2. leht 3-st
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: N Veebr 06, 2014 11:21 pm
Postitas helar
Uurin homme.
Kui sealt ei saa ,siis lasen ilmselt treialil teha ja karastada.
Siiamaani pole selles projektis grammigi kvaliteedis järeleandmisi teinud.
Isegi uuel plokikaanel sai ca 5 sajandikku maha lihvitud et saaks väga hea.
Arvet ainult ei taha näha

Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: R Veebr 07, 2014 8:52 pm
Postitas helar
Nii. Tikkpoltidega selline teema, et sellele mootorile ei paku.
Carshop i mehed leidsid mõõtude järgi sobivad:
Sellised:
http://www.summitracing.com/int/parts/a ... /overview/
Toode on vaja tellida. Hind 300.- € Kukkusin selle peale tooli pealt maha...
Igati abivalmis kodanikud seal Carshopis

. Suunasid veel kohtadesse kust saada. Kahjuks polnud ka Würthis ja Baltic Boltis.
Treial mulle selliseid asju nõus tegema ei olnud. Ütles, et lähme muidu tülli. Mõistan.
Paigaldasin siis nende AMC poltidega. Tegin Y61 manuaali järgi. 30 nm + 105 kraadi.
Muidugi ka uus plokikaane tihend. Victor Reinzilt
Õnnestus.
Reinzid läksid tehasesse ekspertiisi. Huviga ootan tulemust.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: R Veebr 07, 2014 10:20 pm
Postitas Rene
No 300.- on poltide eest tõesti liiga palju küsitud
Ei oleks kohe uskunudki.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: R Veebr 07, 2014 11:22 pm
Postitas amevier
Juhtub Patrolit pidades ikka mõnikord, et jupi hinna ütlemise järel käib kerest jõnks läbi.
Poltide kohta muidugi kena küll.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: E Veebr 17, 2014 9:51 am
Postitas holari
Tere!
Kas sellest jahutuse muutmisest võiks ka tervel mootoril ennetav abi olla? Kas on seda võimalik teha ka autol oleva mootoriga? Tundub küll kahtlane, aga teadjamad ehk teavad?
Kuna siin teemas räägivad teadajad, siis millisel Patroli mootoril on meh. kütuse pump? Saan aru, et viimase aasta 95kw on elektrilise juhtimisega?
Ja kui see ennetav jahutus aitaks ja mehaaniline pump töötaks,siis vast oleks ju igati muhe masin?
H.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: E Veebr 17, 2014 11:02 am
Postitas toi
Aga see ongi ju probleemi ennetamine. Kui kaan kõver siis pole asjast enam tolku. Hakkan minagi vaikselt oma samme treiali poole seadma. Pumbaga on asi lihtne- y60 on meh pump ja y61 el pump. Kui el pump otsad annab siis pannakse meh pump.
Minu küsimus tarkadeklubile oleks kas 60 ja 61 plokikaanel (mõlemal vaakumpump kaaneküljes) on mingeid erinevusi veel peale tõukurite. Kas 61 kaanel saab panna hüdrotõukureid.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: E Veebr 17, 2014 2:17 pm
Postitas helar
Auto peal pole selle flantsi tegemiseks ruumi.
Y61 ei saa panna hüdrotõukureid. Õliavad puuduvad.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: N Veebr 20, 2014 10:00 pm
Postitas KeegiVeel
Kuidas sul see vee nn ümberjuhtimine mootori soojenemist ja vee loomulikku ringlust mõjutama hakkab? Ok, sooja mootoriga lükkad pumba tööle, aga kas poleks mõtekas panna sinna vahele ka mingi kraan/siiber, et siis külma mootoriga jahutusvedeliku ringlus jääks esialgseks. Põhimõtteliselt peaks saama selle ka ära automatiseerida - a´la mootori temp ca 60 (andur on ju mootori ninas) avaneb klapp ja rakendub su ringluspump... Aga samas peaks säilima ka manuaalne juhtimine (seda siis nii pumbale kui ka klapile).
Ära nüüd maha löö, aga see lihtsalt välgatus...
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: N Veebr 20, 2014 10:38 pm
Postitas helar
Kuidas sul see vee nn ümberjuhtimine mootori soojenemist ja vee loomulikku ringlust mõjutama hakkab?
2.8 patrol läheb suht ärtust soojaks. Kuivõrd nüüd on väljavõte lõpus , läheb veel kiiremini.
Ja vee loomulik ringlus on kindlasti parem (

