maastur raske treileri vedamiseks
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: maastur raske treileri vedamiseks
...Niipalju siis ökonoomsest diiselmootorist, muutuvad ka selle numbrid 2-ga algavaks...
Nujah eks muutuvad kindlasti kui mootor laadungist üle ei käi. Aga suure diisli ja pikupi kooslus ilmselt sobivaim sellise laadungi pidevaks liigutamiseks. Oma autu saab sellise või raskema haagisega mingi 14l hakkama, olenemata kas liigub alla või vastu tuult. Dodge peaks vist enamvähem samad numbrid välja käima. Kui tegemist loomaveokäruga ega siis ju sellega nii eriti ei lennatagi. Pigem rahulikum ja tasakaalus sõit.
Nujah eks muutuvad kindlasti kui mootor laadungist üle ei käi. Aga suure diisli ja pikupi kooslus ilmselt sobivaim sellise laadungi pidevaks liigutamiseks. Oma autu saab sellise või raskema haagisega mingi 14l hakkama, olenemata kas liigub alla või vastu tuult. Dodge peaks vist enamvähem samad numbrid välja käima. Kui tegemist loomaveokäruga ega siis ju sellega nii eriti ei lennatagi. Pigem rahulikum ja tasakaalus sõit.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: T Juun 01, 2010 8:41 pm
- Asukoht: Sweden - Pärnu
Re: maastur raske treileri vedamiseks
al kirjutas:Kui juba uue masina ostuks läheb (ja treileri ka?) siis üks mõte veel:devil22 kirjutas:Tere,
Ütlen kohe ära, et hetkel oman pajerot 2006a ning 118kw diislit. Järgmisest aastat pean hakkama pidevalt vedama 3500kg loomaveo treilerit.
Paljudel on maasturitega kogemusi sellisete suurte koormate/treilerite vedudel kütusekuluga? Milliste maasturitega üldse võib 3500kg haagist vedada. Peab hakkama mõtlema, kas vahetada marki või lihtsalt uuendada seda.
Igasugused soovitused teretulnud.
Miks mitte soetada kohe spetsveok, millega vedusid teha?
Kui tihti veod toimuvad, millised on vahemaad, ons tegu ajutise või pikema projektiga?
Eelmainit kütusekulu on veoauto puhul pigem väiksem, kaasaegsem tehnika saab <7tn täismassi juures 15l/100km hakkama, sõit on stabiilsem, ja omast kogemusest ka ohtum, eriti libedal ajal.
Kui oletada, et tegu hobuste veoga, siis vaadates skandinaavia kombeid, veetakse treileriga 1. maks 2 hobust ja lühemaid distantse, pikematel sõitudel kõik juba suuremad, alates kaubikute baasil ehitatud furgoonidest, kuniks 25tn veokiteni.
Hobuste veoga ei ole tegemis, küll aga lihaveistega. Selle spets veoki hind versus treileri hind ei ole võrreldavgi. Veod ei toimu aastaringi, sellepärast ei näe suurel veokil mõtet. uue treileri saan koos toetusega kommi raha eest kätte, korraliku veoki hind on aga teisest klassist. Autoga eelis just see, et vahel tahaks ka pikemate otste peale naise ning lapsed kaasa võtta, veokiga seda ei saa. Vahemaad kõiguvad - on lühemaid, pikemaid kui ka skandinaavias sõitmist loomadega. Selle teemaga üritakski leida sellise alternatiivi auto puhul, et vahel kannataks ka treilerit tõmmata, ilma et auto keeks koguaeg. Küttekulu on nagu on, loomulikult tahaks võimalikult väikest, aga mitut head asja ei saa. Ameerika autode poole ei ole vaatanud.
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Ja ja, ei ole obuseliha, on 100% beef -seilaseid me juba teamedevil22 kirjutas:..Hobuste veoga ei ole tegemis, küll aga lihaveistega..

On moni hobu alles ka jaanud Eestisse voi koik EU lasagnede sisse topitud

-------------------------------------------------------
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
2003 Shogun Warrior LWB 3.2 Di-D auto full UK spec's
Maakeeli valge mehe naftamootoril Pajeero,pika kerega
Re: maastur raske treileri vedamiseks
3,5 t haagise puhul läheb nagunii autorongi mass lõhki ja C kat-i vaja. Suurte Poiste (nt Cumnis RAM 2500) ei pruugi see naiste-lastega ringi sõitmine kuigi mugav olla. Lahtisesse või madala kattega kasti suurt midagi ei pane, kabiini midagi ei mahu peale reisijate ja kütusekulu on ka suht valus. Ma pakuks kaalumisele võtta diiselmootoriga (eriti skandinaaviale mõeldes) Suburban või siis üldse Ecoline/Van. Uuemaid neid vist diiselmootoritega enam ei toodeta (kahjuks). Bensiin/gaas ka vist ei sobi kuna põhjamaades (nt Soomes kasutatakse maagaasi , meil propaani) pole sellega midagi teha. Piiri peal pidi ka propaaniga teema tekkima kui toll avastab.matikala kirjutas:...kui muidugi vastava kategooriaga juhiload olemas on.
