2. leht 7-st
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 5:20 pm
Postitas Movistar
e.p. kirjutas:pigem ei nõustuta võistlema oma autole vastavas klassis.
On avalik saladus ,et siiski on rajal selliseid autosid mis tegelikult ei mahuks kuidagi tr1 reeglitesse aga sellele vaadatakse millegipärast läbi sõrmede .
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 5:25 pm
Postitas Jünger
e.p. kirjutas:Kui vastab reeglitele, siis miks mitte aga kardan, et auto peab kuskilt muuseumist tooma sellisel juhul

Nii muuseas. Inseneer vahetas aasta tagasi vintsi välja, pani originaali(fairey winch) toyota asemele et kellegil midagi kobiseda ei oleks. Võib-olla olid ka muud tagamaad, pead ei anna
Kaspar
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 5:41 pm
Postitas e.p.
Täna ei ole probleemiks konkreetselt Inseneri auto vaid järeltulev põlvkond, kes soovib autosid juba selliseks ehitada, et oleks keskvints keresse sobitatud.
See ei sobi kokku TR1 võistlusklassi ideoloogiaga.
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 6:01 pm
Postitas Landy
Praks1 kirjutas:Lihtsalt,kui idee välja käia arvab,et sellega kaob Insenerid autolt meh vints,siis ta eksib.
Lihtsalt vints rändab ette (originaal) ja sellega asi lõppeb ning keegi ei võida midagi.
Inseneri auto on tehase SVD modifikatsioon ja seal on vintsi ka taha (kasti) paigaldatud.
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 6:10 pm
Postitas e.p.
Kristjan, saada palun siis Inseneri auto WIN, lasen Landroveri omamehel Joelil tehasest küsida, mis modifikatsioon jne.
Mõned kuud tagasi käisin ka ise Landroveri tehase muuseumis

Veiko väitel ei ole ühtegi kaasaegsemat defenderit meh vintsiga seda enam kastis, mis mõeldud auto vintsimiseks (mitte heinapakkide) toodetud

Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 6:30 pm
Postitas AINIONU
e.p. kirjutas:Täna ei ole probleemiks konkreetselt Inseneri auto vaid järeltulev põlvkond, kes soovib autosid juba selliseks ehitada, et oleks keskvints keresse sobitatud.
See ei sobi kokku TR1 võistlusklassi ideoloogiaga.
Ja siis teemegi nii,et kui keegi uutest järeltulevast põlvkonnast tahaks sarjaga liituda, ajame näpuga reeglites järge.Peedime tühiste ümberehitiste kallal ja oleme edasi mugavas sossus konnatiigis.(Annaks jumal, et keegi midagi ei küsiks, ega paluks põhjendusi ühe või teise reeglipunkti kohta)
Vabandan kui see pisut küüniline tundub

Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 6:59 pm
Postitas Praks1

,vin kood on nüüd tõsine huumor,venemaal saime isegi vennaga tuttavaks,kes toodab kõiksugu pirkasi,et just sõita venemaal 2,8deffeka mootoriga ja vastaks nõuetele,mis muidu on haruldane.
Kas Arvate, et kooskõlastus on mingi takistus, kui huvi on paberil asju ajada?
Minu jutu mõte on selles, et pole mõtet pilli lõhki ajada, eriti kui järje ajamine läheb mõne automargi puhul suht raskeks, või pea võimatuks/kergesti väänatavaks jne.
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 7:46 pm
Postitas e.p.
Sinu rõõmuks Härra Praks, kes oled väga lähedalt seotud ja võistled TR1-s, tegeleme selle asjaga väga tõsiselt ja süviti edaspidi, et ei tekiks arusaama nagu oleks kogu tehniline reeglistik nali ja väänamiseks misiganes suunas

Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 8:22 pm
Postitas Movistar
Nende reeglitega peaks olema nagu kustutite kontrolliga.
Iga mees vaatab ise oma auto üle ja annab hinnangu kas on korras ja vastav nõuetele või mitte.
Aga kui see oleks minu teha siis oleks TR1-s lubatud ainult elektrivints ja 1 tk .
Ühe korra meie lugupeetud AK ja tehniline juba astus sügavasse ämbrisse oma TR2,vaba ja vaba + teemaga.
Teil on selles otsene süü ,et see nii läks .
Proovige seekord seda vältida.
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 10:08 pm
Postitas e.p.
Muuvi, et sul see saag ka ära ei kulu kuidagi

