2. leht 2-st

Re: D40, külmaga käivitamine

Postitatud: R Jaan 24, 2014 7:58 pm
Postitas Tegija
Mina unustaks üldse eetri ära. See laksab ikka kõvasti. Kasutage näiteks break cleaner. Palju pehmem ja tulemus sama. Aegajalt vaja kasutada,et õiget diagnoosi saada.

Re: D40, külmaga käivitamine

Postitatud: R Jaan 24, 2014 9:14 pm
Postitas Krooniline
Täna just lugesin etiketilt, et WD-40 ka sobib selleks. See peaks veelgi ohutum olema.

Re: D40, külmaga käivitamine

Postitatud: L Jaan 25, 2014 8:59 am
Postitas v6sa
Krooniline kirjutas:Täna just lugesin etiketilt, et WD-40 ka sobib selleks. See peaks veelgi ohutum olema.
Aga proovi. Minu hübriidruss igatahes määrdeainete peale ei käivitu...

Re: D40, külmaga käivitamine

Postitatud: L Jaan 25, 2014 2:07 pm
Postitas Krooniline
v6sa kirjutas:
Krooniline kirjutas:Täna just lugesin etiketilt, et WD-40 ka sobib selleks. See peaks veelgi ohutum olema.
Aga proovi. Minu hübriidruss igatahes määrdeainete peale ei käivitu...
Prooviks hea meelega, kui oleks kusagil proovida. Kõik masinad on ja on ka alati olnud bensiini õgardid ning talvel käivitusprobleemid on mulle võõrad. Võibolla T40 peal katsetama, see eriti selline kapriisne, et kui juba -10, siis vaja lisa soojendustega möllama hakata.

Edit: Pakun, et eetri ja cleaneri jaoks ei pea olema silindri töösurve normis, aga WD40( nagu ka diisli jaoks) vist peab see asi paigas olema. Ehk, siis kui wd40 ei lähe, siis võib ju järeldada, et surved maas. Lihtsalt uitmõte.... :roll:

Re: D40, külmaga käivitamine

Postitatud: L Jaan 25, 2014 9:41 pm
Postitas ibra
hillart kirjutas:Noh, tegelikult olen praeguseks probleemi lahendanud selliselt, et kuna see aku paistab ikka vist juba oma nõrku külgi näitavat, siis - soojendan hommikul seda kuumaveekotiga ca. 10 min, ja - mootor käib momendist. Seega - hoian nii palju, kui võimalik, eetrist eemale. 18 miinust, nagu täna, ei peaks ju iseenesest tappev olema ja praeguseks sain hakkama. Elame edasi! Pea see suvigi käes ole. :wink:
Probleem on sul akus, aga mitte mootoris. Mootor tahab käivitamiseks ikka suuremaid pöördeid. Kehva aku puhul ei aita ka eeter.Kehva aku puhul aitab ainult plokisoojendus koos akulaadijaga.

Re: D40, külmaga käivitamine

Postitatud: K Nov 12, 2014 4:19 pm
Postitas hillart
Tegelikult ongi praeguseks asjad nii, et tegin südame kõvaks ja tuulutasin oma rahakotti ning tulemuseks oli mootori eelsoojendus, mis võimaldas toona täieliku komfordi saavutada. Sellel aastal kah juba korra kasutasin. Mugav on küll, tuleb öelda. :wink: