2. leht 2-st
Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: K Dets 12, 2012 6:55 am
Postitas laf1247
Step kirjutas:Piisavalt soe et mootorituli ei süttiks ja et käigukast ei jukerdaks?

minul mõistus otsas
[/quote]Mootorituli põleb nii kasti kui mootori veaga, kasti tuld ju ei ole
Vaja tarkvarauuendust käigukasti juhtplokile.
Piisavalt soe, et pinge ei kukuks käivitusel alla miinimumi, mis kasti juhtploki poolt lubatud.[/quote]
............................................................................................
Täiesti reaalne jutt ju ! Kui teha tarkvara uuendus juhtplokile kas siis saab need pinge piirväärtused ise madalamaks muuta?
Ei saa neid ise muuta, need ongi tarkvaras kinni.
Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: K Dets 12, 2012 12:38 pm
Postitas v6sa
laf1247 kirjutas:
...
AGA OMA PROBLEEMILE LAHENDUSE SAAD AINULT SILBERAUTOST, VII SINNA JA SAAD UMBES TUNNI PÄRAST TAGASI. TEISTES KOHTADES VÕID EDASI KÄIA, AGA PROBLEEMILE LAHENDST EI LEITA.
...
Ei aita see karjumine ka Silberis midagi - nemad oskavad kenasti uusi plokke müüa.

Ning kui kõik plokid on lõpuks vahetatud ja ikka asi ei käi, siis leiavad ehk lõpuks ka vigase pistiku...

Aga alati ei leia ka. Kuigi paraadukse kohal oleva logorea alusel nagu peaksid...
Väidetavalt oskavad Peterburi tee mehed kraislerist rohkem kätte saada, kui Järve omad.
2004 on nende mõistes ürgvana auto - pole ju garantiiline enam.
Kui veakood tagasi tuleb, on viga akuutne. Kui veakoodid muutuvad pidevalt, ei ole põhjuseks konkreetne tõrkuv sõlm, vaid probleemid plokkidevahelises suhtluses või tarkvaras.
Kui Lesven või Hort aidata ei oska, siis tasub uurida Kadrina mersuspetsilt väidetavalt on tal ka kraisleri seeliku alla piilumise riistad olemas. Ei lase ka kraisler tavalist KTSi või suvalist OBDskannerit kuigi kaugele piiluma.
Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: K Dets 12, 2012 3:50 pm
Postitas laf1247
v6sa kirjutas:laf1247 kirjutas:
...
AGA OMA PROBLEEMILE LAHENDUSE SAAD AINULT SILBERAUTOST, VII SINNA JA SAAD UMBES TUNNI PÄRAST TAGASI. TEISTES KOHTADES VÕID EDASI KÄIA, AGA PROBLEEMILE LAHENDST EI LEITA.
...
Ei aita see karjumine ka Silberis midagi - nemad oskavad kenasti uusi plokke müüa.

Ning kui kõik plokid on lõpuks vahetatud ja ikka asi ei käi, siis leiavad ehk lõpuks ka vigase pistiku...

Aga alati ei leia ka. Kuigi paraadukse kohal oleva logorea alusel nagu peaksid...
Väidetavalt oskavad Peterburi tee mehed kraislerist rohkem kätte saada, kui Järve omad.
2004 on nende mõistes ürgvana auto - pole ju garantiiline enam.
Kui veakood tagasi tuleb, on viga akuutne. Kui veakoodid muutuvad pidevalt, ei ole põhjuseks konkreetne tõrkuv sõlm, vaid probleemid plokkidevahelises suhtluses või tarkvaras.
Kui Lesven või Hort aidata ei oska, siis tasub uurida Kadrina mersuspetsilt väidetavalt on tal ka kraisleri seeliku alla piilumise riistad olemas. Ei lase ka kraisler tavalist KTSi või suvalist OBDskannerit kuigi kaugele piiluma.
Neil vanadel chrysleritel on vaja DRB III-e, järvel selliseid aparaate ei ole
Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: K Dets 12, 2012 4:33 pm
Postitas MarkM
Endal sama mure vahepeal, olen järeldanud et minul on viga akus, käivitamisel pole akus piisavalt voolu külmaga ja viskab errorid peale. Teen samamoodi kui mootori tule põlema viskab, et enne uuesti välja suretamist ja taas käivitamist lasen käia vähe aega ja siis asi korras, käigud olemas ja mootori tuli kustub natukese ajapärast ära.
Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: K Dets 12, 2012 6:02 pm
Postitas Step
MarkM kirjutas:Endal sama mure vahepeal, olen järeldanud et minul on viga akus, käivitamisel pole akus piisavalt voolu külmaga ja viskab errorid peale. Teen samamoodi kui mootori tule põlema viskab, et enne uuesti välja suretamist ja taas käivitamist lasen käia vähe aega ja siis asi korras, käigud olemas ja mootori tuli kustub natukese ajapärast ära.
Tere ! Äkki tõesti aitaks probleemi lahendada UUS aku

Mul auto toodud pool aastat tagasi Itaaliast ja peal 95Ah aku . Indikaator tuli ilusti roheline . Sai teda siin mingiaeg laadija otsas turgutatud. Kui vana see aku on ei tea .Puhas ja korralik näeb välja . Starterit kerib päris hästi. Aga jah uus aku maksab ka omajagu

