. Saan aru kui on vaja võsast läbi sõita(ja seda oli palju , kui õiget teeotsa ei leidnud) aga 500m uut sihti teha on ikka natukene palju!


Priit.

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: T Mär 04, 2014 11:21 pm
Postitas jyrxixx
Priit Priit- - mis jutt selline on :?: :?: ? ??

Re: Saarekoll 2014 - järelkaja

Postitatud: K Mär 05, 2014 8:37 am
Postitas Ojala