2. leht 2-st

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: N Okt 30, 2014 12:21 pm
Postitas berg
Kust võiks otsida materjali sisemise luku valmistamiseks? Pean silmas siis seda plastik toru. Natuke jääb arusaamatuks, kas võru läheb enne rehvi sisse ja siis koos rehviga peale või kuidas?

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: N Okt 30, 2014 12:42 pm
Postitas Praks1
Kanalka,teedeehitus jne firmadest võid saada ülejääke ehk.
Kui õieti mäletan on kaevu teleskoop toru.

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: N Okt 30, 2014 1:23 pm
Postitas pakane
berg kirjutas:Kust võiks otsida materjali sisemise luku valmistamiseks? Pean silmas siis seda plastik toru. Natuke jääb arusaamatuks, kas võru läheb enne rehvi sisse ja siis koos rehviga peale või kuidas?
Oled õigel teel :lol: Lukk rehvi sisse ja siis rehv koos lukuga veljele.
Toru leiad, kas valmistaja või kasutaja käest.

Andres

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: N Okt 30, 2014 4:55 pm
Postitas LauriJ
Ma küsiks siis ka juba ühe täpsustava küsimuse.
Kas võrreldes välimise rehvilukuga on seda tüüpi rehvilukuga veljel see välimine veljeäär väiksemaks ka treitud? Ma ei kujuta muidu ette, kuidas ma saaksin selle rehvi koos PVC rõngaga sinna veljele pandud. Teoreetiliselt ei pea enam rehvi velje välimise ääre ja lukustusrõnga vahele kinni kruvima vaid nüüd hoiab rehvi kinni velje sisemine äär + plastrõngas+välimine lukustusrõngas?

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: N Okt 30, 2014 6:50 pm
Postitas Movistar
Velg käib ikka keskelt pooleks.

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: N Okt 30, 2014 7:05 pm
Postitas LauriJ
Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: N Okt 30, 2014 8:51 pm
Postitas Praks1
Tal peaks jah servast peale minema ja välis serv on vana luku rõngas.

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: R Okt 31, 2014 7:01 am
Postitas pakane
Movistar kirjutas:Velg käib ikka keskelt pooleks.
Alati ei pea velg keskelt pooleks käima. Minu velg käib servast lahti. Jätab mulje nagu oleks välimine rehvilukk.
Andres

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: R Okt 31, 2014 7:53 am
Postitas MahviaDeTyrk
LauriJ kirjutas:Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?
Tule astu Klubi juurest läbi - mul on seal ühed servast lahti käivad laiali - saad näppida

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: R Okt 31, 2014 8:27 am
Postitas beginner
Üks võhikuküsimus jälle minu poolt. Mis rõhust alates on rehvilukku vaja, kui üldse niimodi saab küsida? Näiteks 285/75 R16 7" velje peal.

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: R Okt 31, 2014 8:57 am
Postitas uputaja
Egas seal miskeid kindlaid kriteeriumeid pole. Raskel autol tuleb enne veljelt maha jne.

0,5 kannatab ka ilma lukuta kitsal veljel. Näiteks, mul töö Patrolil on 7,5" velg, millel peal 35x12,5 ja sõidan 0,5 bar rõhuga. Nii asfalt, kiirem kruusakas, metsas jne. Siiani pole veljelt maha saanud. Sõidustiil suht rahulik.
Tõenäoliselt kiiremas kurvis saab ta veljelt maha.

Tühi rehv on miski 0,1-0,4 vahemik. Soos sõites, kus miskeid järske manöövreid ja nurga all vintsimist pole, võib ka ilma lukuta suht tühjaks lasta.

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: R Okt 31, 2014 9:10 am
Postitas MahviaDeTyrk
- temperatuur on kah suht oluline tegur

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: R Okt 31, 2014 9:20 am
Postitas uputaja
Tõsi, aga metsa jõudes on rehv enivei soe ja pärast sahavrit pumpad vähe täiemaks.

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitatud: R Okt 31, 2014 9:44 pm
Postitas tarmo
LauriJ kirjutas:Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?
Nagu Praks juba ütles, mul see jah tehtud tavalisest lukuga veljest ringi. Lihtsalt "keskelt pooleks" käimise koht on toodud maksimaalselt veljest välja. Seda sel eesmärgil, et portaal võimalikult palju velje sisse peitu läheks ja lisaks autot ülearu laiaks ei ajaks.
Endise rehviluku sisemine rõngas ja velje originaalserv on treitud võimalikult väikseks, et rehv otse üle mahuks minema koos kanalli kaevuga.