2. leht 2-st
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: N Dets 12, 2013 4:54 pm
Postitas Mell
Maaks kirjutas:Mell kirjutas:Diiselmootori ja bensiinimootori ehitus teatavasti vähe erinev.Esimesse vett ei julgeks valada.
Sa nüüd võib-olla ei usu, aga nad on ikka väga sarnased. Mõlemal liigub kolb üles<-> alla ja väntvõll koos nukkvõllidega käivad ringi ja vända ja kolvi vahel on keps mis neid omavahel seob
Erinevusi muidugi on - suurim on surveastmes, aga kummassegi ei tohi silindrisse sattuda rohkem vedelikku kui on põlemiskambri maht, sest vedelik suht kokkusurumatu.
(ei olnud aasimisena mõeldud - pisut igav on)
Just põlemiskambri mahtu ma silmas pidasingi-erinevus suur.
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: N Dets 12, 2013 5:16 pm
Postitas ibra
Mell kirjutas:Diiselmootori ja bensiinimootori ehitus teatavasti vähe erinev.Esimesse vett ei julgeks valada.
Ega siis sinna ämbritäis korraga ei valata. Ma olen küll V8 diislist vett läbi ajanud. Arg mees ei ela kaua.

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: N Dets 12, 2013 5:22 pm
Postitas Jaks
Kunagi sai vana Opeli diislist vett läbi lasta ja ei juhtunud mootoriga küll midagi. Aga see mis tagant väljus oli päris kohutav.
Kuid uuematel on kat ja veelgi uuematel DPF ja need võivad küll umistuda.
Aga ilma nendeta ei juhtu midagi kui vaikselt vett sisse niristada

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: N Dets 12, 2013 6:23 pm
Postitas helar
Jaks kirjutas:Kunagi sai vana Opeli diislist vett läbi lasta ja ei juhtunud mootoriga küll midagi. Aga see mis tagant väljus oli päris kohutav.
Kuid uuematel on kat ja veelgi uuematel DPF ja need võivad küll umistuda.
Aga ilma nendeta ei juhtu midagi kui vaikselt vett sisse niristada

Ja turbo muutub veepumbaks ?

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: N Dets 12, 2013 8:17 pm
Postitas grand-cherokee
Turbo muutub auru turbiiniks siis hoopis.
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: N Dets 12, 2013 8:41 pm
Postitas kalleo
Laisa inemese küsimus, et on siis keegi reaalselt teinud seda protseduuri "lihtsale" katiga mootorile? Sodi läks läbi, või läks katt läbi? Kärjes ju kanalid alla milli, kui mingi osa sodist läbigi tuleb, siis mingi sodi ilmselt põleb külge kinni ka. Muarust?
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: N Dets 12, 2013 8:57 pm
Postitas LR90
kalleo kirjutas:... või läks katt läbi? Muarust?
Kat ei läinud "läbi", kat läks umbe,
nii nagu siis kui turbo hakkab õli sööma ja mootor
õli pealt käima.
Aitas turbo remont ja kati läbipesu.
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: P Dets 15, 2013 1:21 pm
Postitas totu
Inimene on juba selline- kui muresid ei ole, tuleb need endale tekitada. Kasutades normaalseid (isegi mitte parimaid) kütte- ja määrdeaineid, puudub reaalne vajadus sellisteks tegevusteks. Aga eks on isegi sisevesipesuga tegeldud, ajal kui eelnimetatud ainetega olid valikud- kasutada või mitte, e. masinasse läks see, mida õnnestus hankida. Enamustel autodel on kati ja kollektori vahel ühenduskoht, selle võtaks küll protsessi ajaks lahti. Lamda andur(id) ja DPF solvuvad ka suure tahmakoguse peale, ilmselt. DPF il veel paar temperatuuriandurit ja peenikeste kanalitega rõhuerinevuse andur.
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Postitatud: L Dets 21, 2013 10:04 pm
Postitas Steelman
Põhimõtteliselt midagi sellist.
http://www.youtube.com/watch?v=ermuzBvHbwE
Hoiab mootori ka puhta.