2. leht 5-st

Postitatud: T Sept 19, 2006 8:52 pm
Postitas Veiko
Siis pole hullu midagi.33 bogger hoiab seda ilusti maa peal. :D
Soojalt soovitaksin auto ära kaaluda ja kui on veel võimalik siis sildade kaupa.Point selles,et tagumine ots kergeks ei jääks.
Veiko

Postitatud: T Sept 19, 2006 9:43 pm
Postitas ippe
Arvan et peame taha lisapaagi panema

Postitatud: T Sept 19, 2006 10:52 pm
Postitas boob
ippe kirjutas:Arvan et peame taha lisapaagi panema
Et ma hakkan paagil istuma? Ehk pean hoopis kaalus juurde võtma :twisted:

Postitatud: T Sept 19, 2006 11:25 pm
Postitas Veiko
Milleks see vajalik on? 50L paagist täiesti piisab 12 tunni läbimiseks.
Veiko

Postitatud: K Sept 20, 2006 10:01 am
Postitas Valge Hiir
Veiko kirjutas:Milleks see vajalik on? Veiko
Lisaraskuseks tagumisse otsa ehk...

Ohutum oleks paar kotti liiva :twisted: taha visata.
Varuratas pakiruumis annab ka natuke lisaraskust.

Postitatud: K Sept 20, 2006 10:16 am
Postitas Veiko
Vaatasin pilt nädalavahetusest mudas teil.Tuleb teha veel koopalaiendid ,et rattad kaetud oleks ja soovitatavalt ka taha vints panna ja võistlema tulla.
Veiko

Postitatud: K Sept 20, 2006 12:38 pm
Postitas boob
Veiko kirjutas:Vaatasin pilt nädalavahetusest mudas teil.Tuleb teha veel koopalaiendid ,et rattad kaetud oleks ja soovitatavalt ka taha vints panna ja võistlema tulla.
Veiko
Täna püüame alustada esivedrustuse ümberehitust. Vintse on kaks olemas ja oli ka plaan taha vints panna, nüüd peab ainult välja mõtlema, kas ette on kasulikum panna 12500 T-Max või jätta 9000Warn, siis aega tagumise vintsi kinnitust mõtlema hakata. Praegused mülgastes vintsimised näitavad, et Warn jääb lahjaks ja tahab plokki :? Samas T-Max on osutunud suhteliselt mitte nii töökindlaks :roll:
Siis veel koopalaiendid ja läpakalaud ja muud mugavused 8)

Postitatud: K Sept 20, 2006 12:52 pm
Postitas Veiko
Mina hooldaks Warni ära ja jätaks selle sinna ette.Miskipärat on see T-Max minu mitte lemmikute kastis.
See Warn jõuan ilust vedada 2.5 T autot.
Pane siis mõni pilt ka kuidas remont käib.
Veiko

Postitatud: K Sept 20, 2006 1:00 pm
Postitas boob
Veiko kirjutas:Mina hooldaks Warni ära ja jätaks selle sinna ette.Miskipärat on see T-Max minu mitte lemmikute kastis.
See Warn jõuan ilust vedada 2.5 T autot.
Pane siis mõni pilt ka kuidas remont käib.
Veiko
Warn on hooldatud. Muud nagu häda polegi, kui plokki tahtis mõnes minu arvates mitte väga raskes kohas. Samas vedas paremini kui teisel masinal olev T-Maxi 11000 :P Peab ikka selle T-Maxi ikka vist taha jätma.
Vaatan õhtul, kuidas piltidega lood on :)

Postitatud: K Sept 20, 2006 4:15 pm
Postitas jazz777
Tulge, aga tulge vabasse. Muidu on varsti puhta Wrangleri klass :)
Ega's see 14,5 nüüd kitsas rehv ka ei ole. Ise sõidan 12,5-ga ja ei kurda. Krossikatsetel on laiem rehv reeglina lihtsalt ballast, mis tükke lõhub. Nii, et igas asjas on midagi head 8)

Postitatud: K Sept 20, 2006 4:49 pm
Postitas boob
Tuleme-tuleme alguses vabasse 8)

Nüüd aga uued mured...
1. Auto on soome registris kahekohalisena, kuid masinas on kolm istmekohta. Kas see on võistlema tulles probleemiks?
2. Avastasime, et HJ61 sild, mille tahaks ette alla panna, on aeglasema ülekandega kui vana, kui palju on vaja lammutada, et differ ära vahetada? Kas saab diffri niisama vahetada või peab selleks poolassid ka välja võtma?
3. Huvitav, kui suur peaks olema radikas, et ära jahutada 4l diiselmootorit. Plaan on ette madalam radikas panna + 2 elektimootorit, et selle arvelt vintsi sissepoole tuua ja tõusunurka paremaks saada. Hetkel on ninast esimese rattani ca 30+ cm.

Postitatud: K Sept 20, 2006 5:33 pm
Postitas hulkur
boob kirjutas:Tuleme-tuleme alguses vabasse 8)

Nüüd aga uued mured...
1. Auto on soome registris kahekohalisena, kuid masinas on kolm istmekohta. Kas see on võistlema tulles probleemiks?
Loodan, et tehnilise poole pealt kommenteerivad minust targemad mehed, dokumentide asjus on aga kindel nõue, et need peavad korras olema, seega kui passis on auto kahekohaline (nn. "huoltuauto" ilmselt) siis ei ole aktsepteeritav autos kolm istet. Kui soovite autosse kolme kohta, tuleb see ka passis kajastada...

andres

Postitatud: K Sept 20, 2006 5:51 pm
Postitas Veiko
Kas see on ilma turbota mootor?
Asi lihtsalt selles,et kui radikat valima hakkad siis suleb arvestada ka intercooleri olemasoluga.Muidugi ka mootori õli jahutusega.
Laki Autost ja Vengist saab mõõtude järgi igasuguseid radikaid.Kui ikkagi ei leia siis saab ka lasta teha.Ise soovitan suuremate ribide vahedega radiaatorit kuna peene loobib kergesti sodi täis.
Diffrit ikka muidu kätte ei saa kui poolasse välja ei võta.
Veiko

Postitatud: K Sept 20, 2006 8:29 pm
Postitas busterike
[quote="boob"]Tuleme-tuleme alguses vabasse 8)

2. Avastasime, et HJ61 sild, mille tahaks ette alla panna, on aeglasema ülekandega kui vana, kui palju on vaja lammutada, et differ ära vahetada? Kas saab diffri niisama vahetada või peab selleks poolassid ka välja võtma?



:roll: 61 sillal peax ju 3,7 sees olema....ja algupärasel 40-e omal 4,11 :?:

Postitatud: K Sept 20, 2006 10:45 pm
Postitas ippe
Praeguseni olid all 75-sillad