niikaua kui salongi radikas umbes pole )
Kasutaja "toi" andis hea mõtte salongiradika lõdvikule eelsüüte küünlad vahele panna. Läheb veel kiiremini soojaks. Kombo mul hetkel riiulis . Kui aega saan siis installin ka vahele. ( Toivo - sul oli miskipärast peale salongi radikat pandud, või vaatasin valesti? )
Proovin miski hetk kapoti alt pildi teha- siis selgem.
Ära nüüd maha löö, aga see lihtsalt välgatus..
See vist kuidagi seadusega karistatav

Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: N Veebr 20, 2014 11:01 pm
Postitas tuningman
Meenus ükspäev ja vaatasin järgi, et bemmi m20 mootoril ka kaanel sealt samast 6sil tagant
jahutus välja juhitud, aga ikka kaan õrnuke.
Kuid kui nendest eelsüüte küünalde paigaldamisest jahutusvedeliku
kiiremaks soendamiseks rääkida, siis kas need kiiremini läbi ei põle,
kui neid vedeliku soendamiseks pikemalt sees hoida?
Minu mäletamist järgi need ei kannatanud pikalt järgi hoida.
Või on asi milleski muus, miks pikalt järgi hoida ei tohi?

Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: R Veebr 21, 2014 9:53 am
Postitas toi
Kuid kui nendest eelsüüte küünalde paigaldamisest jahutusvedeliku
kiiremaks soendamiseks rääkida, siis kas need kiiremini läbi ei põle,
kui neid vedeliku soendamiseks pikemalt sees hoida?
Minu mäletamist järgi need ei kannatanud pikalt järgi hoida.
Või on asi milleski muus, miks pikalt järgi hoida ei tohi?

[/quote]
Läbi põlevad kuna lähevad liiga kuumaks. Jahutusvedelik ei lase ju küünaldel üle kuumeneda. Siiamaani ei ole mingit probleemi olnud peale selle et nelja küünlaga tõmbab pikapeale aku tühjaks. Kahega kõik ok. See süsteem peal paljudel autodel juba tehasest(just nendel mis müüdud Soome Rootsi).
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: R Veebr 21, 2014 10:21 am
Postitas toi
Kasutaja "toi" andis hea mõtte salongiradika lõdvikule eelsüüte küünlad vahele panna. Läheb veel kiiremini soojaks. Kombo mul hetkel riiulis . Kui aega saan siis installin ka vahele. ( Toivo - sul oli miskipärast peale salongi radikat pandud, või vaatasin valesti? )
Ma arvan et vaatasid valesti. Kas sul on mõttet suveks paigaldama hakata, sellest kasu ju ikka külmaga mida see aasta vist eriti ei tule.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja taga
Postitatud: R Veebr 21, 2014 12:06 pm
Postitas tuningman
Toivo - sul oli miskipärast peale salongi radikat pandud, või vaatasin valesti?
Ma arvan et vaatasid valesti.
Kas sul mingi pildi materjal kusagil, või vaatas Helar seda sul reaalselt oma silmaga auto peal?
Huvitaks milline see lahendus välja võiks näha.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja tagajärg
Postitatud: K Veebr 03, 2016 9:41 am
Postitas holari
Tere!
Teema pikalt rahus olnud. Kas see ümberehitus sai lõpuni ja ümberehitusega auto sõidab kenasti või on lähiajalugu teadmata?
H.
Re: Patrol 2,8d RD28T ja RD28Eti jahutuse probleemid ja tagajärg
Postitatud: K Veebr 03, 2016 8:48 pm
Postitas helar
Projekt ikka lõpetatud. Tänaseks olen ca 50K läbinud. Kõik jätkuvalt timmis. Eelsüüteküünlad ja lisapump seisavad küll veel siiamaani riiulis.
Reinzi ekspertiisi tulemusi pole siiamaani
