2. leht 3-st
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: R Jaan 04, 2013 7:55 pm
Postitas LR90
vootele kirjutas: All olid needsamad 16'' RAF veljed.
Millisel RAF-l oli 16" velg, seal kasutati GAZ-21 velgi (15").
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: R Jaan 04, 2013 10:09 pm
Postitas Puucoy
Kui diislist kõnelda siis ise omasin T-2 volkari transformerit (päramootoriga) originaalis oli tal 1,6 TD ise aretasin sinna 1,9 TD. Passati ja Golfi mootoritest erines see mootor ainult karteripõhja ja õlipumba õlivõtu juure poolest ja samuti turbo õhu sisenemiselohv oli teistsugune, sest mootor oli taga pool külili asendis. Tuli ainult vaadata, et silindri all oleksid kindlasti õlipaiskurid mõnedel vanematel mootoritel neid ei olnud.
Igatahes jõudu "zallengeri" ehitusel.
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: K Juun 19, 2013 7:45 pm
Postitas vootele
Plaanid muutusid.
Nimelt seisab maal mul üks kere kasutult, Moskvits 2141, mis muidu on teisele mossele jupidoonoriks, aga põhi on täiesti mäda ja tagatiib veel avariiline ka. Sama mudel siis:
http://b.a.d-cd.net/16f4v/960.jpg
Plaan siis selline, et tõstaks selle kere luazi raamile. Vaatasin, mootor on tal sama skeemiga e. pikiasendis esitelje ees. Mahub ära ilusasti kapoti alla. Teljevahe on luazil 1800, mossel 2580, mis tähendab, et tuleb jupp vahelt ära lõigata, sisuliselt kaoks tagumine uks. Kuna luukpära kere puhul läheks katusejoon üsna pervoks, siis teeks tagumise osa lahtise, võibolla lisaks tugevduseks katuse nurgast tahaotsa roostevabast torud. Tagaiste hakkaks olema endise pagasiruumi kohas ja vajadusel võib tagaotsa ju näiteks koormakattega kinni katta.
Raamile peab külgedele karprauast väikesed lisad keevitama, mis läheks siis mosse kerel karpide asemele, plaan on mossel põhi üldse eemaldada ja teha raami peale uus sile põhi.
Komplott hakkaks nägema välja midagi sellist siis:

Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: K Juun 19, 2013 8:04 pm
Postitas LR90
Joonistada võib ju kõike ehk siis mida pole näinud seda pole olnud.
Luaz-i ja mosse kere laiuse erinevus on vast liiast.
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: K Juun 19, 2013 8:06 pm
Postitas tuningman
võibolla sebid siis omele äkki mingi nissan micra näiteks
see on piisavalt väike punn, mis sinna sobiks
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: K Juun 19, 2013 8:27 pm
Postitas vootele
LR90 kirjutas:Joonistada võib ju kõike ehk siis mida pole näinud seda pole olnud.
Luaz-i ja mosse kere laiuse erinevus on vast liiast.
Noh, raam on puhtaks löödud vanast kerest.
Kere laiuse erinevus on tegelikult suht minimaalne, luazil ulatuvad rattad päris korralikult kerest külgedele välja.
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: K Juun 19, 2013 9:06 pm
Postitas Landy
See kere võin kardetavasti raskeks jääda.
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: N Juun 20, 2013 9:57 am
Postitas marxkoll
mix sa omale originaal keret ei taha?
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: R Juul 05, 2013 3:24 pm
Postitas vootele
Kere plaan läks luhta, täpsemad mõõtmised näitasid, et isegi esiuks ei mahu sinna mõistlikult ära...
Sain nüüd ka keevituse töökorda, veeretasin masina garaasi ja lõikusin veel vähemaks seda. Tagumine ots on ikka suht pehme raamil, tuleb lõigata ja uus teha.
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: R Juul 12, 2013 7:15 pm
Postitas vootele
Alustasin siis raami keevitamist.
Edasi tulevad 60x40 karbid raami ülemisest otstest külgede suunas, eespool ka keskele, nii et tahaotsa moodustuvad kahele poole autot istekohad. Kui on vaja mingit veost transportida, siis paigaldab keskele eraldi plaadi, et moodustuks veokast. Tagaossa diagonaalsete torude vahele tuleb hingedel luuk, mis alla lastes on ka trepi eest. Istmed tulevad Mosse 2141 omad, esirataste peale, roolikarp originaal, kuid asub juhi küljel nagu M274 Mechanical Mule-l
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: L Juul 13, 2013 8:52 am
Postitas v6sa
Miks nii kõrge?
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: L Juul 13, 2013 9:29 pm
Postitas Apelsin
Miks sa originaalkere ei otsi? Tundub nagu veidi mõtetu tohutult rauda keevitada külge sinna?
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: E Juul 15, 2013 11:17 am
Postitas vootele
Apelsin: sest ma tahan oma idee teostada.
V6sa: kõrgus on sellepärast, et taha auto külgedele tuleb istumiskoht, madalam oleks liiga ebamugav. Lisaks on vedrustuse käiku pikemaks tehtud ja mingi ruum peab ka jääma plate alla plast-porilaudadele. Kavatsen kasutada haagise omi.
Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: R Juul 19, 2013 7:52 pm
Postitas vootele
Nüüd on toru lõplikult otsas. Ligi 5M oleks 60x40 veel vaja, Viimsi ehituspoodi käik ees varsti...
Kavatsen kasutada Moskvits 2141 istmeid, lisandus istme alune raamiosa, samasugused talad tulevad lõpuni välja, otstesse vertikaalne jupp peenemat karpi ja sinna peale ümartorust käepide jooksma ümber auto.

Re: Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: P Nov 24, 2013 4:34 pm
Postitas Utiilikuningas
Ei saa aru mis see tulemus nüüd olema peaks, kas TR-3, kastiauto, esimootoriga T-16 või hoopis autoroller?
Eesmärk on raske raua lisamisega kaotada ainuke selle auto eelis, kaal ? Kas paigaldatakse ka silla käiku piiravad lahendused ?
Äge projekt

edu ehitamisel !