2. leht 2-st
Re: Hüdraulika ja pneumaatika
Postitatud: T Dets 10, 2013 5:49 pm
Postitas fanatt
Roostekoll kirjutas:Katsun eelkõnelejaid liialt mitte dubleerida ja veits juurde pajatada.
Ükski kompressor ei toida üht korralikku hüdrosilindrit ära, ma kardan.
Siis võib ka nii öelda: "Iga kompressor toidab korraliku hüdrosilindri ära." Nagu eespool juba väga õieti öeldi siis sõltub kõik silindri läbimõõdust ja rõhust.
Ma usun, et teema algataja on sellest arutelust juba omale vajaliku vastuse leidnud.
Re: Hüdraulika ja pneumaatika
Postitatud: T Dets 10, 2013 6:24 pm
Postitas Madis
Toon labase näite-
kui silinder on siseläbimõõduga näiteks 70mm ja varras 32mm, siis tekitatavad jõud on vastavalt
100 bari juures (vahet pole õhk või õli) kolvi alt 3846,5 kg ja varda poolt 3042,66kg
8 bari juures kolvi alt 307,72kg ja varda poolt 243,41kg. See siis lihtsalt infoks, et madala surve juures muutuvad jõud ka oluliselt väiksemaks.
Iseenesest töötab hüdrosilinder suruõhuga edukalt, aga seda siis ainult on/off asendite puhul. Ise kasutan pisikesi hüdrosilindreid oma võistlusauto peal aastaid ja rooste pole mind kollitanud ja ka tihendid töötavad edukalt.
Muidugi sahka ma õhuga ei liigutaks, sest sellest üks ebatäpne mämmerdamine saaks.
Re: Hüdraulika ja pneumaatika
Postitatud: T Dets 10, 2013 8:13 pm
Postitas --kala--
minu postituse emotikon iseloomistab silindri tööd.
kui midagi üldse toimub siis seda järsku ja pauguga põhja, alla raskusjüu mõjul sujuvamalt.
Re: Hüdraulika ja pneumaatika
Postitatud: T Dets 10, 2013 8:58 pm
Postitas Movistar
Ammu on leiutatud vahendid ka õhuga töötavate asjade sujuvaks juhtimiseks.
Mul samamoodi asjad autol kasutuses nagu Madisel
Re: Hüdraulika ja pneumaatika
Postitatud: T Dets 10, 2013 10:58 pm
Postitas elmarm
Kui raske sahk ja mahasurumist pole vaja, siis õhkpadjaga saaks küll lihtsalt asja lahendada

Re: Hüdraulika ja pneumaatika
Postitatud: N Dets 12, 2013 6:47 pm
Postitas --kala--
elmarm kirjutas:Kui raske sahk ja mahasurumist pole vaja, siis õhkpadjaga saaks küll lihtsalt asja lahendada

siin juba asjalik soovitus
Re: Hüdraulika ja pneumaatika
Postitatud: N Dets 12, 2013 7:07 pm
Postitas Praks1
Ei ole üldse keeruline ka hüdrosüsteemi ehitada,kui nats vedeleb veneaekset tehnikat,
Lindi mootori küljest lähed võtad hüdropumba lülituse,siis retsid seda veits ja paned otse väntvõlli otsa ja vaatad vastavalt pöörlemisele õigepoole pumba 32,50 vaba valik.
Mingi suva jagaja ikka leiab,õlipaagi keevitad ise ja sisuliselt on olematu rahaga hüdrosüsteem peal kuna sa kasutad seda vähe,siis pole vaja mingeid radikaid jne peeneid vidinaid.Pole vaja mingite lollustega pead vaevata ja saad töökindla asja.