- Puucoy
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 123
- Liitunud: L Dets 01, 2012 11:37 am
- Asukoht: Jäneda L-Virumaa
- Kontakt:
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Kuna endal on kogemusi ka kärude veoga, mis pahatihti kaaluvad rohkem kui normaalse inimese autu siis ise olen mõtelnud mingi lombitaguse suurema mootoriga väikebussi peale. Asi ise kõrgem seega tuuletakistus haagisele väiksem mootor suurem liigub paremini, möödasõidud pole ka eriline probleem. Ise sai korra mingi kuldristi vanniga 700km-ne sõit autotreiler sabas tehtud oli päris mugav. Mõned neist on ka AVD-d. Bussis oli ka DVD mängia ja tagaistmest sai voodi teha mis lastega matkates teinekord elu mugavamaks teeb. Muidu peab iga 10 km-i tagant seletama kuna me jõuame
Load muidugi peavad u. poolt tähestikku sisaldama 


Arvamus on nagu p....e igaühel on oma.
Nissan Patrol 3,3 td 84a.
Volvo C 303 3,0 b 78a.
Volkswagen Transporter syncro 2,5 td 98a.
MB Sprinter 4x4 2,2 2004a.
Sõidan millega tahan.
+372 51 38983
Nissan Patrol 3,3 td 84a.
Volvo C 303 3,0 b 78a.
Volkswagen Transporter syncro 2,5 td 98a.
MB Sprinter 4x4 2,2 2004a.
Sõidan millega tahan.
+372 51 38983
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Selliste rumaluste puhul tekivadki igasugused eelarvamused.rommel kirjutas: 3,5 t haagise puhul läheb nagunii autorongi mass lõhki ja C kat-i vaja.
Tundub ,et siin pole B kategooriast kaugemale jõutud kui seegi olemas on.
HM Racing Team
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Vanem länkar ? (hj 60/61?)
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Herr Muuvistaar muidugi lähtub vanasõnast "kus viga näed laita seal tule ja laida". Selle asemel , et tatti pritsida ja teisi lollideks sõimata võiks tuua õiged võited, eks. Oleks samapalju kirjakulu ja vähem närvikulu olnud.
Samas vabandan omapoolsete valede väidete pärast (kusjuures BE kategooriat tõepoolest pole mis ei tähenda , et haagise vedamise kogemus puudub), liiklusseadust muudetakse ka iga hooaeg... Hea, et siin foorumis vähemalt üks tark silma peal hoiab ja oma tarkuseteri pillab (vahetevahel).
Samas vabandan omapoolsete valede väidete pärast (kusjuures BE kategooriat tõepoolest pole mis ei tähenda , et haagise vedamise kogemus puudub), liiklusseadust muudetakse ka iga hooaeg... Hea, et siin foorumis vähemalt üks tark silma peal hoiab ja oma tarkuseteri pillab (vahetevahel).
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Vean ise väga raskeid asju,üle lubatud euroopa kaalude,aga kuna usa treilad ja auto lubaavad seda tootja poolt siis huinjaaa,olen väga väga palju vedanud ja ainuke soovitus on auto valimisel see,et võimalikult raske ja võimalikult võimas,seega jääbki valikule usa raud ja mõni üksik muu maalane.
uus länkar v8 ,julm kütuseröövel ja ühte väga rasket asja vedades viskas mul kõik tuled armatuuris põlema,muidu jõu ja massi poolest ka hea auto ja suht mugav.
Uus x5 4,0d ehk 3,0 kahe turboga on ka väga hea jõudluse ja kuluga mootor,hind ainult krõbe ja tegelikult suure asja vedamiseks ei kõlba.
volkswageni kohta juba moovi rääkis.
GL ka suht okei,aga ka jälle kallis.
Samas pead enda jaoks piirid paremini paikka panema,et palju nõus maksma ja kui palju vedamist.
Kui vedamise mugavuses lati alla lased ja vedamist vähe,siis isuzu dmax suht okei.
uus länkar v8 ,julm kütuseröövel ja ühte väga rasket asja vedades viskas mul kõik tuled armatuuris põlema,muidu jõu ja massi poolest ka hea auto ja suht mugav.
Uus x5 4,0d ehk 3,0 kahe turboga on ka väga hea jõudluse ja kuluga mootor,hind ainult krõbe ja tegelikult suure asja vedamiseks ei kõlba.
volkswageni kohta juba moovi rääkis.
GL ka suht okei,aga ka jälle kallis.
Samas pead enda jaoks piirid paremini paikka panema,et palju nõus maksma ja kui palju vedamist.
Kui vedamise mugavuses lati alla lased ja vedamist vähe,siis isuzu dmax suht okei.