Mitu autot oled juba ehitanud ja mitu veel tuleb ... mis eile oli kuld, see täna muld ja nii aina edasi päevast päeva peab ka reeglitega järgi jooksma arengule.
Nii kõvasi mehi pole isegi F1 sarja meeskonnas, kes inimese fantaasiaid ja saavutusi ette oskaks ennustada ja paberile panna.
Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.
Üks elektrivints olekski mõistlik aga kohe tekkis vaidlus asukoha üle ... ette või taha või muudetava asukohaga või keskele (siis vajalik lisamuudatusi sisse viia ja arvestada, mis see edaspidi kaasa tuua võib)
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 10:38 pm
Postitas Movistar
e.p. kirjutas:Muuvi, et sul see saag ka ära ei kulu kuidagi

Mitu autot oled juba ehitanud ja mitu veel tuleb ... mis eile oli kuld, see täna muld ja nii aina edasi päevast päeva peab ka reeglitega järgi jooksma arengule.
Nii kõvasi mehi pole isegi F1 sarja meeskonnas, kes inimese fantaasiaid ja saavutusi ette oskaks ennustada ja paberile panna.
Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.
Üks elektrivints olekski mõistlik aga kohe tekkis vaidlus asukoha üle ... ette või taha või muudetava asukohaga või keskele (siis vajalik lisamuudatusi sisse viia ja arvestada, mis see edaspidi kaasa tuua võib)
Krt kui aus olla siis juba olen mõelnud uue ehitamise peale
Nüüd peaks siis TR1 tegema aga sellega on lihtne kuna ringi teha nagunii suurt midagi ei tohi.
Ainult vintsi asukoht on veel lahtine aga küll te selle selgeks vaidlete varsti

Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: K Jaan 22, 2014 10:45 pm
Postitas Landy
e.p. kirjutas:
Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.
Rasmus Himmaga just arutasime seda teemat ja siin on AK küll lootusetult hijaks jäänud.
Kui soovite TR1 kalssi tänavasõiduatosid,siis tuleb teha kas täileik RESET ja TR1 ümber nimetada TR2-ks (et nad ka edaspidi kusagil võistelda saaks) ning TR1 reeglitega nullist alustada või luua nn. TR0, mis ongi tänavasõiduautode klass kus KÕIK (modifikatsionid) keelatud on.
Lihtsam varainat on lubada mõistlikus koguses nodifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: N Jaan 23, 2014 8:06 am
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:Lihtsam varainat on lubada mõistlikus koguses nodifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
Jusi hetk tagasi hakati lubama TR1 mootori vahetust, suva genekate panemist kuhu juhtub ja suvalist arvu jahutusventte
Isiklikult on mul täitsa ükskõik mitu vintsi on lubatud või millised või kuhu neid panna tohib.
Probleem on tegelikult selles, et mehed kes tahavad võistlema hakata, või on alles sõitma hakanud ehitavad TR1 masinat hullu moodi - no ei ole seda nii hirmsasti vaja - samas klassis saabki sõita normaalselt ka väga tagasihoidliku eelarve ja töömahuga ehitatud masinatega.
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: N Jaan 23, 2014 10:16 am
Postitas Arto
Lugesin teema läbi ning ei leidnud peale ühe põhjenduse, loodushoid, miks on paha, et TR-1 klassis oleks lubatud ainult esimene vints?
Re: TR-1 vints alates 2015
Postitatud: N Jaan 23, 2014 10:52 am
Postitas Arto
Landy kirjutas:Kui soovite TR-1 klassi tänavasõiduautosid, siis tuleb teha kas täielik RESET ja TR-1 ümber nimetada TR-2-ks (et nad ka edaspidi kusagil võistelda saaks) ning TR-1 reeglitega nullist alustada või luua nn. TR-0, mis ongi tänavasõiduautode klass kus KÕIK (modifikatsioonid) keelatud on.
Lihtsam variant on lubada mõistlikus koguses modifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
Äkki seletad seda mõtet väheke lahti, ma nimelt ei saa aru mida ja miks peab ümber nimetama?