2. leht 2-st

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse

Postitatud: P Veebr 23, 2014 8:49 pm
Postitas tarmo
rommel kirjutas:
saarekas kirjutas:Tervist. Kas volvo portaalid kõik diffrilukkudega.
Ma ei tea kuidas see teemaga haakub (läbi kerge huumoriprisma vaatades) aga niipalju kui ma neid TR3-de all näinud olen siis on neil lukud ja ketaspidurid peal olnud küll :mrgreen:
Volvo C30x sillad on kõik difrilukkudega. Lülitamine vaakumiga (originaalis). Originaalpidurid on trumliga.

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse

Postitatud: T Veebr 25, 2014 1:41 am
Postitas Pleku
tarmo kirjutas:Ma ei tea kuidas see teemaga haakub (läbi kerge huumoriprisma vaatades) aga niipalju kui ma neid TR3-de all näinud olen siis on neil lukud ja ketaspidurid peal olnud küll :mrgreen:
). Originaalpidurid on trumliga.[/quote]
Juba tehakse ka kettale ringi, jube n***, kuid variant olemas..

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse

Postitatud: T Veebr 25, 2014 7:52 am
Postitas Movistar
Pleku kirjutas: Juba tehakse ka kettale ringi, jube n***, kuid variant olemas..
Keeruline lugu.
Kõigepealt on jube n*ss.
Siis tehakse kettale ja hiljem tuleb variant. :)

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse

Postitatud: L Apr 09, 2016 3:17 pm
Postitas Sten
LR90 kirjutas:Defineeri, mis on maastur ja mida Sa saavutada tahad...
Soovin saavutada rehvide abil kõrgeimat kliirensit pool-igapäevasõidukile. A millise maasturi poole peaks vaatama.
Metsa ei lähe ja kinni jääda ei kavatse, aga üle kivi tahaks muretult sõita.

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse

Postitatud: L Apr 09, 2016 4:07 pm
Postitas LR90
Sten kirjutas:
LR90 kirjutas:Defineeri, mis on maastur ja mida Sa saavutada tahad...
Soovin saavutada rehvide abil kõrgeimat kliirensit pool-igapäevasõidukile. A millise maasturi poole peaks vaatama.
Metsa ei lähe ja kinni jääda ei kavatse, aga üle kivi tahaks muretult sõita.
Kui Sa igapäeva sõidukile suured balloonid alla paned, hakkavad mundrimehed Su vastu huvi tundma.
Ja kui Sa metsa ei lähe, kust teelt Sa neid kive leiad?

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse

Postitatud: L Apr 09, 2016 4:22 pm
Postitas Sten
LR90 kirjutas: Kui Sa igapäeva sõidukile suured balloonid alla paned, hakkavad mundrimehed Su vastu huvi tundma.
Ja kui Sa metsa ei lähe, kust teelt Sa neid kive leiad?
See on ilmselt kahjuks tõsi.
Mine sa hullu tea, kus järsku võib suur kivi keset teed olla. :)

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse

Postitatud: P Apr 10, 2016 1:08 am
Postitas HenryRa
Sten kirjutas:
LR90 kirjutas:Defineeri, mis on maastur ja mida Sa saavutada tahad...
Soovin saavutada rehvide abil kõrgeimat kliirensit pool-igapäevasõidukile. A millise maasturi poole peaks vaatama.
Metsa ei lähe ja kinni jääda ei kavatse, aga üle kivi tahaks muretult sõita.
Pajero alates 2001 kere, 285/75/16 ehk siis pm 33" mahub väga lihtsalt alla, enamustel tagasillalukk ning sõltumatu vedrustus mis tähendab kõrgemat kliirensit ning pool igapäevamasina jaoks piisavalt mugav ka maanteel. Sillad on paika jäänud 33 rattaga ka peale metsas lammutamist.