2. leht 3-st

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: R Veebr 15, 2013 1:25 am
Postitas matikala
Ilmselt Dongfeng'i vastu niisama naljalt midagi panna polegi.

Pilt

Vaga maastikusobralik. Lisaks veel,et masin on vaga okonoomne ning suureparase labitavusega. Tuupvigu tal ei leidu,mootor on aarmiselt vastupidav. Soidumugavus tipptasemel, koik maailmas valjamoeldud lisad on olemas ning tuleb kaasa standardvarustusena. Ka kasutatud kujul hoiab masin oma vaartust korgel,sest ta on vaga okonoomne,suureparase labitavusega,vastupidava mootoriga,rohkete lisadega ja vaga mugav soita. Dongfengi esindusi euroopas kui ka mujal maailmas kull suurt ei leidu kuid sellest probleemi ei teki,sest kuna masin praktiliselt uldse ei lagune, pole ka esinduste pidamisel niikuinii piisavalt motet. Uue soiduki saab tellida internetist (vajalik PayPal konto voi Western Union account) . Kui masinal on avastatud garantii kehtivuse ajal ( 7 paeva kohaletoimetamise hetkest ) viga, vahetatakse soiduk kusimusi esitamata uue vastu valja ( ainult et veaga soiduk tuleb ennem tagasi saata )
Dongfengi klubisi ning foorumeid on vaga palju,kus Dongfengide omanikud uksteistega arutavad,et kui hea ikka nende Dongfeng on,nii okonoomne,suureparase labitavusega,vastupidava mootoriga ja loetamatu hulk lisasid ja et kui vaga mugav soita sellega on. Remontimise kohta alateemasid ei leidu,sest kuna masinal tuupvigu pole ning mootor on aarmiselt vastupidav siis pole seal ju millegi ule arutada niikuinii.

Tulevik loodab tulla veelgi paljut0otavam sest Dongfeng plaanib lahitulevikus turule tulla elektrilise maasturiga (sama keremudeli pohjal) . "Kutuse elementideks" valitakse ilmselt komplekt AAA jarellaetavaid patareisid kuna nad on vaga kerged ning votavad vahe ruumi. Energia allika valiku otstarbekust tostab veel asjaolu, et kui juba tuhjenevaid patareisid pole kohe voimalik kusagil teepeal poole soidu pealt laadida, sobivad asenduseks suureparaselt tavalised poest ostetud NiMh tyypi patareid, mis on laialdaselt saadaval nii suurlinnade kui kulapoodide lettidel nii et teepeale jaamise oht praktiliselt puudub.

Oma suure populaarsuse tottu kopeerisid USAkad uheksakumnendatel aastatel Dongfengi mudeleid ( usas muudud nn hummerite nime all) kuid hiinas originaalil saavutatud kvaliteet ning muidu vastupidavusnaitajad jai puudulikeks ning ameerikas promotud "copycat'ide" muuginumbrid on jaanud vaga leigeks.

Minu kaks senti ja naed ilma oma v...tu kiitmata. Kuigi muidu oleks muidugi Pajeerot hakanud kiitma.
Ja teeb tuju ju ka heaks,eksole :blend (kas keegi teine veel ka seda ikooni kunagi kasutanud on?)

P.s. Dongfeng valmistab ka maasturbusse

Pilt

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: R Veebr 15, 2013 9:08 am
Postitas Uko
Mati,see on nii peen huumor ,et lase kohe olla.
Aga Pajerot võib ikka kiita,kumb parem ,kas pikk või lühike.Vanemad olid veel vist tagant lausa lahti,ehk hästi kerged.

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: R Veebr 15, 2013 11:37 am
Postitas matikala
Uko kirjutas:Mati,see on nii peen huumor ,et lase kohe olla.
Aga Pajerot võib ikka kiita,kumb parem ,kas pikk või lühike.Vanemad olid veel vist tagant lausa lahti,ehk hästi kerged.
:D
Omal on pika kerega Mitsi, ma nii natukene polla peal proovisin ule kungaste ja labi pori. Kinni ei jaanud.
Utleme nii,et kui kunagi peaks jalle vajadus tekkima uue maasturi jarele, jaaks kindlasti Pajeero mudeli juurde.
Pikk ja luhike kere on muidugi maitse asi (kellele ema - kellele tytar.. )

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 2:18 am
Postitas puhvel
Härrased....no ei hakka oma neidsamuseid kiitma :shock:
Tuletan teema meelde, PÄDEVAD INIMESED ÜRITAVAD EDETABELIT TEHA....loodetavalt.

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 2:21 am
Postitas puhvel
Mati huumor on muidugist ok.... :D

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 9:30 am
Postitas tai
Isiklikest kogemustest on ikkagi parima maastikusuutlikuse, tõusunurkade, kliirentsi ja kw hulgaga ikkagi helikopter. Pole veel näinud ühtegi kännu kõrval vintsimas. Samas ei ole vaja selliste pillide puhul ka 4wd, piisab 2wd ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... /MI-12.JPG).

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 11:42 am
Postitas matikala
Noh nii tosisemalt raakida,sii isal (tema oli mul metsavaht) oli kunagi Villis. Tool kais ta sellega aastaid ja kinni minu maleatamist mooda kull ei jaanud ta ei metsas voi pollu peal kunagi.

Sojavaest meenuvad oppustel kasutatud Patrol ja mingi VW (nime ei maleta aga nagi valja vahe modernsem versioon Villisest) . Patrol jai nagu uhtelugu oma manooverdamistega hatta kus see pisike roheline VW oli nagu kogu aeg liikvel ja seetottu ka juhtivate pagunite soidulemmik (minumeelest oli tal mingi putuka nimi).

