2. leht 3-st
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: K Dets 11, 2013 8:10 pm
Postitas marxkoll
Veakoodidega saan aidata nuud teisigi! Seade töötab!
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: E Dets 16, 2013 3:58 pm
Postitas marxkoll
Küsimus selline ,et kui veakoode ei näita diagnost ja ütleb et kõik normaalne aga jõudu ikka napib, siis viga ju ei saa olla elektrooniline? Ise lugesin vähe ühest teisest foorumist et viga võib olla pihustites ja seda ei näita diagnost! Pea igasuguseid andurite muresid peaks see näitama ju! kaasaarvatud õhulugejat jne. proovisin veel et kui lased turbo survet madalamaks on väänet vähe enam! Madalatel pööretel! Pumba muresid samas peaks kohe see näitama!
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: E Dets 16, 2013 7:41 pm
Postitas marxkoll
Seade näitab aga ise võrrelda ei oska! Ja suudab vaadelda enamat kui mootor!
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: E Dets 16, 2013 8:46 pm
Postitas raulex
Õhukululugeja võiks olla esimene kahtlusalune, selle parameetrid võivad jääda aju jaoks lubatud piiridesse ja veateadet ei näidata.
Terranol on omast kogemusest selline juhtum õhulugejaga- jõudu pole ja veakoode ka pole.Aitab logi vaatamine, kui diagnostiseade seda võimaldab.Selleks on jällegi võrdluseks vaja korrektse õhukululugejaga mõõdetud logi.
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: T Dets 17, 2013 6:48 am
Postitas marxkoll
Nii ja kus ja kes suudaks teha sellise pädeva diagnosti koos logide jne. Ei ole kergete killast see ülesanne!
Sooviks leida vea ikkagi!
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: T Dets 17, 2013 7:46 pm
Postitas raulex
Mina teen ikka ise.Diagnostiseade on mitme masina puhul loomulik investeering.
Seade Nissan Conzult ja programm EcuTalk, salvestatavaid parameetreid saab ise valida.Soovi korral näeb kõike ka reaalajas.

NB!Konkreetne programm ei toeta Patrolit ja võrdlusparameetreid mul ka ei ole.Kas päris diagnostikud ei suuda tõesti sellist logi väljastada?

Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: T Dets 17, 2013 8:18 pm
Postitas marxkoll
Siiamaani tegelased kellega olen suhelnud on käed üles tõstnud ja ütelnud et nad patrolisse ei pääse, ka siin soomes! Selleks tellisingi omale seadme ,lootsin et saan veakoodid kätte aga väitis et kõik ok! Seade on iseseisev ei ole ühenduses miski läpaka või arvutiga! Sellepärast otsingi eestis venda nüüd Tallinna kandis kes asja kätte võtaks ja adux! Tellisin viimase asjana mida aju mul võtab ära pihustid, ja vahetan nädala jooksul-eks paistab siis!
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: K Dets 18, 2013 9:44 am
Postitas Tony
Ahoi
Tean sinu mure ja tunnet. 3,0 räägib veel midagi aga 2,8 on "vait kui sukk".
Nii palju kui mina oma patroli kaevanud olen erinevates töökodades, siis jahh, ka mina olen "käed yles tõstnud". Patrol lihtsalt ei räägi.
Max mis ma sealt kätte sain, oli Faktos u 40cm pikkune kassatšheki sarnane paber, kus tegelikult pealt midagi asjalikku ei olnud.
Parim ja siian töödanud diagnost on nina, kõrv ja tagumik
Best
Tony
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: K Dets 18, 2013 8:27 pm
Postitas marxkoll
Nu kas leidub läänemaal või selle ümbruses keegi kes, on nõus andma kasutada korra proovimiseks 3,0 patrol korras õhulugejat, saaks teada et see mis müüdi mulle toimib nii kuis vaja!
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: K Jaan 01, 2014 11:04 pm
Postitas jr
Sul on 3.0 Patrol? Ja jõudu napib? Mis Turbo rõhk on? Alustame sellest. Kui see läheb üle 17PSI, siis lööb aju kütuse koomamale. Üle 17PSI hakkab rõhk siis minema, kui EGR on umbes, sisselaskekollektori läbimõõt väiksemaks nõgitanud, turbo rõhku reguleeriv vaakum probleemne või on väljalase suuremaks ehitatud. Teine suht levinud teema on kulunud kõrgsurvepump. Õhukululugejat saan anda, kui on vaja testida. Arvutiga ei ole võimalik MAF'i testida. Kui siis ainult seda, palju ta õhku läbi laseb mingil hetkel ja kas ta jookseb maksimumi peale välja.
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: N Jaan 02, 2014 11:39 am
Postitas marxkoll
Olen jõudnud selleni et lasin turbo rõhu madalamaks, manuaalselt-manuaalne vaakum toimib- egr pime , maf uus. Nüüd ootavad järge uued pihustid veel! Olen saand palju paremaks juba seda kompotti! Vahepeal olin jube ligidal juba 4.2 installimisele! Närvid olid läbi!
