2. leht 2-st

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitatud: P Mär 31, 2013 8:10 am
Postitas MetsaVikat
Tervist.

Kuna sinine suits viitab peaaegu alati õli põlemisele, siis turbo mootoritel kahtlustatakse ikka esimesena turbot. Miks? Vaata alljärgnevat pilti.
Pilt

Nagu pildi pealt näha, siis turbo võll jookseb pukside peal ja seda õlitatakse. Kui puksid(on olemas ka kuullaagrite peal turbosi) hakkavad ära kuluma(olnud mingi hetk kuival, lihtsalt vanaks jäänud, alati peale paarutamist jäetud kohe seisma, siis aja jooksul põleb õli võlli peale ja hakkab pukse sööma, eks neid asju ole veel, mis turbo ära lõpetavad). Kui puksid on kulunud, siis hakkabki sealt õli ajama sisselaskesse ja sealt pressitakse see mootorisse ja tekibki sinine suits.

Kui ollakse raske jalaga inimene, siis vähene õli sisselaskes on lubatud. Kui aga hakkab õli tase hakkab silmnähtavalt vähenema, siis on juba probleem.i

Muidugi ei saa rusikaga vastu rinda taguda ja õelda, et alati on turbo süüdi sinises suitsus.

Ehk oli abiks.

Terv. Villu

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitatud: P Mär 31, 2013 11:15 am
Postitas Lomp
MetsaVikat kirjutas:Tervist.

Kuna sinine suits viitab peaaegu alati õli põlemisele, siis turbo mootoritel kahtlustatakse ikka esimesena turbot. Miks? Vaata alljärgnevat pilti.
Pilt

Nagu pildi pealt näha, siis turbo võll jookseb pukside peal ja seda õlitatakse. Kui puksid(on olemas ka kuullaagrite peal

Terv. Villu
ei räägi küll turbo lõdvikus olevast õlist
aga küll seda et pildiga vist eksitud;)

Lomp

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitatud: P Mär 31, 2013 1:28 pm
Postitas MetsaVikat
Ei, pilt on õige. Pildi mõte oli see, et näidata kust see õli võib tulla lõdvikusse. Kui oli eksitav info, siis vabandan.

Terv. Villu

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitatud: E Aug 05, 2013 4:17 pm
Postitas buzzard
Tere!
Palun veidi selgitusi!
Auto Nissan D22(76kw). Autol on turbo jahutusradika lõdviku vahelt, mis läheb sisselaske kollektorisse hakanud õli immitsema. Mootori külg ei ole sealt alt enam kuiv. Kollektor seest ka õline, mitte ohtralt. Siin on turbo võlli nii pikki kui külgsuunas lõtku mainitud. Proovisin pikkisuunas ei liigu, tuntav lõtk on külgsuunas. Samas karteri tuulutuse sissetuleku kohalt läks õhuvõtu lõdvik õliseks. Kuidas siisn teemas mainitud umbes karterituulutus hakkab õhuvõtu lõdvikusse õli ajama? Mootori vibratsioon võiks ka külmkäivitusel väiksem olla. Sügis-talvel ilma plokisoojenduseta käivitades jätab algul veidi vahele! Õli kulub 10000km peale kuskil varda normikriipsude jagu.

Parimat!