Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Roostekoll kirjutas:Katsun eelkõnelejaid liialt mitte dubleerida ja veits juurde pajatada.
Ükski kompressor ei toida üht korralikku hüdrosilindrit ära, ma kardan.
Siis võib ka nii öelda: "Iga kompressor toidab korraliku hüdrosilindri ära." Nagu eespool juba väga õieti öeldi siis sõltub kõik silindri läbimõõdust ja rõhust.
Ma usun, et teema algataja on sellest arutelust juba omale vajaliku vastuse leidnud.
Toon labase näite-
kui silinder on siseläbimõõduga näiteks 70mm ja varras 32mm, siis tekitatavad jõud on vastavalt
100 bari juures (vahet pole õhk või õli) kolvi alt 3846,5 kg ja varda poolt 3042,66kg
8 bari juures kolvi alt 307,72kg ja varda poolt 243,41kg. See siis lihtsalt infoks, et madala surve juures muutuvad jõud ka oluliselt väiksemaks.
Iseenesest töötab hüdrosilinder suruõhuga edukalt, aga seda siis ainult on/off asendite puhul. Ise kasutan pisikesi hüdrosilindreid oma võistlusauto peal aastaid ja rooste pole mind kollitanud ja ka tihendid töötavad edukalt.
Muidugi sahka ma õhuga ei liigutaks, sest sellest üks ebatäpne mämmerdamine saaks.
Ei ole üldse keeruline ka hüdrosüsteemi ehitada,kui nats vedeleb veneaekset tehnikat,
Lindi mootori küljest lähed võtad hüdropumba lülituse,siis retsid seda veits ja paned otse väntvõlli otsa ja vaatad vastavalt pöörlemisele õigepoole pumba 32,50 vaba valik.
Mingi suva jagaja ikka leiab,õlipaagi keevitad ise ja sisuliselt on olematu rahaga hüdrosüsteem peal kuna sa kasutad seda vähe,siis pole vaja mingeid radikaid jne peeneid vidinaid.Pole vaja mingite lollustega pead vaevata ja saad töökindla asja.