Omal, nagu mainitud on full UK spec.Shogun (Eesti keeli Pajeero) ,aga pollu pear sai mutatud siiamaani vaid korra et aru saada kas koik see neliveo kraam ka korralikult toimib. Toimis kull ja aga edevalt. Saan kiita kull seda dsiipi. Aga minumeelest rohkem selline luksuslik treilerite tirimise masin kui muda sees maarimiseks.

Rohkem neljaveolistega kokkupuuteid pole olnud, voi kui siis ainult mida juutuubist vaadatud on, ehk adekvaatseks aruteluks sobimatu materjal.

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 11:43 am
Postitas rmann
tai kirjutas:Isiklikest kogemustest on ikkagi parima maastikusuutlikuse, tõusunurkade, kliirentsi ja kw hulgaga ikkagi helikopter. Pole veel näinud ühtegi kännu kõrval vintsimas. Samas ei ole vaja selliste pillide puhul ka 4wd, piisab 2wd ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... /MI-12.JPG).
Need vast väga ei mahugi metsa kännu kõrvale.

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 12:58 pm
Postitas puhvel
Ok, teen puust ja punaseks :!:

1. G mers 3.0 td

2. grand ZJ 5.9

3. grand WJ 3.1

4. RANGE ROVER

5. PATFINDER

6. ei tea

7. UAZ

8. NIVA

9. H 1

10. H 2

:) :D :lol:

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 1:19 pm
Postitas boob
Millise maastiku suutlikuse edetabel see on?

Pehmemal maastikul on kergematel masinatel nagu rohkem eelist, ehk siis Suzuki Samurai/Jimny on kindlasti eespool kui raske G. Isegi LC70 liigub pehmel maastikul kergemini.

Kõvema pinnaga "traieli" rajal on G eeliseks lukkude olemasolu, seal võib see masin küll edu teha, kuid ei pruugi.

Miks 2-3 koht on Grandid mitte näiteks kergem tavaline Chero 4.0? Linnamaastikule mõeldud? :lol:

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 2:20 pm
Postitas joe80
Ega sellest tabelist enne asja ei saa, kui pole kirjas, mis masinad tabelis figureerivad ja millisel maastikul neid võrrelda.

Esmalt pannakse kirja masinad, mida üldse tasub võrrelda. Seejärel võib hakata neid asetama tabelisse suutlikuse järgi erinevatel maastikel(muda, liiv, kivi, lumi, jne.) näiteks 10 palli süsteemis. Seejärel punktid kokku ja parim on selgunud. Põhimõte sama, mis TM autotestiga.
Küsimus nüüd ainult selles, et kuidas saada arvuti taga reaalsed tulemused. See, et kellelgi kunagi ronis üks auto paremini, kui teine on kahtlase väärtusega. Kõige tõesema vastuse saab, kui teha reaalne test. Kui auto margid kirjas, saab hakata otsima autosid ja omanikke, kes on nõus testis osalema. Kui leidub inimene, kes seda kõike organiseerib ja kui ledub inimesi, kes on nõus oma auto testi hüvanguks proovile panema, siis olekski nagu kõik OK.

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 6:06 pm
Postitas Külahull
joe80 kirjutas:Ega sellest tabelist enne asja ei saa, kui pole kirjas, mis masinad tabelis figureerivad ja millisel maastikul neid võrrelda.

Esmalt pannakse kirja masinad, mida üldse tasub võrrelda. Seejärel võib hakata neid asetama tabelisse suutlikuse järgi erinevatel maastikel(muda, liiv, kivi, lumi, jne.) näiteks 10 palli süsteemis. Seejärel punktid kokku ja parim on selgunud. Põhimõte sama, mis TM autotestiga.
Küsimus nüüd ainult selles, et kuidas saada arvuti taga reaalsed tulemused. See, et kellelgi kunagi ronis üks auto paremini, kui teine on kahtlase väärtusega. Kõige tõesema vastuse saab, kui teha reaalne test. Kui auto margid kirjas, saab hakata otsima autosid ja omanikke, kes on nõus testis osalema. Kui leidub inimene, kes seda kõike organiseerib ja kui ledub inimesi, kes on nõus oma auto testi hüvanguks proovile panema, siis olekski nagu kõik OK.
Lisaks peaks olema siis samad rehvid kõigil.

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 6:30 pm
Postitas fanatt
Täiesti mõttetu tabel sul "puhvel"! See ei näita ega tõesta midagi. Ühes seades teeb hummer G-le pika puuga ära, teises seades G hummerile. Pange reeglid paika, tehase seades, tehases ette nähtud rehvid, lisaks teeb juht väga suure vahe.

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 6:40 pm
Postitas tyyp07
Kle Puhvel...ega sa juhtumisi Mudakas ei ole???

Re: Maastikusuutlikkus....edetabel

Postitatud: L Veebr 16, 2013 10:52 pm
Postitas Movistar
puhvel kirjutas:Ok, teen puust ja punaseks :!:

1. G mers 3.0 td

2. grand ZJ 5.9

3. grand WJ 3.1

4. RANGE ROVER

5. PATFINDER

6. ei tea

7. UAZ

8. NIVA

9. H 1

10. H 2

:) :D :lol:
Täiesti mõttetu tabel ja veel mõttetum teema.
Selles tabelis võiks aga Niva vabalt esimeseks tõsta.
Ülejäänud on maastikul parajad vannid. Olen nii Nivat,Grandi kui ühtteist veel omanud ja vahe on märgatav.
Mass on maastikul number 1 .Kõik muu on teise-või kolmandajärguline.