Re: D40, külmaga käivitamine
Postitatud: R Jaan 24, 2014 7:58 pm
Mina unustaks üldse eetri ära. See laksab ikka kõvasti. Kasutage näiteks break cleaner. Palju pehmem ja tulemus sama. Aegajalt vaja kasutada,et õiget diagnoosi saada.
Aga proovi. Minu hübriidruss igatahes määrdeainete peale ei käivitu...Krooniline kirjutas:Täna just lugesin etiketilt, et WD-40 ka sobib selleks. See peaks veelgi ohutum olema.
Prooviks hea meelega, kui oleks kusagil proovida. Kõik masinad on ja on ka alati olnud bensiini õgardid ning talvel käivitusprobleemid on mulle võõrad. Võibolla T40 peal katsetama, see eriti selline kapriisne, et kui juba -10, siis vaja lisa soojendustega möllama hakata.v6sa kirjutas:Aga proovi. Minu hübriidruss igatahes määrdeainete peale ei käivitu...Krooniline kirjutas:Täna just lugesin etiketilt, et WD-40 ka sobib selleks. See peaks veelgi ohutum olema.
Probleem on sul akus, aga mitte mootoris. Mootor tahab käivitamiseks ikka suuremaid pöördeid. Kehva aku puhul ei aita ka eeter.Kehva aku puhul aitab ainult plokisoojendus koos akulaadijaga.hillart kirjutas:Noh, tegelikult olen praeguseks probleemi lahendanud selliselt, et kuna see aku paistab ikka vist juba oma nõrku külgi näitavat, siis - soojendan hommikul seda kuumaveekotiga ca. 10 min, ja - mootor käib momendist. Seega - hoian nii palju, kui võimalik, eetrist eemale. 18 miinust, nagu täna, ei peaks ju iseenesest tappev olema ja praeguseks sain hakkama. Elame edasi! Pea see suvigi käes ole.