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: N Jaan 02, 2014 12:24 pm
Postitas jr
Mul on 4 töökorras pihustit olemas. Mis pihustitel viga? Lühises või kusevad?
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: N Jaan 02, 2014 6:44 pm
Postitas marxkoll
Mullgi olemas pihustid , proovin ära vahetada eks paistab mis tulemus on! Aga õhulugejat testiks küll kui tallinnasse satun!
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: P Veebr 02, 2014 12:50 pm
Postitas helar
KTS il pistikus juhtmed ringi tõsta saab ka lugeda.
Allpool jutt kuidas kodustes tingimustes lugeda.
Displaying the ECU fault codes. (ZD30) 3.0ltr TDi
1.Ensure that the battery is fully charged and that the engine is at normal operating temperature.
2.Ensure all accessories are switched off.
3.Switch the ignition On but do not start the engine.
4.Bridge terminals 8 (IGN) and 1 (CHK) on the diagnosis connector. The engine waring lamp should extinguish.
Connector diagram (looking front on) it looks like a wiring plug rectangle shape.
Top row
16,15,14,13,12,11,10,9
8,7,6,5,4,3,2,1
Bottom row
Bridging 8 (IGN) and 1 (CHK) with piece of wire (just push it into the slot)
5.Wait at least 2 seconds and then remove the wire bridging the terminals of the diagnosis connector. Any stored fault codes should now be able to be read.
6.Read the codes by counting the number of flashes of the Check Engine warning lamp. The code numbers are displayed as sets of separated by a 2.1 second pause. Each set comprises a series of 0.6 second flashes, a 0.9 second pause and a further series of 0.3 second flashes. The first set represents the first 2 digits of the code and the second set represents the last 2 digits.
Example 1. Code 0102 (Air Flow sensor) would be shown as one 0.6 second flash, a 0.9 second pause and two 0.3 second flashes.
Example 2. Code 1004 (Injection Pump fuel cut out system) would be shown as ten 0.6 second flashes, a 0.9 second pause and four 0.3 second flashes.
Note: To cease retrieving codes or to read codes again, turn the ignition Off and wait at least ten seconds before restarting the above procedure if necessary.
-----------------------------------------------------
Clearing Fault Codes:
1.After reading the fault codes as described, reconnect the wire bridging terminals 8 (IGN) and 1 (CHK) while the ignition is still On.
2.Wait at least two seconds and then remove the wire bridging the terminals. Any stored codes should now be erased.
Note: Fault codes are also erased if the battery is disconnected for more than 24 hours.
3.Road test the vehicle and check that there are no fault codes stored.
Fault codes
0102 Air Flow Sensor
0103 Coolant temp sender
0104 Vehicle speed sensor
0203 Throttle pedal switch
0208 Cooling Fan control
0301 Engine ECU
0402 Fuel temperature sensor
0403 Throttle pedal position sensor
0406* Intake air volume VNC system
0407 Crankshaft position sensor
0502* Battery voltage
0504 Auto Trans communication line
0701 Injection Pump –cam ring position sensor
0702 Injection Pump –TDC pulse sensor
0703 Injection Pump communication line
0704 Injection Pump –spill valve
0705 Injection Pump –ECU
0706 Injection Pump –spill valve
0707 Injection Pump injection timing control
0802 Engine ECU
0804* Engine ECU
0807 Stop lamp switch
0901 Engine ECU
0902 Engine ECU relay
0903* Engine ECU
0905 Intake air pressure sensor
1003 EGR volume control valve
1004 Injection Pump –fuel cut out system
* These codes do not illuminate the Check Engine warning lamp.
Re: Nissani dignosti seade
Postitatud: L Nov 16, 2019 5:31 pm
Postitas sugram
Ei hakka uut teemat tegema. Üritan elustada 95 aasta Terrano 2-te. 2,4 bens mootoriga 92 kw. Seisnud 2-3 aastat enne minu kätte jõudmist. Võtsin maha gaasiseadme ja alarmi, panin väikese paagi ja välise pumba. Peale seda masin käivitub aga töötab 3-4 seki ja siis sureb välja. Uuesti proovides käivitub ilusti aga taas 3-4 seki pärast sureb välja. Need sekundid töötab ilust ilma puterdamiseta. Tunne nagu ECU lihtsalt ei lase edasi töötada. Masinal vana diagnosti pistik, sealt kirjaklambri meetodil sai kätte 2 viga. 41 ja 145. Neist esimese puhul oli õhu temp anduril juhe katki. Sai parandatud ja enam 41 ei viska. Problem aga selles, et ma ei leia kuskilt mida see 145 viga tähendab. Ehk oskab keegi aidata. Masin ise on kerepoolest täielik raibe ja soetatud sai eesmärgiga oma maal ja metsas liikuda ning küttepuid vedada. Seetõttu kuhugi diagnosti seda viima ei hakka.