2. leht 7-st
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: T Sept 15, 2015 10:05 am
Postitas keits1
honkomees kirjutas:keits1 kirjutas:... Esimese 20000 hoolduse hind Topis oli 170€. Võrdluseks selle töökaaslase Hiluxi esmane hooldus 390€. Järgmine hooldus on mul 2500 km. pärast, siis räägin mis vahetati ja palju maksis. Praegu tundub, et piduriklotsid hakkavad lõppema, muu ok ...
Hoolduse hinnad on jah normid, aga piduriklotsid? Mis te nende piduritega teete, et tehaseklotsid otsa lõpevad või on uuel nii palju muutund. Minu vanal 2009 d-maxil on küll kellal vähe, vaid 150 ooo, aga pidurid on veel tehasest ... ka teistel autodel on ikka 160-170ooo kestnud tehaseklotsid ja siis hakkab varuosadega kepp peale, suurt üle 15ooo ei kesta.
Ei ole selles muidugi 100% kindel, et läbi on, aga kipuvad vilistama viimasel ajal.
Minu auto on jah automaat kastiga.
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: T Sept 15, 2015 10:45 am
Postitas tarmo
Tore, et on veel mõni uuema D-Maxi omanik foorumisse juurde tekkinud. Muidu pidasin siin üksi monoloogi
No mul ka automaat - sellepärast ka mõtlesin, et natuke põhjendatud, kui klotsid kiiremini kuluvad. Kas 70 tuhat on normaalne kulumine - ei oskagi öelda. Metsamasinatel võib paarisaja kilomeetriga uued klotsid panna
Aga veel ka sellest auto valiku teemast. Ise piilusin ka Fordi, aga tarneajad ajasid nutma. Tagantjärgi tarkuses olen valikuga ses mõttes küll rahul, et ei tea küll mis edasi saab, aga kui mõne mehe 50k sõitnud Fordi on juba 3 korda treilaga esindusse veetud, rääkimata pisematest jamadest, siis pole põhjust väga taga nutta neid ägedaid vilesid ja kelli
Mul oli lõpuks valikus samuti D-Max ja Hilux. Minu meelest Hiluxi hind sama varustuse juures (nahkistmed, automaat jne) tuli siiski tiba kallim. Samas kütusekulu oli 2 turboga D-Maxil väiksem nii haagisega kui ilma ja samal ajal kiirendus minu meelest isegi parem kui 3-sel Hiluxil. Mul reaalne kütusekulu maanteel kuskil 7,5 kui normaalselt sõita ja põhimõtteliselt saab isegi alla 7, kui täiega ökotada. Manuaalkastil on veelgi väiksem (isegi kuni liiter vähem), kuna sildade ülekanded on kiiremad.
Kas DPF põletab ka teil end iga 200 km tagant tühjaks. Esinduse sõnul on see normaalne. On siis tegelt ka?
Muidu on kuulda olnud, et see põletuse välp teistel markidel oluliselt pikem (tuhandetes kilomeetrites).
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: T Sept 15, 2015 9:35 pm
Postitas 2K
Minul DPF põletas esimest korda esindusest välja sõites kuskil 300km pealt, hetkel mingi 550km ees, pole uuesti tööle hakanud.
Kuigi see DPF skaala näitab juba suht maksimumi lähedale.
Manuaalis, mille esindusest kaasa sain, oli nagu kirjas, et enne põleti tööle hakkamist peaks mingi tuluke hakkama vilkuma.
Mina enda omal seda ei täheldanud, ainuke asi mis põletamisele viitas oli salongis natuke teistsugune lõhn ja valge aur summutis.
Kas ongi nii, et kui see põleti tööle hakkab, siis peab sõtima ala mingi 70km/h pea 15 min. nagu manuaalis kirjas?
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: T Sept 15, 2015 10:11 pm
Postitas tarmo
2K kirjutas:Minul DPF põletas esimest korda esindusest välja sõites kuskil 300km pealt, hetkel mingi 550km ees, pole uuesti tööle hakanud.
Kuigi see DPF skaala näitab juba suht maksimumi lähedale.
Manuaalis, mille esindusest kaasa sain, oli nagu kirjas, et enne põleti tööle hakkamist peaks mingi tuluke hakkama vilkuma.
Mina enda omal seda ei täheldanud, ainuke asi mis põletamisele viitas oli salongis natuke teistsugune lõhn ja valge aur summutis.
Kas ongi nii, et kui see põleti tööle hakkab, siis peab sõtima ala mingi 70km/h pea 15 min. nagu manuaalis kirjas?
See peaks olema nii, et tuluke hakkab põlema siis, kui ta ei suuda mingi aja jooksul oma põletamist ära teostada ja tal tekib sellega probleem. Ja sel juhul kehtib see õpetus, et vähemalt 70 km/h sõitma (et oleks mootoril koormust).
Endal pole see veel iial põlema läinud ja ei põe ka kui põletamine pooleli jääb. Järgmisel käivitusel (kui mootor on soojaks läinud) laseb edasi.
Kui esimest korda tegi, siis arvasin, et pidurid on kärssama läinud vms

