2. leht 2-st

Postitatud: L Dets 09, 2006 3:00 pm
Postitas gert
ok, aga mis tehnikaga need kinnised armyd on , kas kõik siis ikka K10 ja K20.
nt.
http://www.docs.ee/index.php?hash=b4622 ... =5&start=0

Postitatud: L Dets 09, 2006 4:22 pm
Postitas jr
Tavaline Blazer, ehk siis K10.

Postitatud: L Dets 09, 2006 4:27 pm
Postitas jr
SIIT saad natuke aimu, mis vahe sõjaväelastel on.

Postitatud: P Dets 10, 2006 2:07 am
Postitas gert
http://www.morlock-motors.de/index.php?car=990003

vot selllist komplekti olekski vaja,
see miski kunde auto tal, K30 tehnikaga blazer

ei hakanud uut teemat tegema

Postitatud: P Sept 09, 2007 5:11 pm
Postitas Stalker
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

mulle pakub selline isend huvi , äkki oskab sellest ka midagi pajatada kuidas sellel halvad ja head küljed on? nõrgad kohad ja millinised sillad all on

Postitatud: P Sept 09, 2007 7:26 pm
Postitas jr
gert kirjutas:http://www.morlock-motors.de/index.php?car=990003

vot selllist komplekti olekski vaja,
see miski kunde auto tal, K30 tehnikaga blazer
Ma võis sellise komplekti sulle pakkuda 30K eest. Kusjuures duudsonil lingil on High Angle Driveline kardaan all.

Re: ei hakanud uut teemat tegema

Postitatud: E Sept 10, 2007 11:41 am
Postitas Daniel
Stalker kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

mulle pakub selline isend huvi , äkki oskab sellest ka midagi pajatada kuidas sellel halvad ja head küljed on? nõrgad kohad ja millinised sillad all on
Absoluutselt antud teemasse mitte sobiv postitus ... tegemist siis väikese blazeriga - mudel S10
... ehk sõltumatu vedrustus ees - mitte isegi ligilähedale K10 sillale.
Hea on selle auto juures see et igapäevaselt kannatab ilmselt sõita ...
halb on see et ta ikkagi on väike blazer väikse mootoriga ja väikeste sildadega.

kõik oleneb otstarbest ;)

Re: ei hakanud uut teemat tegema

Postitatud: E Sept 10, 2007 6:27 pm
Postitas Stalker
Daniel kirjutas:
Stalker kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

mulle pakub selline isend huvi , äkki oskab sellest ka midagi pajatada kuidas sellel halvad ja head küljed on? nõrgad kohad ja millinised sillad all on
Absoluutselt antud teemasse mitte sobiv postitus ... tegemist siis väikese blazeriga - mudel S10
... ehk sõltumatu vedrustus ees - mitte isegi ligilähedale K10 sillale.
Hea on selle auto juures see et igapäevaselt kannatab ilmselt sõita ...
halb on see et ta ikkagi on väike blazer väikse mootoriga ja väikeste sildadega.

kõik oleneb otstarbest ;)
otstarve olex kerge mudas myttamine s6bral toyota 4runner ja teisel mingi mitsu et koos s6ita sest niiva j2eb n6rgaks aga wrangler 4,2 l (nival on ka s6ltumatu aga metsas ronib kyll)

Re: ei hakanud uut teemat tegema

Postitatud: T Sept 11, 2007 7:04 am
Postitas Daniel
Stalker kirjutas: otstarve olex kerge mudas myttamine s6bral toyota 4runner ja teisel mingi mitsu et koos s6ita sest niiva j2eb n6rgaks aga wrangler 4,2 l (nival on ka s6ltumatu aga metsas ronib kyll)
Kui auto meeldib ja raha on piisavalt siis osta ja sõida.
kui raha pole ja valid pikemaajalist projekti et vahel sõita ja siis ehitada siis soovitan siiski valida suurem Chevy -
pikemas perspektiivis säästad raha ja närve - sest suurem on alati parem ;)

Postitatud: R Nov 28, 2008 8:24 am
Postitas Jysk
Mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema.
Plaanis soetada ka endale üks 6,2d Blazer. Mis on head ja vead? Kas see K5 on siis täitsa õrn asi, või kannatab sellega ikka "seenel" käia metsas ja võibolla ka turisti klassi sõita?