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: K Dets 12, 2012 6:54 pm
Postitas laf1247
Step kirjutas:MarkM kirjutas:Endal sama mure vahepeal, olen järeldanud et minul on viga akus, käivitamisel pole akus piisavalt voolu külmaga ja viskab errorid peale. Teen samamoodi kui mootori tule põlema viskab, et enne uuesti välja suretamist ja taas käivitamist lasen käia vähe aega ja siis asi korras, käigud olemas ja mootori tuli kustub natukese ajapärast ära.
Tere ! Äkki tõesti aitaks probleemi lahendada UUS aku

Mul auto toodud pool aastat tagasi Itaaliast ja peal 95Ah aku . Indikaator tuli ilusti roheline . Sai teda siin mingiaeg laadija otsas turgutatud. Kui vana see aku on ei tea .Puhas ja korralik näeb välja . Starterit kerib päris hästi. Aga jah uus aku maksab ka omajagu

Kui muidu läheb käima ilusti, siis ei ole ju viga akus, vaid ikkagi vanas tarkvaras

. Aga minugi poolest võite proovida erinevaid variante, mis on oluliselt kallimad, kui Silberi tund tööd.

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: R Dets 14, 2012 11:56 am
Postitas Kenekas
Tere,
mul endal sama auto ja aasta ka sama. Ja juhtus eelmise aasta talvel sama asi, et ei tahtnud enam käike vahetada.Ei edasi ega tagasi siis arvati, et aku külmaga nõrk, et teeb selliseid asju. Ostsin uue aku, aga ei midagi. Kuna asjaga oli hirm kiire viisin selle siin teenindusse (elan Soomes Vantaal) ja siin löödi hirm kirves selga 10 000 euri on remont.Õigemini uus kast kuna vana remont oleks hirm raske.

Siis jäänud muud üle kui hakata ise otsima mis tegelikult asjal viga on. Ja tuli välja, et käigukasti moodul on õhtal. See on käigukasti peal ja koosneb käigukangidest ja selle all olevast trükkplaadist. Seda moodulit on eestis ka võmalik parandada aga uus maksab 600-ja. ringis. Ostsin selle siit mis maksis 627 euri ja vehetasin ise ära ning kõik toimib üli hästi. Ja selle vahetus ei ole mingi raketi teadus.
NB! Selle auto käigukast kardab pealt poolt hirmsasti kõiksugu vedelike(see moodul käigukasti peal), aga topsihoidjad on just seal samas.
Vana moodul on alles kui huvi saab sedagi veel parandada lasta.
Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: R Dets 14, 2012 6:25 pm
Postitas Step
Kenekas kirjutas:Tere,
mul endal sama auto ja aasta ka sama. Ja juhtus eelmise aasta talvel sama asi, et ei tahtnud enam käike vahetada.Ei edasi ega tagasi siis arvati, et aku külmaga nõrk, et teeb selliseid asju. Ostsin uue aku, aga ei midagi. Kuna asjaga oli hirm kiire viisin selle siin teenindusse (elan Soomes Vantaal) ja siin löödi hirm kirves selga 10 000 euri on remont.Õigemini uus kast kuna vana remont oleks hirm raske.

Siis jäänud muud üle kui hakata ise otsima mis tegelikult asjal viga on. Ja tuli välja, et käigukasti moodul on õhtal. See on käigukasti peal ja koosneb käigukangidest ja selle all olevast trükkplaadist. Seda moodulit on eestis ka võmalik parandada aga uus maksab 600-ja. ringis. Ostsin selle siit mis maksis 627 euri ja vehetasin ise ära ning kõik toimib üli hästi. Ja selle vahetus ei ole mingi raketi teadus.
NB! Selle auto käigukast kardab pealt poolt hirmsasti kõiksugu vedelike(see moodul käigukasti peal), aga topsihoidjad on just seal samas.
Vana moodul on alles kui huvi saab sedagi veel parandada lasta.
tere!
Kuidas see moodul koos kangidega maha käib ? tuleb palju lammutada seal? Lasen veelkord kontrollida , kui viga selles siis tuleb see vahetada või korda teha . Tänud info eest !
Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: P Dets 16, 2012 9:14 am
Postitas Kenekas
Ega seal mingit kuntsti pole kõigepealt plastikud maha koos käetoega.Ja selle mooduli õige nimi oli vist käigukasti sihver. See oli vist nelja poldiga ja kangidele läheb kolm trossi ning paar pistikut on seal ka üks läheb kõrval istuja poole kus on kasti aju. See pole midagi vahetada.
Hoiatan ka selle eest, et alguses ta ei vaheta käike üles ega alla, aga ühelhetkel ei lähe, aga enam ühtegi käiku ka sisse nagu minul juhtus esialgu ehmatas see ikka päris ära. Kui pidi nööri otsas remonti viima.
Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.
Postitatud: R Dets 28, 2012 11:55 pm
Postitas Step
Tere!
Probleemseks osutuski aku mis suurema pakasega oma tervise seisundit näitas.
Nüüd siis peal uus korralik aku ja veakoodid kustutatud . Suured tänud ja kiidusõnad viinakarule kes leidis aja asjaga tegeleda ja vead kõrvaldada !!!!
Aitäh kõigile kes viitsisid kaasa mõelda ja lahendusi pakkuda !
Head vana-aasta lõppu ja uue algust !!!