Umbes sarnane hais on. Teeb iga 200-300 km järel.
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: T Sept 15, 2015 10:21 pm
Postitas TiitR
tarmo kirjutas:
Kui esimest korda tegi, siis arvasin, et pidurid on kärssama läinud vms

Umbes sarnane hais on. Teeb iga 200-300 km järel.
Mul oli Jeebikuga algul sama arvamus, käisin lausa tagumisi rattaid katsumas

Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: K Sept 16, 2015 4:39 pm
Postitas 2K
Kas keegi on oma D-Max'ile mingi lisaroostekaitse ka teinud.
Näiteks põhja ja porikoopaid kuidagi lisaks kaitsnud, mulle väideti, et soomes pandi sinna raamile ja põhjale mingi lisakaitse kiht peale, aga seda vaadates tundub, et see rohkem värv.
Eelmine mudel autona oli suht hea, aga roostetas mul sellistest kohtadest, mis otseselt isegi väliskeskkonnaga kokku ei puutunud.
DPF siis täna hakkas uuesti tööle, tundubki, et see samm on mingi 250-300km.
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: E Sept 21, 2015 10:36 pm
Postitas keits1
Sai nädalavahetusel üks pikem sõit tehtud, ca 600 km. Enamvähem 200 km. tagant DPF ennast tõesti põletab. Aga nüüd eelmine nädal tekkis mingi anomaalia, nimelt kiirendades viskab viskab veojõu ja külglibisemise tuled aegajalt põlema, vahel ka lihtsalt ühtlase kiirusega sõites tekib sama nähtus. Läbisõit 39000, ehk siis 1000 hoolduseni, saab siis selle mure ka kohe ära kurta kui topi minek on.
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: E Sept 21, 2015 11:08 pm
Postitas keits1
Heade juhuste ja õnne puhul sai ka eelmise aasta lõpus sai Isuzu Motors LTD kulul käidud Tai Kuningriigis Isuzu tehases, kus sai näha siis mõningaid etappe auto tootmisest.
Jaapanist Taisse viidi Isuzu tootmine sellepärast, et kõige suurem pick-up ide sihtgrupp ongi Taimaa (kogu autode müügist 40% on pick`upid). Esimesel kohal on siiski Hilux, aga D-Max astub päris arvestatavalt kandadele. Kuna tehases pildistada ei tohtinud, siis saan jagada ainult seda mis on minu mälus. Siiski on mul pilte mis on tehtud tehase aia tagant, kus on sadu D-Max`e omale omaniku ootamas. Kuna foorumisse piltide laadimisega ma hetkel hakkama ei saa, siis vaatan neid pilte omaette

