Vana raibe vipub üle viskama, aga pärast on kindlasti vaja märke kontrollida, vihjeks niipalju, et minu autol on rihma seib kummi leevendusest ära keeranud ja märgid ei sobi kuidagi kokku, alati võid oma märgid teha.jussu kirjutas:Tänud. Iga selline nõuanne on teretulnud. See ülevalt keti pealekruvimine peab kuradi täpne töö olema. Peab sada pross kindel olema, et märgid ka paika jääksid. Saan aru, et ühendab keti ära ja teine mees vända otsast hakkab keerama. Peab hoolega jälgima vist, et nuka hammaka pealt kuskilt üle ei jookse.
Kindlasti keera mootorit enne käima proovimist ringi.
Ja veel, et isegi üks vale hammas ketil ja mootor ringi ei käi, nii et valesti paneku võimalus on null.
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/2548/0,0,-1,-1/458117