2. leht 12-st
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 5:15 pm
Postitas Jopinto
metsik kirjutas:Pagan.See vedrude purumine on ka täitsa teema.
Viimasel talvekal läks Patrullil 2 vedru puruks.
Vedrud olid vahetult enne reisi alla pandud, et täitsa uued

Üks murdus 2 korda ja teine läks lihtsalt pooleks
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 5:27 pm
Postitas sambla-aadu
dobinsoni vedrud?
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 6:05 pm
Postitas metsik
Kalill kirjutas:Viskoventikad on juba ammu ära võetud?
On juba ammu.
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 6:29 pm
Postitas metsik
Tuli täna korra arutusele, et mis teha sillaõhutustega.
Mul olid kummivoolikud ja läksid kõik puruks.Olid viidud üles.
Kas on hoopis mõistlik jätta lühikesed jupid silla peale, et siis hoiab sild ise soojana ja takistab jäätumast.
Arvan, et vette me ei satu aga pagan seda teab.
Igasugu agasi on kuhjaga...
Tingimused on pildilt näha. Selline jää tekib - 30 juures ja teha pole miskit.
Iga juhe või traat mis on mingist suuremast asjast eemal meelitab endale kiirelt palli suuruse jää külge ja reeglina eraldub siis koos mingi tükiga autost

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 6:34 pm
Postitas Jopinto
sambla-aadu kirjutas:dobinsoni vedrud?
Ironman, aga vahetati garantii korras välja ja läks Dobinson külge.
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 7:19 pm
Postitas al
Jopinto kirjutas:Targutaks ka natuke
Klaas jäätub siis kui on piisavalt soe ,et väljaspool lumi sulama panna...
...
Või siis esiklaasile kleepida elektrilised soojenduse ribad, nagu on nt sõidukite taga klaasidel. Müügil peaks olema isegi mingit keemiat, et joonistad pintsliga triibud klaasile ja siis lased voolu sisse ja lähevad soojaks. Seda üldiselt kasutatakse katki läinud soojenduste lappimisel aga...
Olen sõitnud soojendusega esiklaasis lumesajus. Soojendus toimis klaasile, kuid kindlasti mitte kojameesteni.
Kui muidu oli veel ok, siis soojenduse sisselülides valgus kogu see sula p--k kojameestele ja külmus seal kamakaks. paarisaja kilomeetriga olid kojamehed juba allapoole longus.
Skandinaavias kasutavad neid tosooliga voolikuid, ja juba kaua, ju siis on hea.
Miks sedaankerega passatil ei tasu tagaklaasi soojendust lumesajus kasutada?
Lambid paagis on hädaabi. Kui juba mainitud et filtrid ja tagasivool soojendusega, siis paremat ei oska soovitada. Kuigi võib oletada, et sealkandis tanklast "suvist" ei saa. Olid kuskil netis pildid sellest, mis juhtus tanklaga kust -30c juures seda prooviti.
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 7:58 pm
Postitas LR90
metsik kirjutas:
Tuli täna korra arutusele, et mis teha sillaõhutustega.
Mul olid kummivoolikud ja läksid kõik puruks.Olid viidud üles.
Aga kui need voolikud vahetada survevoolikutega, kas oleks abi.
Või voolikutele mingi kaitse rüüs ümber panna, samuti üksikutele
juhtmetele.
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 9:33 pm
Postitas metsik
Eks oli kõik tehtud ja loodetud parimat aga...
Voolikuga on see, et kui on sild soe ja ajab mingit kondensi sinna sissse siis kõva külmaga on oht, et see läheb
sekunditega härma.Lõpuks on jääs ja puruks.Veel hullem kui on umbes ja hakkab simmerite vahelt õli välja pressima.
Praegu panin deflon voolikud mis peaks kannatama kõva külma aga kui seest umbseks jäätub?
Kui jätan pikad voolikud siis tuleb vedada mööda silda ja lääbasi, ehk jäävad terveks.
Huvitav kuidas on tehtud Artic Truck Hiluxidel.Või Islandi pillidel?
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 9:37 pm
Postitas Jopinto
Huvitav kas 12v töötavaid nn "põrandakütte" sarnast kaablit ka olemas on...
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 10:08 pm
Postitas helar
Rait, kas sõpradel idast pole häid kogemusi jagada? Nad ju "asjas sees " .
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: T Nov 19, 2013 10:25 pm
Postitas metsik
Täna just uurisin Ulan-Ude poistelt klaaside,rehvide kohta. Õhutused läks meelest.
Aga sealt tuleb selline üldine vastus, et kui on nii külm siis nad ei lähe sõitma.
Lubati uurida mingit tutvust ka Yakutskist.Ehk tuleb sealt midagi konkreetsemat.
Aga vedrud ja siselohvid soovitati kaasa võtta.
Tahaks kõik õigesti teha ja autod võimalikult kerged hoida.
Võtad ulme varustuse kaasa vajud lumme.Ei võta kaasa oled jälle teistpidi hädas, vist hullemas.
Eks kuulame maad ja nuputame.
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: N Nov 21, 2013 1:30 am
Postitas Landy
Üks lehelugu:_
http://epl.delfi.ee/news/lp/hullud-auto ... _type_map=[%22og.recommends%22]&action_ref_map=[]
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: N Nov 21, 2013 9:45 am
Postitas metsik
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: N Nov 21, 2013 10:28 am
Postitas kala
Mul üks sarnane vanem 3,6kw ahi üle, märgitud on et 0.3L/h max võimsuse peal.
juhtpult pole digi vaid mehhaanilise termostaadi ja nupuga.
http://www.wallas.ee/et/paadid/diislil- ... llas-40dt/
Aga kui vasktoru panna sillatuulutusele ja võimalikult lühike,ning ots alla keerata.
Kui vette peaksid sattuma siis selle jaoks kraan vahele?
Saad ka gaasipõletiga lahti sulatada kui peaks jäässe minema.
Lumesaha meestel pidid ka peenikesed jahutusvedeliku torud kojameestel olema ja pidi hästi toimima.
Kui neid elektrilisi kojamehi hakkate tellima siis oleks ka vb huviline.
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Postitatud: N Nov 21, 2013 2:25 pm
Postitas metsik