2. leht 4-st
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: P Mär 03, 2013 2:19 pm
Postitas tann78
Omal Passat 74 kw+Box 2002 .Omanud 4,5 a. Ostes oli odomeetri näit 186000 km,nüüd 442000
Remondi peale läinud selle ajaga 1500-2000.: peamiselt silla osad,ülemistest tugivartest vahetaud ühte 3 korda,teised originaalid
Sidur ja hooratas olid umbes 750 e
3 pooltelje otsa kuna alla pole ju vaja minna kui miskit ei lagune ja endast valju häälega teada ei anna

Õli läheb 15 tkm õlivahetusega peale 700 g (sõitnud ka 25tkm Castrol Longlife 5w30)
Nägemisest niipalju, tuled Hella BiXenon originaalis ees,nähtavus super.(need uued ees, suvesõidult koju sõites sain soku

Endal sama mure et käin Soomes 2-3 korda kuus.
Järgmine tuleb Sharan 110 kw TDI või Caddy Max Life. Kuna muidu ei mahu kaup sisse ja üle 1,9x5,0 ei tahaks minna.
Kui rohkem ruumi vaja viia siis käru taha ,mis võib olla 1,9x2,5x7,0 m
Ahjaa käru on vedanud ka mehe moodi. Mingi 80-100tkm kindlasti.Ja mitte lahjas tempos.
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: P Mär 03, 2013 2:41 pm
Postitas Ints
Kui just eesmärk ei ole kogu seda 5000 sirgeks lüüa, vaid pirduda ca 3000-se autoga - siis julgen soovitada W210 T kerega mersut.
Ma püüangi 3..3,5K eur piiridesse jääda.Nagunii tuleb autosse lisainvesteeringuid teha.Rehvid,õlid,filtrid jne...
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: E Mär 04, 2013 6:59 pm
Postitas Pajero1995
Kas vectra ei paku huvi? mille lingi varem saatsin?
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: E Mär 04, 2013 7:11 pm
Postitas Taivo
Endal on BMW 530, 142kw diisel, üldiselt julgeks soovitada küll. Mahutab nagu universaal ikka, mugav on, tuled suht head(xenon), haagist jõuab vedada, kütet ka palju ei tarbi. Lisavarustust on rikkalikult ja kui korralikult hooldada ja remontida, siis ka kestab hästi. Talveomaduste koha pealt niipalju, et nelikvedu oleks suureks plussiks, muidu ei saa kurta.
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: E Mär 04, 2013 8:09 pm
Postitas al
Kuna jutt käib ainult Euroopa autodest, siis on väga sobimatu soovitada Jaapani tooteid...
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: E Mär 04, 2013 11:10 pm
Postitas Rain77
insener007 kirjutas:Kui just eesmärk ei ole kogu seda 5000 sirgeks lüüa, vaid pirduda ca 3000-se autoga - siis julgen soovitada W210 T kerega mersut. Ise liiklen sellisega neljandat aastat järjest ... no mersu on Mersu ! Kui sul kuudis olev ruum tähtis on - siis kindlasti ruumikamat ei ole.
Kindlasti on ilusamaid, targemaid ja popimaid mudeleid - aga kas ka lollikindlamaid ?!
julgen sama soovtada, et mahukamat sõidukat ei leia. Olnud 98a. E200 mis ei roostetanud ja oli väga lollikindel masin, küll aga bensukas automaadiga. Hetkel viimane 1,5aastat E320 automaat, 01a. ja roostet on, aga odo näit mis on 300000 tuuri(pole ka vbl õige, pigem peale) ei ole kübetki tunda mootoris. 145kw ja pikka teed sõidad keskmisega 6l/100km-le. Minu T-mudel isegi 7 kohaline, nii passis ,kui ka reaalis

Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: E Mär 04, 2013 11:14 pm
Postitas Rain77
Rain77 kirjutas:insener007 kirjutas:Kui just eesmärk ei ole kogu seda 5000 sirgeks lüüa, vaid pirduda ca 3000-se autoga - siis julgen soovitada W210 T kerega mersut. Ise liiklen sellisega neljandat aastat järjest ... no mersu on Mersu ! Kui sul kuudis olev ruum tähtis on - siis kindlasti ruumikamat ei ole.
Kindlasti on ilusamaid, targemaid ja popimaid mudeleid - aga kas ka lollikindlamaid ?!
julgen sama soovtada, et mahukamat sõidukat ei leia. Olnud 98a. E200 mis ei roostetanud ja oli väga lollikindel masin, küll aga bensukas automaadiga. Hetkel viimane 1,5aastat E320 automaat, 01a. ja roostet on, aga odo näit mis on 300000 tuuri(pole ka vbl õige, pigem peale) ei ole kübetki tunda mootoris. 145kw ja pikka teed sõidad keskmisega 6l/100km-le. Minu T-mudel isegi 7 kohaline, nii passis ,kui ka reaalis

ja taga veo pärast pole mõtet muretseda, ESP-ga toimetab lumes ja jääl edukalt. Saab ka välja lülida

Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: T Mär 05, 2013 1:31 pm
Postitas Werner
Tead. Minul on üks vana Omega 99 aasta oma. Peal 2 liitrine 74kw diiselmootor. Müstiline auto. Täismass 2300kg, seest suur nagu tõllakuur. Peale mahub kogu jama, mida vedada on vaja. Keskmine kütusekulu on 7 l/100km (talvel). Väga mugav kulgemise masin. Roostetama kipub ka kuriloom. Aga üks idee juures ehk ja rahagi jääb kamaluga üle

Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: T Mär 05, 2013 1:37 pm
Postitas MeelisV
Werner kirjutas:Tead. Minul on üks vana Omega 99 aasta oma. Peal 2 liitrine 74kw diiselmootor. Müstiline auto. Täismass 2300kg, seest suur nagu tõllakuur. Peale mahub kogu jama, mida vedada on vaja. Keskmine kütusekulu on 7 l/100km (talvel). Väga mugav kulgemise masin. Roostetama kipub ka kuriloom. Aga üks idee juures ehk ja rahagi jääb kamaluga üle

kunagi sai univers. omega b-sse sisse pandud kast mis oli 0,5x1x2m ja luuk läks kinni
ok kõht oli vastu rooli aga sai sõita !
2,5 TD mootori ja automaadiga on väga mõnus kulgemine, 2 tsooniline kliima jne.
esisilla pudinaid läks terve ring iga aasta - samas olid need odavad.
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: T Mär 05, 2013 4:31 pm
Postitas Andruzka
Outback 2004-2009 3,0
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: T Mär 05, 2013 5:55 pm
Postitas Landy
Andruzka kirjutas:Outback 2004-2009 3,0
Odav ja ökonoomne?
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: T Mär 05, 2013 6:12 pm
Postitas rt23
Minu hääl passatile. 81kw mootor -diisel. Ainus murelaps esisild, muus osas kestab kui kurat

Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: K Mär 06, 2013 11:05 am
Postitas v6sa
Odav, ökonoomne ja mahukas välistavad üksteist. Kahekaupa juba saab.
S210 (ehk universaalkerega punnsilmne mersu) on mahukas ja mugav, kuid odavaks ei saa seda pidada. Oma suuruse kohta ökonoomne on diiselmootor küll.

Tasub hoiduda 2,9 veokamootoriga isendiest - neil on peal pooletoobine "difrilukk" ETS, millest enamasti vaid kahju sünnib. Roostetavad meie oludes väga hästi, kuid hoolikas omanik suudab hää tahtmise juures seda kontrolli all hoida.
Omega ja Accordi universaal on samuti mahukad. Kuid mitte ökonoomsed, Honda ka mitte odav.
Igasugu passatid-vektrad-nelisadakuued ei ole mahukad
Proovige sinna toppida näiteks ehitusplaati sisse.
seda viimast neelavad vaid kaheksakümendatel toodetud USA universaalid. Kuid need ei ole jällegi ökonoomsed. Ning nende arusaam mugavusest on, khm, omapärane

Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: K Mär 06, 2013 11:26 am
Postitas Landy
v6sa kirjutas:Odav, ökonoomne ja mahukas välistavad üksteist. Kahekaupa juba saab.
Minul oli (Tõsiküll uut auatot ostes) sama lähetülesanne lahendada.
Küsimus on pigem selles kust maalt algab või lõppeb kellgi jaoks odav. Minu jaosk oli Dacia pisavalt odav uuena.
Ka pruugitauna on suht uue auto hind üsna mõistlik.
Mis suurusesse puutub, siis:
Kas Dacia 2350 liitrit pakiruumi (istmed all) on vähe ?
Kaubaruumi kõrgus (mm) 906
Kaubaruumi laius (mm) 1047
Kaubaruumi pikkus (mm) 1500(istmed püsti kokku lapatud)
Kui keskmine iste välja vista (2 polti lahti kasta) saab kaubaruumi pikkuseks 1936mm ja mahu liitreid ka veel juurde.
Küstusekulust kirjutasin eespool.
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Postitatud: K Mär 06, 2013 11:40 am
Postitas salmus
Vana kerega kuni 1997 Audi A6, 4wd, 2.5tdi. 103kw diisel on ökonoomne ja suht vastu pidav ja liigub edasi ka. Universaal on keskmise mahutavusega ja sõita on mugav. Sellist kooslust ainult automaati pole ma veel kohanud. Sillad peavad suht hästi vastu, tuled näitavad keskmiselt, aga alati saab panna lisatuled. Eriti ei roosteta. Olen kaks aastat sellise bensukaga ja automaadiga sõitnud ja ei saa kurta küll et laguneks või ebamugav oleks. Pluss veel see et nendel enamusel el.aknad ja kliimad ja püsikiirushoidjad jne. ehk korralik varustus. Siin siis ka suvaline kuulutus
http://www.auto24.ee/used/1248489 kus tuled xenonitega, mitte et neid raske ise sinna panna oleks, aga politsei võib kurjustama hakata.