2. leht 2-st

Postitatud: K Aug 30, 2006 8:44 am
Postitas erik
sellega harjub lõpuks ära, et lähed kurvi sidur all. :lol: Või vilistad kummi nagu jr. Aga see ohtliku pirueti jutt on BS, kui lukuga autoga on talvel ohtlik sõita siis peaks üle saja jõulised LSD lukkudega autod kõik ohtlikuks kuulutama. Asi nagu ikka tihendis kinni.

Postitatud: K Aug 30, 2006 1:39 pm
Postitas tarmo
rommi kirjutas:Vot ei tea kuidas praktikas aga tervest tiirust peaks piisama tavaliseks 90ē pöördeks (kiire arvutus näitab, et 31" ratta ümbermõõt on ca 2,5m, 10m pöörderaadiusega autol läbib tagasipöörde puhul välimine ratas ca 20m ja sisemine 15m)
Seda juhul kui pööratakse esirattad maksimaalselt välja. Ja siis tuleb sisemise ratta pöörlemist kokku ligi 4 meetrit.

Postitatud: K Aug 30, 2006 2:50 pm
Postitas zhadow
Igal juhul tundub et ma hangiksin küll tolle Lockright-i kuid nüüd sellega seoses tekkis hoopis uus mure.

Et ma aga oma küsimusi erinevate teemade tegemisega liialt laiali ei pillutaks siis tegin uue teema oma auto kohta Nissani alla:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4282

Lugege palun mu uut küsimust tolle posti lõpust
ja siis võiks selle teema siin ka lukku panna.