56157755
Re: maastur raske treileri vedamiseks
V8 viskab tulesid niisama ka vahel põlema, aga teele pole jätnud, kütust võtab suure treilaga pisut alla 20. Samas on suht kindel, stabiilne vedur ja parasjagu mugav ka.kala kirjutas: uus länkar v8 ,julm kütuseröövel ja ühte väga rasket asja vedades viskas mul kõik tuled armatuuris põlema,muidu jõu ja massi poolest ka hea auto ja suht mugav.
Uus x5 4,0d ehk 3,0 kahe turboga on ka väga hea jõudluse ja kuluga mootor,hind ainult krõbe ja tegelikult suure asja vedamiseks ei kõlba.
volkswageni kohta juba moovi rääkis.
Uus, e70 x5 3.0 madala profiiliga rehviga, rasket tasakaalus treilat vedades imho ülikindel vedur, küttekulu maks 15. Kala, mis sind häiris suure treila vedamisel? Suht kallis pidada...
vana, e53 x5 3.0 veab ära, aga mitte nii kindlalt kui e70.
VW on ilma treilata niipalju teele jätnud, et treilatamiseni pole jõudnud..
LC 120, 150, veavad ära, saab mööda ka kui vaja, kütet väga palju ei võta, aga ideaalvedurist rääkida ei saa.
Y61, veab ära. Ei liha ega kala, samas sõidad ka treilaga mööda põldu kui vaja.
Ram1500, veab mühinaga, kütet põletab mõnuga, sõidumugavus parim just ei ole..
Range Rover, disla.. Pigem ei...
Bensukaga tuli tahtmine proovida, aga kooles ära enne kui sõiduks läks...
Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Re: maastur raske treileri vedamiseks
RAM 1500-l tasub teh passi vaadata. 3,5 t haagist vähemalt mingi osaga neist vedada ei tohi (kui ma ei eksi siis oli see autoomaatkasti jahutuse teema, osadel on peal ja osadel pole).
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: T Juun 01, 2010 8:41 pm
- Asukoht: Sweden - Pärnu
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Täitsa pesuehtsad Angused on mulmatikala kirjutas:Ja ja, ei ole obuseliha, on 100% beef -seilaseid me juba teamedevil22 kirjutas:..Hobuste veoga ei ole tegemis, küll aga lihaveistega..
On moni hobu alles ka jaanud Eestisse voi koik EU lasagnede sisse topitud

-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: T Juun 01, 2010 8:41 pm
- Asukoht: Sweden - Pärnu
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Kas Y61 lahtrisse võib ka uue pajero liigitada?Leedu kirjutas:Y61, veab ära. Ei liha ega kala, samas sõidad ka treilaga mööda põldu kui vaja.kala kirjutas: uus länkar v8 ,julm kütuseröövel ja ühte väga rasket asja vedades viskas mul kõik tuled armatuuris põlema,muidu jõu ja massi poolest ka hea auto ja suht mugav.
Uus x5 4,0d ehk 3,0 kahe turboga on ka väga hea jõudluse ja kuluga mootor,hind ainult krõbe ja tegelikult suure asja vedamiseks ei kõlba.
volkswageni kohta juba moovi rääkis.
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Annaks ka väikse kommentaari. Suuremad Chevy bussid saavad samamoodi jah 3500 järgi võtta. Mina enda Chevy Vaniga '90 a 5.7 bensukas ka mingi aeg vedasin treilat (tühja treilaga Tallinna ja siis täislastis Lõuna-Eestisse) ning küttekulu tuli kokku alla 16L. Ehk siis tühjalt ilmselt miski 12 ja koormaga 20. Uuema generatsiooni masinad võiksid pisut vähem võtta vb. Aga vedada oli maru mugav (hiljuti sai mingi aeg sarnast vedu tehtud uue Ranger Wildtrackiga 3.2 automaat, aga polnud kaugelti nii mugav kuigi jah rangeriga tuli küttekulu keskmine kuskil 13 kanti). Suured Vanid siiski pika teljevahega ja kõrged, mis ka Puucoy väites paika peab.Puucoy kirjutas:Kuna endal on kogemusi ka kärude veoga, mis pahatihti kaaluvad rohkem kui normaalse inimese autu siis ise olen mõtelnud mingi lombitaguse suurema mootoriga väikebussi peale. Asi ise kõrgem seega tuuletakistus haagisele väiksem mootor suurem liigub paremini, möödasõidud pole ka eriline probleem.
Vanil ilmselt pere seisukohalt lihtsalt praktilisust lisamasinana rohkem.
Kaupo
Re: maastur raske treileri vedamiseks
Veel mõtteainet:Viimasest kohtumisest "eriüksuslastega" jäi kõlama info,et N1 kategooria veduki ja suure käru kooslus äriga seotud veo puhul eeldab meerikut
Ehk siis länkarid,touaregid jne.-OK,ram-id,hiluxid-OUT.
