2. leht 4-st

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: K Veebr 12, 2014 4:14 pm
Postitas MahviaDeTyrk
SuperPro ei kesta

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: R Veebr 14, 2014 2:45 pm
Postitas amevier
Edit. postitasin valesse kohta.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: E Veebr 17, 2014 6:46 pm
Postitas amevier
Patrol sai täna 2" tõstega vedrudega maa peale tagasi.
Praegu standardpuksid, standardamordid. Kõik puksid ja roolipudinad on uued. Stabikad viskasin minema.
Auto on kergelt lääpas, ma saan aru, et põhjuseks parema poole kõrgemad vedrud, rool on viltu, augus käivad ratta kukkumisel tagumised amordid lõpuni välja.
Siledal teel sõidab hästi ka 90-ga, ebatasasel asfaldil tahab tähelepanu, vibra pole.
Kas lääpas olemine väheneb aja jooksul? Praegu küllaltki tugev kreen.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: E Veebr 17, 2014 7:28 pm
Postitas helar
Rool jääbki peale tõstet viltu. Selle tõstad sirgeks. Kui rooliotsad vahetatud lähed ju niikuinii sillastendi.
Sul esimene roolivarras ühes tükis või veel reguleeritav ?
Kas pukside poldid keerasid ikka tööasendis kinni ?
See tagumiste amortide lõppu käimine on küll huvitav..

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: E Veebr 17, 2014 8:02 pm
Postitas amevier
Puksipoldid kinni ikka maas. Roolivarras ühes tükis.
Ma auto all polnud ja oma silmaga ei näinud, et amort lõpuni käib... Kuid mis muu see on, mis kuivalt kolksub, kui ratas kukub auku? Kõrva järgi õiges kohas kolksub ka.
Kolksutab rohkem see kõrgem pool.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: E Veebr 17, 2014 8:12 pm
Postitas helar
Siis ei oskagi muud kosta: ehk vajub vedru paika aga veidi kahtlen , et sirgeks settib.

Selle kolksuga: las keegi:
a) hüppab tagumise konksu peal
b) ronib küljelt tagumisele rattale ja hüppab rehvi peal

Keegi vaatab alt.
See B variant võib küll naljakas tunduda, kuid nii sain ma oma amordipuksi kolksule jälile.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: N Veebr 20, 2014 4:15 pm
Postitas JoelH
tagumine diagonaalvarras tuleb pikemaks teha, muidu jääbki lääpa.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: N Veebr 20, 2014 6:03 pm
Postitas helar
Mul Y60 l tõstet 3,2 " Auto on sirge. Tagumist varrast pole näppinud.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: P Veebr 23, 2014 9:50 am
Postitas ETPatrol
Minu y61 all JR käest ostetud puksikud ja väga rahul,ees 2" ja taha tegin uued pikemad pikivardad,nüüd on ratas ilusti koopa keskel ja vedru otse.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: E Veebr 24, 2014 5:30 pm
Postitas amevier
Lääpas on ikka parema poole kõrgematest vedrudest. Panhard lükkab silla ühele poole välja, lääpa 2" tõstega küll ei kisu panhardist.
Standardkõrgusega amort, KYB, tagumine, käib ikkagi ratta kukkudes lõpuni välja, kontrollisin, ja vales asendis olles ei tööta kehval teel piisavalt.
Täna proovisin sõita ca 250-300 kg koormaga pagasiruumis, päris hea oli ja jäigema amordiga saab veel parem. Stabikatest puudust küll ei tundnud (võrreldes standardvedru ja stabikatega sõitmisega).
Jääb mul üle ring KYB gaasiamorte, tagumised all olnud natuke, esimesed uued riiulis veel.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: E Veebr 24, 2014 9:08 pm
Postitas amevier
Selle lääpas olemisega selline küsimus teadjatele:
kuidas peab paigutama vasakpoolse rooliga autole Austraalias toodetud tõstevedrud, millel on tähistused LH ja RH peal?

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: N Mär 06, 2014 6:23 pm
Postitas amevier
Vastus eelmises postis olnud küsimusele: paigaldada nii nagu tähised vedrudel näitavad.

Nüüd on paigaldatud ka pikemad ja jämedamad amortisaatorid. Auto pole enam lääpas ja sõita nüüd päris hea, jäigem amort jaksab rasket silda ja 33 ratast ohjeldada.
Ma saan aru, et Patrol vajab keskmisest paremat amorti just jämedate sildade tõttu - vedrustamata mass on suur.
Esisilla regull vaja veel teha, tunde järgi peaks natuke rohkem kokku jooksma.

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: P Mär 09, 2014 10:42 pm
Postitas ETPatrol
Ja,kui oleks palju vaba raha,siis üks korralik vedrupüstak amordiga(reguleeritav autost) teeks selle raske auto sõitmise veelgi mõnusamaks :)

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: N Mär 13, 2014 8:08 pm
Postitas amevier
amevier kirjutas:Lääpas on ikka parema poole kõrgematest vedrudest. Panhard lükkab silla ühele poole välja, lääpa 2" tõstega küll ei kisu panhardist.
Standardkõrgusega amort, KYB, tagumine, käib ikkagi ratta kukkudes lõpuni välja, kontrollisin, ja vales asendis olles ei tööta kehval teel piisavalt.
Olen siin levitanud valeinfot, rääkides parema poole kõrgematest vedrudest.
Tegelikult on Terrain Tameri 2" tõstevedrudega nii, ees on parem vedru kõrgem, taga vasak kõrgem. Sellise settinguga sai minu auto otseks ja sõidab hästi (tagavedrude markeeringud rebenesid küljest ja alguses panin valesti).

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitatud: P Mär 16, 2014 2:49 am
Postitas toi
Dropboxid all ja peab mainima et asi töötab. Juhitavus üle ootuste hea. Ja see lühike aeg mis ma peale tõste tegemist sõitsin vale sillanurgaga oli juba silla puksid ära söönud.