2. leht 2-st
Re: Sorentoga mure
Postitatud: N Jaan 30, 2014 7:44 pm
Postitas Uko
Filter peaks selle sita üldiselt kinni pidama,pihusti väsib lihtsalt ära,pudinad väikesed ja koormused suured.Pihusti hindadest praegu avalikult veel rääkida ei tahaks,äkki keegi pahandab veel.Aga privas võib .
Re: Sorentoga mure
Postitatud: N Jaan 30, 2014 7:52 pm
Postitas RistoRR
B-grupi filter alati ei hoia kõigeparemini seda saasta. Krt ise pean ka hakkama mõtlema, et kus ja mis raha eest keegi pihusteid teeks (ise tööl neid ei lapi), klõbistavad raisad. Muidu poleks hullu (vist, surveid pole mõõtnud), aga kõrva häirib

Re: Sorentoga mure
Postitatud: K Apr 09, 2014 1:06 pm
Postitas pimeroolis
karinak kirjutas:Paagis olev konteiner oli nagu svammi täis tegin kõik puhtaks, aga tänaseks viga teada.
1 ja 4 pihusti omadega p___s.Tegin diagnosti kus ülevoolu anumad täitusid 10 sek. jooksul ca`50 ml/l
2 ja 3 aga max. 10 ml/l.
Homme lähen Test-Rem`i seal infopõhiselt kõige sootsam.
Kui on vastuväiteid palun andke teada!
Diagnostika KIA `le antud momendil Tallinnas soodsaim VIKING MOTORS kuna nad alles uued tegiad ja püüavad kliente võita.
Kas ikka on rikkis? Tasuks täpsustada. Millised välised tundemärgid olid nendel rikkis pihustitel. Käib ebaühtlaselt? Mingi võõras hääl mootoris? Kas see hääl ikka on pihustitest? Prooviksid äkki kasutada mõne muu tankla kütust natuke aeg.
Re: Sorentoga mure
Postitatud: K Apr 09, 2014 6:22 pm
Postitas Uko
Kõige lihtsam kontroll,hommikul külmalt peaks käima minema no kahest pöördest,kui nüüd päeva peale proovida soojast peast peaks ideaal varijandis samuti käivituma.Kui ketrab kauem lekib kusagil pihusti(d).Lõpuks võib soojalt käivitamine päris tükk aega võtta.Siis oleks tagumine aeg pihusti sisud või kogu kupatus vahetada.Lõpuks jätab lihtsalt tee peale.