.
Trv.
Keijo
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: T Sept 22, 2015 11:16 am
Postitas tarmo
2K kirjutas:Kas keegi on oma D-Max'ile mingi lisaroostekaitse ka teinud.
Näiteks põhja ja porikoopaid kuidagi lisaks kaitsnud, mulle väideti, et soomes pandi sinna raamile ja põhjale mingi lisakaitse kiht peale, aga seda vaadates tundub, et see rohkem värv.
Ma lasin teha kohe alguses Tartus Tähe ja Aardla nurgal olevas kohas.
Kui efektiivne see on lõpuks, ei teagi. Ilmselt mingi aja pärast peaks jälle kordama.
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: N Okt 01, 2015 3:44 pm
Postitas tarmo
2K kirjutas:
Veljed ja rehvid vahetasin välja.
Rehvid samad, mis vana D-max'il tehasest tulles, eriti ei meeldinud mulle need siis ja vahepeal pole nendes midagi erilist avastanud.
Rehviks mõtlesin proovida cooper discoverer at3'le, loodan et on sama head kui bf goodrich at (kuival pole vahet märganud).
Veljed sai vahetatud ainult esteetilistel kaalutlustel

.
Mis mõõdus rehv alla läks? Kas originaal 255/65 R17 või midagi suuremat?
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: R Okt 02, 2015 2:29 pm
Postitas 2K
tarmo kirjutas:2K kirjutas:
Veljed ja rehvid vahetasin välja.
Rehvid samad, mis vana D-max'il tehasest tulles, eriti ei meeldinud mulle need siis ja vahepeal pole nendes midagi erilist avastanud.
Rehviks mõtlesin proovida cooper discoverer at3'le, loodan et on sama head kui bf goodrich at (kuival pole vahet märganud).
Veljed sai vahetatud ainult esteetilistel kaalutlustel

.
Mis mõõdus rehv alla läks? Kas originaal 255/65 R17 või midagi suuremat?
Alla läks jah 255/65R17 ning velje offset sai ka originaal.
Suuremat ei hakanud paneme, kuigi oli väike kiusatus
Kuna liigun 99,...% mööda maanteed, siis praktilistel kaalutlustel seda ei teinud.
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: L Okt 03, 2015 2:23 pm
Postitas 2K
raud sai külge

- IMG_3447.JPG (138.34 KiB) Vaadatud 12454 korda
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: N Nov 05, 2015 7:42 pm
Postitas 2K
Õhtust kõigile!
Väike vahekokkuvõte.
Hetkeks olen oma D-Max'iga kulgenud 6407km.
Õli lasin vahetada 5000km täitudes, sellel ajal jäid pöörded alla 2500rmp.
Muresid pole olnud.
Keskmine kütusekulu, alates esindusest välja sõites, kuni siiani, on kompuutri järgi 8,7L/100km.
Mingil põhjusel eeldasin, et uus mudel põrkab vanema mudeliga võrreldes vähem.
Kohati, kehval asfaldil, teeb ta seda rohkemgi.
See on vist ainuke asi, mis mind natuke häirib.
Positiivse poole pealt mainiksin, et pöörderaadius on väiksem, mitte palju, aga siiski.
Haagist kaaluga 3600kg on oluliselt lihtsam linnas foori tagant startides liikuma saada.
Pöörded on madalamad ning rattad ei hakka ka vihma korral tühja kraapima.
Käigud on mõnusalt paigas nii 50 alas, 70 alas ja ka maanteel, pöörded pole kõrgel, aga samas on sisuliselt max vääne vajadusel kohe saadaval.
Ilusat õhtu jätku..
Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: P Nov 08, 2015 10:51 pm
Postitas tarmo
Alla said teised rehvid (BFG AT2). Veidi suuremad kui originaal (265/70 R17) - see on siis ca 4 cm diameetris suurem originaalist. Tundub, et see ka maksimummõõt, mis alla läheb ilma midagi ümber tegemata. Esiratta väljakeeramisel umbes poole peale jääb sent-poolteist ruumi esilogarist.
Kütusekulu tundub, et natuke tõusis, aga pole veel väga täpselt mõõtnud. Spido näitab nüüd täpselt (enne valetas ülespoole, nagu tavaliselt kõigil autodel). Odo valetamist peab veel kontrollima.

Re: Uus D-Max (2012+)
Postitatud: R Jaan 15, 2016 9:33 pm
Postitas Landy