2. leht 3-st

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: K Veebr 27, 2013 8:30 pm
Postitas MeelisV
kas seal kus diisel hangub ka bensiini saada on ?
oled ehk lugenud pikemaid reisikirjasid siin foorumis
ja kas see Jeep on üldse võimeline seal liiklema kus -40C on

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: K Veebr 27, 2013 8:56 pm
Postitas uputaja
Masina ekspluatatsiooni periood lüheneb küll päris hooga sellistes temperatuurides.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: K Veebr 27, 2013 9:57 pm
Postitas mart284
uputaja kirjutas:
Kus selliseid õudsaid stangesid toodetakse ?
Zilli vedrukammitsad on tõmbeaasaks pandud :mrgreen:
Need tõmbeaasad on seal originaalis sellised - see pole päris hiina masin, kus traadist aasad küljes peavad olema.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: N Veebr 28, 2013 9:54 am
Postitas Movistar
suvekas kirjutas:Mõni loll lihtsalt tahab sõita ka seal, kus diiselkütus talvel ära hangub...ja ärge tulge mulle rääkima mingitest lisaainetest ja muust sitast, on seda diislit testitud ja see ei toimi iga päev, kui külmakraadid ületavad -40. Eks igaüks ostab autot vajaduse järgi ja minu vajadus on bensiinimootori järele ja tegelikult ma polegi eriti loll.
Ma ei vaadanud su esimeses postituses olevaid linke ja millegipärast arvasin,et seda koledat Dodget tahetakse osta.
Aga selle Jeebiga ei sõideta seal nagunii kus on - 40 ja rohkem .

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: N Veebr 28, 2013 12:36 pm
Postitas iisak
Mis sellel "koledal" Dodgel viga on?
Ise selle konkreetse autoga päris palju sõitnud ja minule küll meeldib 8)

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: N Veebr 28, 2013 1:06 pm
Postitas mart284
Movistar kirjutas:
suvekas kirjutas:Mõni loll lihtsalt tahab sõita ka seal, kus diiselkütus talvel ära hangub...ja ärge tulge mulle rääkima mingitest lisaainetest ja muust sitast, on seda diislit testitud ja see ei toimi iga päev, kui külmakraadid ületavad -40. Eks igaüks ostab autot vajaduse järgi ja minu vajadus on bensiinimootori järele ja tegelikult ma polegi eriti loll.
Ma ei vaadanud su esimeses postituses olevaid linke ja millegipärast arvasin,et seda koledat Dodget tahetakse osta.
Aga selle Jeebiga ei sõideta seal nagunii kus on - 40 ja rohkem .
Selle koleda dodgega on palju liigeldud +48c juures, kuid külmapiiriks on jäänud Eesti külmus ainult. Miks nad ei peaks -40 kestma?

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: N Veebr 28, 2013 7:03 pm
Postitas suvekas
Selle teema võib lõppenuks lugeda ja tehing sai tehtud siiski Silberautoga, sest neilt sain ma lisaks heale pakkumisele ka 2 nädalase prooviaja.
Ja seal kus auto hakkab sõitma, liigub temasarnaseid veel ja bensiini puudust seal juba pole, sest puurtornid on seal lähedal :) Ja olgem ausad, seal jäämere ääres ei kasuta talveperioodil ükski kohalik diiselautot, kõigil on bensukad. Diiselautodele on peale pandud kütuse lisasoojendaid aga siiski need pole nii lollikindlad ja seal juba ei taha olla üksinda keset jäävälja ja oodata, mil ilm natuke soojeneb. Aga õnneks pole seal ka koguaeg nii külm aga jah, see kas inimene tahab sõita bensiiniga on juba iga mehe enda teha - kellele ema, kellele tütar.
DSC03915 väike.jpg
DSC03915 väike.jpg (70.41 KiB) Vaadatud 4865 korda

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: L Mär 02, 2013 1:27 pm
Postitas pimeroolis
Terekest. Ei hakka su mõtteid bensiini-diisli teemal ümber keerama. Veoautod sõidavad ka Kanada arktika poolel, kus ka ilmastiku tingimused tõeliselt ekstreemsed ja meie talved on lastemäng selle kõrval. Ja need autod ikkagi diislid. Ja kuna paljudele kohtadele seal pool ainuke reaalne ligipääs talvel autoga. Lennutransport arutult kallis. Muidugi on nad ka kohandatud selle jaoks. Ja ilmset käivad ka kogu selle talvehooaja. Lihtsalt huvi pärast, mis koht see selline on, kuhu saa jeebu kaasa viia tahad. Kus sellised külmad esinevad. Eks sellised külmad nõuavad ka bensumootoriga autolt natuke eri lähenemist. Kujutan ette, -36C kraadi normaalselt kannatav jahutusvedelik ei ole nõus pärast alla -40C öö otsa seismist enam eriti voolama. Sama automaatkasti õli võib imestada selle üle miks teda sellise pakasega sunnitakse ringi voolama nii kitsastes kanalites. Aga valik bensumootori kohalt igati õige. Käivitusmured kummitavad ehk vähem. Aga esimesed sellised külmad kindlasti näitavad kas autos kõik kohal. Selliste pakkastega võib ju ka elektroonika näidata kitsad kohad. Noh kui garantii olemas siis võimalus tagas tuua ja halvasti arvata. Ja muidugi mis akku sinna peale tõstetakse. Aga igati jõudu ettevõtmistes.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: K Mär 06, 2013 9:49 am
Postitas v6rrimees
uputaja kirjutas:
Kus selliseid õudsaid stangesid toodetakse ?
Zilli vedrukammitsad on tõmbeaasaks pandud :mrgreen:

Kuule mees võta vähe tuuri maha.

