2. leht 2-st
Re: TD42 mootoriga väike mure
Postitatud: N Nov 21, 2013 6:36 pm
Postitas isakene
amevier kirjutas:Muud näidikud kuvavad ootustele vastavaid numbreid.
See tähendab et näidikubloki toide ja mass on OK, ja jääb ikkagi näidik või teoreetilise võimalusena kehva kontakt näidikubloki sees või juhtmes.
Kui anduri parameetrid teada saad, on võimalik ka näidikut kontrollida- otsid kusagilt (oomipood nt) õige väärtusega takisti ja ühendad anduri asemel ahelasse. Kui näit valetab, proovi sama otse näidikubloki kontaktilt. Kui siis on näit õige, on viga juhtmestikus, kui endiselt valetab, vaheta näidik.
Re: TD42 mootoriga väike mure
Postitatud: N Nov 21, 2013 7:56 pm
Postitas KeegiVeel
Põhimõtteliselt kui sa anduri juhtme otsale voolu kusagilt otse peale annad, siis peaksid kellad liikuma hakkama (aga see ekstreem). Uus andur ei maksnud ka eriti palju, keera teine lihtsalt natuke välja ja mõõda ta läbimõõt ära - poes vist neid erinevas mõõdus saada. Neid peaks olema saada ka igas netipoes a'la ladu24 jne.
Re: TD42 mootoriga väike mure
Postitatud: N Nov 21, 2013 8:10 pm
Postitas helar
Mina neid 60 näite ei usalda. Kui vaadata voltmeetrit ja mõõta akult testriga- hoopis teine tulemus. Temp näidik elab seal nö poole üheksa peal. Kuuma tuleb aga mühinal. Ja kui õlisurve vahest suts madal, piisab litakast vastu armatuuri ning jälle surve hea. Kõikselihtsam: mõõda laseriga töösooja mootori plokikaan ära.
Re: TD42 mootoriga väike mure
Postitatud: N Nov 21, 2013 8:30 pm
Postitas raulex
Anduri parameetrid tasub igal juhul üle mõõta, võibolla said vale karakteristikaga temoanduri.
Mulle müüdi kataloogi järgi andur mis valetas vastupidi, külma mootoriga näitas töösooja ja sooja mootoriga keemist.
Re: TD42 mootoriga väike mure
Postitatud: L Nov 23, 2013 8:41 am
Postitas Kodanik2
Kirjutan oma kogemusest temperatuuri näidu saamiseks. Kui auto minu kätte jõudis siis näidik rebis ennast algusest lahti ainult pika sõidu peale. Tehtud järeldus termostaat vigane ja vahetatud. Abi ei ole. Siis tekkis uus häda juurde, suvalistel hetkedel lõi näidiku põhja. Sellest järeldasin, et kuskil juhe massis. (lugesin ka seda vene manuaali ja sain lõpuks aru, et andurite kirjeldused on valed)Seda otsides leidsin, et vigane koht oli kõris kus oli temp juhtmega koos ka generaatori+ ja seegi oli läbi hõõrunud ja tempi juhe oli + saanud. Juhtmed parandatud siis vahel tekkis isegi suht adekvaatne näit. Seda küll harva ja järjest harvemini. Sai siis kellade juurde sukelduda ja need laial harutatud. Temp kella juurest leidsin ülessesulanud tina joodise. See generaatori + kokku saamine sulatas tina ära. Peale joodise parandamist on näit olnud enamvähem õige. Kui nüüd veel termostaat väljavahetada. Aga ei mäleta enam õiget koodi. Tean, et mingi kataloog andis peenema läbimõõdu. Oskab keegi mõne koodi anda, et saaks uue ära tellida?
Re: TD42 mootoriga väike mure
Postitatud: L Nov 23, 2013 1:58 pm
Postitas amevier
Mul läksid sisse need:
21200-05D02 termostaat
11062-34N01 termostaadi tihend.
Re: TD42 mootoriga väike mure
Postitatud: T Dets 31, 2013 2:39 am
Postitas jr
Palju see mootor ka sõitnud on? Pump, pihustid on esimene emotsioon. See kone küll põletab kõike, kuid kuskil on siiski piirid ja mis liigub see kulub.