2. leht 2-st
Re: Soetaks Defenderi, aga...
Postitatud: P Sept 29, 2013 10:42 pm
Postitas Indrek
Mina küll ei mõista, kuidas saab Defender nii hirmsalt laguneda? Olen ikka nendega sõitnud ja sõidan edasi, ent mingit hullu remontimist pole veel ette tulnud. Huvitav, milline maastur on täiesti hooldus ja remondivaba?
Jutt Defenderi müstilisest lagunemisest isegi linnas, tavateedel sõites ei vasta küll tõele. Minu masin on linna ja muid teid sõitnud 104000 km ja käinud tavapärases hoolduses. Metsas olen samuti sõitnud ja hetkel Stalingradi ei paista.
Re: Soetaks Defenderi, aga...
Postitatud: P Sept 29, 2013 11:11 pm
Postitas Praks1
Olen kokkupuutunud enamus maasturitega,mida võib maasturiks nimetada,seega ei hakka vigade loetelu tegema,mis on landroveri meestel kulu asjad ja millest nissani ja toyota mehed pole kuulnudki,et sellised asjad on kuluasjad jne.
Näiteks kui minna mööda maailma rändama,nissani,toyota,või ländroveriga,siis 99% paneb landrover esimesena jala ämbrisse ja vajab kõigerohkem hooldust selle retke käigus.
Näiteks,kui võtta samad autod ja panna originaal tehnikaga võistlusrajale need autod,siis landroveri tehnika ei kannata seda originaal asjadega,teised 2 aga vabalt(ka tr2-s).
Deffekal on 1 hea asi kindlalt,punased polypush puksid,aga need ei ole kah originaalid(neid me kasutame

)
Re: Soetaks Defenderi, aga...
Postitatud: P Sept 29, 2013 11:18 pm
Postitas inseneer
Praks1 kirjutas:
Näiteks,kui võtta samad autod ja panna originaal tehnikaga võistlusrajale need autod,siis landroveri tehnika ei kannata seda originaal asjadega,teised 2 aga vabalt(ka tr2-s).
Deffekal on 1 hea asi kindlalt,punased polypush puksid,aga need ei ole kah originaalid(neid me kasutame

)
Defeka vedrustuse peal sõidavad nii mõnedki TR3-med onju. Defenderi silla töö maastikul on parem kui ntx LC70nel.
Re: Soetaks Defenderi, aga...
Postitatud: P Sept 29, 2013 11:51 pm
Postitas Praks1
Oleme kasutanud jah üksikuid asju sealt vedrustusest,aga tänaseks päevaks teeme me need üksikud asjad kah juba ise ja paremad,vanematel pillidel on veel all mõningad deffeka osad jah

Re: Soetaks Defenderi, aga...
Postitatud: E Sept 30, 2013 8:21 pm
Postitas Indrek
Praks1 kirjutas:Olen kokkupuutunud enamus maasturitega,mida võib maasturiks nimetada,seega ei hakka vigade loetelu tegema,mis on landroveri meestel kulu asjad ja millest nissani ja toyota mehed pole kuulnudki,et sellised asjad on kuluasjad jne.
Näiteks kui minna mööda maailma rändama,nissani,toyota,või ländroveriga,siis 99% paneb landrover esimesena jala ämbrisse ja vajab kõigerohkem hooldust selle retke käigus.
Näiteks,kui võtta samad autod ja panna originaal tehnikaga võistlusrajale need autod,siis landroveri tehnika ei kannata seda originaal asjadega,teised 2 aga vabalt(ka tr2-s).
Deffekal on 1 hea asi kindlalt,punased polypush puksid,aga need ei ole kah originaalid(neid me kasutame

)
Huvitav, olen netist lugenud palju muud infot? LR-ga sõidetakse samuti pikki maid ja käiakse rändamas. See pole näitaja, et Venemaal igal mehel Toyota ja Nissan ja et varuosi ning kasutatud juppe lademetes. Auto vastupidamisega ja auto endaga pole siin miskit pistmist. Jah. LR varuosad on ehk veidi kallimad ja hankimine keerulisem, kuid autol peab olema ka iseloomu, kahjuks sushis seda pole. Peale söömist tahaks ikka seapraadi.
Samas, kui endale soetada mistahes romukas on remontimine nii või teisiti kallis ning TR3 ja muid selliseid ma võrdlema ei hakkaks. Jääks ikka tehaseseadete juurde.
Re: Soetaks Defenderi, aga...
Postitatud: R Okt 11, 2013 7:29 am
Postitas prt
Roostekoll kirjutas:Teemasse tagasi - Defender on suur, kandiline ja hirmuäratav. Ebamugav ka tõenäoliselt

aga ega enne ei tea, kas sobib, kui pole proovinud.

nii ta on
http://www.youtube.com/watch?v=J5yoKzatUkI