Insa Turbo Saharale naastud

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas honkomees »

metsahunt kirjutas:Kui ainult lamellida,kas tulemus oluliselt parem kui palja klotsiga?Huvitav oleks ka teada,kui sügavale seda lamelli lõigatakse?
parem ikka, oluliselt. Lõikamise sügavus on selline nagu tellid, aga ei soovita üle 5 mm lõigata, hakkab sõiduga klotsi lõhkuma.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
borka
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: N Dets 27, 2012 5:24 pm

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas borka »

Tere. Lasin endale insa saharadele 6mm lammelli tutikatele rehvidele maksma läks 100eur oleks ilma velgedeta oleks 80 eur (kummimehes) . Sõitnud olen nendega juba vast kuskil 4000-4500 km kulumine on küll silmaga nähtav aga klotse puruks pole veel teinud minu eba inimliku tarbimise peale .
marios
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 150
Liitunud: N Mär 18, 2010 6:04 pm

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas marios »

Naelutatud sahara jääb protirehvi kohta hea. Sai endal pandud seadusega lubatud kogus kaubiku naelu sisse ja võrreldes naelutamata rehviga on pidamine tunduvalt parem.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”