Hüdraulika ja pneumaatika

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
fanatt
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Veebr 07, 2012 12:27 pm
Asukoht: saaremaa

Re: Hüdraulika ja pneumaatika

Postitus Postitas fanatt »

Roostekoll kirjutas:Katsun eelkõnelejaid liialt mitte dubleerida ja veits juurde pajatada.

Ükski kompressor ei toida üht korralikku hüdrosilindrit ära, ma kardan.
Siis võib ka nii öelda: "Iga kompressor toidab korraliku hüdrosilindri ära." Nagu eespool juba väga õieti öeldi siis sõltub kõik silindri läbimõõdust ja rõhust.
Ma usun, et teema algataja on sellest arutelust juba omale vajaliku vastuse leidnud.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Hüdraulika ja pneumaatika

Postitus Postitas Madis »

Toon labase näite-
kui silinder on siseläbimõõduga näiteks 70mm ja varras 32mm, siis tekitatavad jõud on vastavalt
100 bari juures (vahet pole õhk või õli) kolvi alt 3846,5 kg ja varda poolt 3042,66kg
8 bari juures kolvi alt 307,72kg ja varda poolt 243,41kg. See siis lihtsalt infoks, et madala surve juures muutuvad jõud ka oluliselt väiksemaks.
Iseenesest töötab hüdrosilinder suruõhuga edukalt, aga seda siis ainult on/off asendite puhul. Ise kasutan pisikesi hüdrosilindreid oma võistlusauto peal aastaid ja rooste pole mind kollitanud ja ka tihendid töötavad edukalt.
Muidugi sahka ma õhuga ei liigutaks, sest sellest üks ebatäpne mämmerdamine saaks.
TR3 BHC
Madis 5115033
--kala--
Fitting 38"
Postitusi: 337
Liitunud: K Apr 15, 2009 10:14 pm
Asukoht: Läänemaa

Re: Hüdraulika ja pneumaatika

Postitus Postitas --kala-- »

minu postituse emotikon iseloomistab silindri tööd.
kui midagi üldse toimub siis seda järsku ja pauguga põhja, alla raskusjüu mõjul sujuvamalt.
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.

5230047 Ergo
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Hüdraulika ja pneumaatika

Postitus Postitas Movistar »

Ammu on leiutatud vahendid ka õhuga töötavate asjade sujuvaks juhtimiseks.
Mul samamoodi asjad autol kasutuses nagu Madisel
HM Racing Team
Kasutaja avatar
elmarm
Rock Crawler
Postitusi: 539
Liitunud: N Jaan 06, 2011 5:37 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Hüdraulika ja pneumaatika

Postitus Postitas elmarm »

Kui raske sahk ja mahasurumist pole vaja, siis õhkpadjaga saaks küll lihtsalt asja lahendada :wink:
Maastikuvõimekus
http://www.pritsumees.ee/
5 112 112
--kala--
Fitting 38"
Postitusi: 337
Liitunud: K Apr 15, 2009 10:14 pm
Asukoht: Läänemaa

Re: Hüdraulika ja pneumaatika

Postitus Postitas --kala-- »

elmarm kirjutas:Kui raske sahk ja mahasurumist pole vaja, siis õhkpadjaga saaks küll lihtsalt asja lahendada :wink:
siin juba asjalik soovitus
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.

5230047 Ergo
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Hüdraulika ja pneumaatika

Postitus Postitas Praks1 »

Ei ole üldse keeruline ka hüdrosüsteemi ehitada,kui nats vedeleb veneaekset tehnikat,
Lindi mootori küljest lähed võtad hüdropumba lülituse,siis retsid seda veits ja paned otse väntvõlli otsa ja vaatad vastavalt pöörlemisele õigepoole pumba 32,50 vaba valik.
Mingi suva jagaja ikka leiab,õlipaagi keevitad ise ja sisuliselt on olematu rahaga hüdrosüsteem peal kuna sa kasutad seda vähe,siis pole vaja mingeid radikaid jne peeneid vidinaid.Pole vaja mingite lollustega pead vaevata ja saad töökindla asja.
Proto
53951597
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”