Seda Dodge stange moodi asja näen ma esimest korda.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: K Mär 06, 2013 1:52 pm
Postitas rommel
Movistar kirjutas:Irww@kana ja kala :D

Aga jah.Need uued on samuti mõttetud.
5,7 V8 omab aeglasemat kiirendust ja vähem väänet kui 3 l diisel aga kütust tarbib 2 x rohkem.
Kes see loll omale sellise ostab ja mis argumendiga huvitav ?
Ma saan aru, et diisliarmastus on suur aga kas päris sitta maksab sellepärast postitama hakata?
Muuseas, haagiseid (k.a. paate) on hemiga tunduvalt mugavam vedada kui crd-ga.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: K Mär 06, 2013 6:44 pm
Postitas Movistar
rommel kirjutas:
Movistar kirjutas:Irww@kana ja kala :D

Aga jah.Need uued on samuti mõttetud.
5,7 V8 omab aeglasemat kiirendust ja vähem väänet kui 3 l diisel aga kütust tarbib 2 x rohkem.
Kes see loll omale sellise ostab ja mis argumendiga huvitav ?
Ma saan aru, et diisliarmastus on suur aga kas päris sitta maksab sellepärast postitama hakata?
Muuseas, haagiseid (k.a. paate) on hemiga tunduvalt mugavam vedada kui crd-ga.
Olen suuri haagiseid ja paate paar aastat vedanud diisliga ja sitta ajad sa ise :floff
Ei pea hetkel CRD-d silmas.
Ühesuguse litraasiga bensiinimootor vs. diiselmootor ei kannata üldse võrdlust. Pöördemomendi vahe on tavaliselt ca 2 x ja see on see vajalik komponent mis haagiseid liigutama hakkab.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: K Mär 06, 2013 7:15 pm
Postitas kala
rommel kirjutas:
Ma saan aru, et diisliarmastus on suur aga kas päris sitta maksab sellepärast postitama hakata?
Muuseas, haagiseid (k.a. paate) on hemiga tunduvalt mugavam vedada kui crd-ga.
No mida juttu...pane paadi asemel sinna min kaaluga 3500kg kaater taha ja siis mõtle uuesti kas hemiga on hea vedada :lol:
Kellel ema,kellele tütar teema aga paraku pead leppima sellega,et bensiiniga pestakse pintselid ja diisliga tehakse jõudu.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: K Mär 06, 2013 11:38 pm
Postitas rommel
Võib juhtuda , et ma olen siin midagi valesti lugenud aga 3.0 crd on parim diiselmootor mida sellele kerele saada oli. Ja hemi mis on saada samale kerele (jutt oli g-cherost) on paratamatult jõulisem mootor.
Väänet on sellel igal juhul vähem (mitte küll oluliselt kuid siiski), kiirendus tuntavalt parem kohe kindlalt pole ja kütusekulu ei ole 2x vähem. Üldiselt kahtlen ka kas 3,5 t haagist võib g-cherole järele haakida.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: N Mär 07, 2013 12:39 am
Postitas kala
Mina vaatasin seda selle pilgu läbi,et kui sõitta 1-2 kuud hemiga ja siis crd-ga siis võidad chippimise raha kütuse arvelt ja selle eest saad veel kangema(650nm) ja ökoma auto, hemi durango võttis igatahes 3000kg kaatrit vedades 26-30 pardakompuutri hetke näidu järgi,pidin sellega autoga lihtsalt ühe otsa tegema ja siis huvi pärast jälgisin. Vaevalt chero peal ökom on ja vähe tugevam tuuleiil siis klõps käik alla jälle.

Re: Hemi ostuabi

Postitatud: N Mär 07, 2013 1:24 pm
Postitas mart284
v6rrimees kirjutas:
uputaja kirjutas:
Kus selliseid õudsaid stangesid toodetakse ?
Zilli vedrukammitsad on tõmbeaasaks pandud :mrgreen:

Kuule mees võta vähe tuuri maha.

Seda Dodge stange moodi asja näen ma esimest korda.
Vabandused, kui kedagi nüüd hingest solvasin:) Kasutaja Runn on stange autor ja eeskujuks on olnud Kennesaw tehtud tooted. Praktilisuse poolelt on 5+ vidin ja ilu on vaataja silmades.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=49&t=23554

Pilt