Jahutussüsteemid
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
Re: Jahutussüsteemid
Ega vist ei tooda jah...täna oli -5 juures pealinnas naljakas vaadata kui sõites oli temp 90 juures ja siis veerand tundi kohal tiksudes oli napp 40.-23-ga oli sõites lämmi igatahes aga seistes...esimene auto kus jää kapotil sulab alles kevadel aga kindlasti on abiks(sõites)kõrgema avanemis tempiga termostaat, et tuba soojem oleks.Kohapeal aitab lisasoojendi vaid ilmselt.
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
- P6tu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Jahutussüsteemid
Polnud aimu sellest mootorist ega teadnud,et tegemist diisliga.Maaks kirjutas:Ehk siis fuck the intercooler! Kas tõesti on mõnel masinal mootori õhuvõtus soojendus ...P6tu kirjutas:Nimelt ei ole lõunapoolsetel masinatel õhuvõtu süsteemis lisaradiaatorit,ehk mootor saab otse seda külma õhku,mis ta kätte saab ega soenda seda ennem ülesse.Ehk mõjutab see,kui termostaat on õige.
Aga ärme nüüd aja sassi mootori õhuvõttu ja kabiini soojenduse õhuvõttu!
Kabiini soojendus töötab vanematel diiselliikuritel otse mootori jahutusvedeliku pealt (uuematel võib olla lisasoojendus diislikütusega). Seega kui mootor soe, siis käib soe ka läbi (kütte)radiaatori. Kusjuures reeglina on (kütte)radiaator väikese ringi peal (ühendatud enne termostaati).
Põhja ja lõunasse toodetud autode vahe võib olla (kabiini)kütteradiaatori suuruses - mida sa seal Senegalis selle kabiini soojendusega ikka peale hakkad.
EDIT: Väga hea seletav animeeritud skeem on SELLEL lehel.
Ei ole loll ja tean,et salongi soojendus on üks asi ning mootorisse minev õhk teine.
Pean silmas pigem vanu karburaator mootoritega masinaid.Lõunapool valmistatud aparaatidel puudub karpasse mineva õhu toru klapi juurest teine otsik...Ei tea,kas see klapp isegi olemas on.Kui põhja jaoks valmistatud karpaga masinatel on samuti termoklapp ka karpasse suunduval õhul,siis üks variant on see,et ta võtab õhku kas ümber mootori pandud torude,radiaatori,jmt või võtab otse seda,mida saab.Lõunapool valmistatud masinad saavad ainult seda külma õhku,mis otse tuleb.
Loodan,et saavad kõik lugejad mu jutust aru.Pole hetkel mahti neti avarustest miskeid selgitavaid skeeme või pilte leida ega pole ka kõige parema tehnilise sõnavaraga.
- tann78
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: T Jaan 06, 2009 3:59 pm
- Asukoht: Viljandi ja Soooome umbes fifti fifti
Re: Jahutussüsteemid
Kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud, et väljalaskest soojendatakse jahutusvedelikku.
a vat (registreerimata)
Re: Miks Passat soojaks ei lähe?Kero ei tööta??
parandan.
Fordidel juhitakse osa väljalaskegaase läbi anuma, mille kestas on soojendusradikasse minev tosool.
Ei pruugi olla just kõigil ,kuid Soomes on paljudel diislitel see peal.
Kindlasti on ka teised automargid midagi sama leiutanud.
Vasta teatele
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=122026
a vat (registreerimata)
Re: Miks Passat soojaks ei lähe?Kero ei tööta??
parandan.
Fordidel juhitakse osa väljalaskegaase läbi anuma, mille kestas on soojendusradikasse minev tosool.
Ei pruugi olla just kõigil ,kuid Soomes on paljudel diislitel see peal.
Kindlasti on ka teised automargid midagi sama leiutanud.
Vasta teatele
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=122026
moog 6000 km sõitnud,nüüd juba 8000+ ,no ei raatsi ümber ehitada :PSobivat U406 otsin.
Re: Jahutussüsteemid
Tere,omal oli sama jama ühe brasiilia variandi fordiga,et ei saand talvel kuidagi tuba soojaks,küll sai ventikaid eest ära võetud ja pappi radika ette topitud,tolku midagi,lõpuks peale pikka uurimustööd selgus et termostaadikorpuses oli üks 12mm lisaauk,mis hoidis suurema osa jahutusvedelikust suure ringi peal,ehk termostaadist mööda,kui see lisaauk sai pimedaks tehtud, oligi tuba mõnusalt soe.